12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Sanitat registra 179 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha notificat 179 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.655 persones. Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 31 a Castelló (40.300 en total), 82 a Alacant (146.448 en total) i 66 a la província de València (203.906). El total de casos no assignats es manté en 1.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.322 persones: 795 a la província de Castelló, 2.787 en la d’Alacant i 3.740 en la de València.

Actualització brollis de coronavirus

S’han registrat 5 nous brots des de l’última actualització:

· València: 5 casos. Origen social

· València: 4 casos. Origen social

· Vall d’Uixó: 4 casos. Origen social

· L’Alcora: 5 casos. Origen social

· Vall d’Uixó: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.

Avís groc este dijous per ratxes de 80 km/h a Castelló, València i Alacant

Aemet ha establit avís groc per a este dijous per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló, València i Alacant, i per onatge en la costa.

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.