Sanitat habilita un web per adaptar la vacunació a les vacances

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa a la pàgina web una Agenda Vacances perquè els ciutadans de la Comunitat Valenciana puguen adaptar la vacunació enfront del coronavirus en funció de les seues vacances estivals.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “la finalitat és facilitar als ciutadans i les ciutadanes puguen gaudir del seu període de vacances, i vacunar-los quan estiguen disponibles“.

Per això, a la pàgina web en este enllaç les persones entre 18 i 39 anys que està esperant la cita per la seua primera dosi pot accedir a un formulari en el qual poden indicar en una agenda de vacunació les setmanes que van a romandre fora i que, per tant, no podran acudir a vacunar-se.

D’esta manera, s’ajornarà la citació per quan estiga disponible, respectant l’ordre de vacunació que s’està duent a terme a la Comunitat Valenciana, que és per grups etaris.

A més, s’enviarà un SMS amb l’enllaç a la web a les persones entre 18 i 39 anys que es preveu citar al llarg de l’estiu.

Segons ha explicat Barceló, “des de Sanitat s’ha posat en marxa esta mesura amb la finalitat de planificar de forma eficient el procés de vacunació durant este estiu, i mantenir així el bon ritme d’immunització a la Comunitat Valenciana”.

Cal assenyalar que esta mesura va dirigida a persones que estan pendents de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19, ja que les persones que estan pendents de rebre la segona dosi ja tenen una citació prèvia realitzada en el moment que li van posar la primera vacuna.

Els requisits per poder indicar les vacances i no ser citat durant estes dates són: tenir entre 18 i 39 anys (nascuts entre 1982-2003 inclosos), no haver rebut cap dosi de la vacuna contra la COVID-19 i no tenir cap cita prevista de vacunació per a la COVID-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.