Sanitat habilita un web per adaptar la vacunació a les vacances

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa a la pàgina web una Agenda Vacances perquè els ciutadans de la Comunitat Valenciana puguen adaptar la vacunació enfront del coronavirus en funció de les seues vacances estivals.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que «la finalitat és facilitar als ciutadans i les ciutadanes puguen gaudir del seu període de vacances, i vacunar-los quan estiguen disponibles«.

Per això, a la pàgina web en este enllaç les persones entre 18 i 39 anys que està esperant la cita per la seua primera dosi pot accedir a un formulari en el qual poden indicar en una agenda de vacunació les setmanes que van a romandre fora i que, per tant, no podran acudir a vacunar-se.

D’esta manera, s’ajornarà la citació per quan estiga disponible, respectant l’ordre de vacunació que s’està duent a terme a la Comunitat Valenciana, que és per grups etaris.

A més, s’enviarà un SMS amb l’enllaç a la web a les persones entre 18 i 39 anys que es preveu citar al llarg de l’estiu.

Segons ha explicat Barceló, «des de Sanitat s’ha posat en marxa esta mesura amb la finalitat de planificar de forma eficient el procés de vacunació durant este estiu, i mantenir així el bon ritme d’immunització a la Comunitat Valenciana».

Cal assenyalar que esta mesura va dirigida a persones que estan pendents de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19, ja que les persones que estan pendents de rebre la segona dosi ja tenen una citació prèvia realitzada en el moment que li van posar la primera vacuna.

Els requisits per poder indicar les vacances i no ser citat durant estes dates són: tenir entre 18 i 39 anys (nascuts entre 1982-2003 inclosos), no haver rebut cap dosi de la vacuna contra la COVID-19 i no tenir cap cita prevista de vacunació per a la COVID-19.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.