Sanitat habilita un web per adaptar la vacunació a les vacances

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa a la pàgina web una Agenda Vacances perquè els ciutadans de la Comunitat Valenciana puguen adaptar la vacunació enfront del coronavirus en funció de les seues vacances estivals.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “la finalitat és facilitar als ciutadans i les ciutadanes puguen gaudir del seu període de vacances, i vacunar-los quan estiguen disponibles“.

Per això, a la pàgina web en este enllaç les persones entre 18 i 39 anys que està esperant la cita per la seua primera dosi pot accedir a un formulari en el qual poden indicar en una agenda de vacunació les setmanes que van a romandre fora i que, per tant, no podran acudir a vacunar-se.

D’esta manera, s’ajornarà la citació per quan estiga disponible, respectant l’ordre de vacunació que s’està duent a terme a la Comunitat Valenciana, que és per grups etaris.

A més, s’enviarà un SMS amb l’enllaç a la web a les persones entre 18 i 39 anys que es preveu citar al llarg de l’estiu.

Segons ha explicat Barceló, “des de Sanitat s’ha posat en marxa esta mesura amb la finalitat de planificar de forma eficient el procés de vacunació durant este estiu, i mantenir així el bon ritme d’immunització a la Comunitat Valenciana”.

Cal assenyalar que esta mesura va dirigida a persones que estan pendents de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19, ja que les persones que estan pendents de rebre la segona dosi ja tenen una citació prèvia realitzada en el moment que li van posar la primera vacuna.

Els requisits per poder indicar les vacances i no ser citat durant estes dates són: tenir entre 18 i 39 anys (nascuts entre 1982-2003 inclosos), no haver rebut cap dosi de la vacuna contra la COVID-19 i no tenir cap cita prevista de vacunació per a la COVID-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.