Sanitat habilita un web per adaptar la vacunació a les vacances

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa a la pàgina web una Agenda Vacances perquè els ciutadans de la Comunitat Valenciana puguen adaptar la vacunació enfront del coronavirus en funció de les seues vacances estivals.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assenyalat que “la finalitat és facilitar als ciutadans i les ciutadanes puguen gaudir del seu període de vacances, i vacunar-los quan estiguen disponibles“.

Per això, a la pàgina web en este enllaç les persones entre 18 i 39 anys que està esperant la cita per la seua primera dosi pot accedir a un formulari en el qual poden indicar en una agenda de vacunació les setmanes que van a romandre fora i que, per tant, no podran acudir a vacunar-se.

D’esta manera, s’ajornarà la citació per quan estiga disponible, respectant l’ordre de vacunació que s’està duent a terme a la Comunitat Valenciana, que és per grups etaris.

A més, s’enviarà un SMS amb l’enllaç a la web a les persones entre 18 i 39 anys que es preveu citar al llarg de l’estiu.

Segons ha explicat Barceló, “des de Sanitat s’ha posat en marxa esta mesura amb la finalitat de planificar de forma eficient el procés de vacunació durant este estiu, i mantenir així el bon ritme d’immunització a la Comunitat Valenciana”.

Cal assenyalar que esta mesura va dirigida a persones que estan pendents de rebre la primera dosi de la vacuna contra la COVID-19, ja que les persones que estan pendents de rebre la segona dosi ja tenen una citació prèvia realitzada en el moment que li van posar la primera vacuna.

Els requisits per poder indicar les vacances i no ser citat durant estes dates són: tenir entre 18 i 39 anys (nascuts entre 1982-2003 inclosos), no haver rebut cap dosi de la vacuna contra la COVID-19 i no tenir cap cita prevista de vacunació per a la COVID-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.