L’hospital General d’Elx té ja un terç de l’UCI ocupada amb pacients per coronavirus

 

La Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’hospital General d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), té ja set pacients ingressats per coronavirus, el que suposa un terci de la seua capacitat, que és de 22 llits.

Tal com ha indicat el diari ‘Información’, en l’UCI també es troben ingressats pacients amb altre tipus de patologies. Per este motiu, la situació de l’hospital és molt preocupant, ja que tenen por de vore’s obligats a usar els llits de reserva que s’han habilitat, alguna cosa que no s’ha produït fins ara.

 

Esta dada arriba després del segon cap de setmana de restriccions en Elx, que van començar el 17 d’octubre. En planta, el número de pacients també ha crescut durant este cap de setmana, fins a conseguir els 37.

 

D’altra banda, en número de casos no ha deixat de créixer en les últimes setmanes, sent Elx un dels departaments de salut de tota la Comunitat Valenciana a on s’està experimentant un alt creixement d’infectats per la pandèmia.

Últimes notícies

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.