L’hospital General d’Elx té ja un terç de l’UCI ocupada amb pacients per coronavirus

 

La Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’hospital General d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), té ja set pacients ingressats per coronavirus, el que suposa un terci de la seua capacitat, que és de 22 llits.

Tal com ha indicat el diari ‘Información’, en l’UCI també es troben ingressats pacients amb altre tipus de patologies. Per este motiu, la situació de l’hospital és molt preocupant, ja que tenen por de vore’s obligats a usar els llits de reserva que s’han habilitat, alguna cosa que no s’ha produït fins ara.

 

Esta dada arriba després del segon cap de setmana de restriccions en Elx, que van començar el 17 d’octubre. En planta, el número de pacients també ha crescut durant este cap de setmana, fins a conseguir els 37.

 

D’altra banda, en número de casos no ha deixat de créixer en les últimes setmanes, sent Elx un dels departaments de salut de tota la Comunitat Valenciana a on s’està experimentant un alt creixement d’infectats per la pandèmia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.