L’hospital General d’Elx té ja un terç de l’UCI ocupada amb pacients per coronavirus

 

La Unitat de Cuidats Intensius (UCI) de l’hospital General d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), té ja set pacients ingressats per coronavirus, el que suposa un terci de la seua capacitat, que és de 22 llits.

Tal com ha indicat el diari ‘Información’, en l’UCI també es troben ingressats pacients amb altre tipus de patologies. Per este motiu, la situació de l’hospital és molt preocupant, ja que tenen por de vore’s obligats a usar els llits de reserva que s’han habilitat, alguna cosa que no s’ha produït fins ara.

 

Esta dada arriba després del segon cap de setmana de restriccions en Elx, que van començar el 17 d’octubre. En planta, el número de pacients també ha crescut durant este cap de setmana, fins a conseguir els 37.

 

D’altra banda, en número de casos no ha deixat de créixer en les últimes setmanes, sent Elx un dels departaments de salut de tota la Comunitat Valenciana a on s’està experimentant un alt creixement d’infectats per la pandèmia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.