Sis hospitals privats atenen a pacients no Covid derivats per Sanitat

 

IMED València, el Vithas València 9 d’Octubre, el Vithas Verge del Consol, l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO), Quirón i Vithas Aigües Vivas són els hospitals privats que han rebut als 34 pacients no Covid derivats per la Conselleria de Sanitat des de centres públics.

 

Segons han informat a EFE fonts de Sanitat, des de l’Hospital de Sagunt s’ha derivat un únic pacient a IMED València, i des de l’Hospital Clínic de València dos pacients, un al Verge del Consol i un altre al 9 d’Octubre. Des de l’Hospital La Fe han sigut derivats dotze pacients: un a l’IVO, un al Consol, 3 al IMED i 7 al Vithas València 9 d’Octubre.

 

Dos pacients han sigut derivats de l’Hospital de Requena a l’IVO, un des de l’Hospital General de València al IMED, onze des de l’Hospital de la Ribera, 19 al Vithas Aigües Vivas i 1 al Vithas València 9 d’Octubre. Sanitat ha derivat un pacient no Covid des de l’Hospital d’Elda a l’IVO, i des de l’Hospital de la Vega Baixa han sigut derivats quatre: 1 al IMED i 3 al Quirón.

 

Segons les fonts, són pacients no Covid que s’han derivat per a tindre capacitat d’ingrés en la xarxa pública, i afigen que no es deriven casos de coronavirus, sinó urgències. La sanitat privada, afigen, «està actuant d’acord amb la col·laboració que es va establir a l’inici de la pandèmia i en la Conselleria continuem comptant amb ella».

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.