Sis hospitals privats atenen a pacients no Covid derivats per Sanitat

 

IMED València, el Vithas València 9 d’Octubre, el Vithas Verge del Consol, l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO), Quirón i Vithas Aigües Vivas són els hospitals privats que han rebut als 34 pacients no Covid derivats per la Conselleria de Sanitat des de centres públics.

 

Segons han informat a EFE fonts de Sanitat, des de l’Hospital de Sagunt s’ha derivat un únic pacient a IMED València, i des de l’Hospital Clínic de València dos pacients, un al Verge del Consol i un altre al 9 d’Octubre. Des de l’Hospital La Fe han sigut derivats dotze pacients: un a l’IVO, un al Consol, 3 al IMED i 7 al Vithas València 9 d’Octubre.

 

Dos pacients han sigut derivats de l’Hospital de Requena a l’IVO, un des de l’Hospital General de València al IMED, onze des de l’Hospital de la Ribera, 19 al Vithas Aigües Vivas i 1 al Vithas València 9 d’Octubre. Sanitat ha derivat un pacient no Covid des de l’Hospital d’Elda a l’IVO, i des de l’Hospital de la Vega Baixa han sigut derivats quatre: 1 al IMED i 3 al Quirón.

 

Segons les fonts, són pacients no Covid que s’han derivat per a tindre capacitat d’ingrés en la xarxa pública, i afigen que no es deriven casos de coronavirus, sinó urgències. La sanitat privada, afigen, «està actuant d’acord amb la col·laboració que es va establir a l’inici de la pandèmia i en la Conselleria continuem comptant amb ella».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.