Sis hospitals privats atenen a pacients no Covid derivats per Sanitat

 

IMED València, el Vithas València 9 d’Octubre, el Vithas Verge del Consol, l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO), Quirón i Vithas Aigües Vivas són els hospitals privats que han rebut als 34 pacients no Covid derivats per la Conselleria de Sanitat des de centres públics.

 

Segons han informat a EFE fonts de Sanitat, des de l’Hospital de Sagunt s’ha derivat un únic pacient a IMED València, i des de l’Hospital Clínic de València dos pacients, un al Verge del Consol i un altre al 9 d’Octubre. Des de l’Hospital La Fe han sigut derivats dotze pacients: un a l’IVO, un al Consol, 3 al IMED i 7 al Vithas València 9 d’Octubre.

 

Dos pacients han sigut derivats de l’Hospital de Requena a l’IVO, un des de l’Hospital General de València al IMED, onze des de l’Hospital de la Ribera, 19 al Vithas Aigües Vivas i 1 al Vithas València 9 d’Octubre. Sanitat ha derivat un pacient no Covid des de l’Hospital d’Elda a l’IVO, i des de l’Hospital de la Vega Baixa han sigut derivats quatre: 1 al IMED i 3 al Quirón.

 

Segons les fonts, són pacients no Covid que s’han derivat per a tindre capacitat d’ingrés en la xarxa pública, i afigen que no es deriven casos de coronavirus, sinó urgències. La sanitat privada, afigen, «està actuant d’acord amb la col·laboració que es va establir a l’inici de la pandèmia i en la Conselleria continuem comptant amb ella».

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.

La jutgessa de la DANA cita a un treballador de la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ordena citar com a testimonis a un treballador vinculat a la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia, a petició de l'acusació popular.

Xoc en Les Corts pel decret per a atraure obres de Sorolla i la seu europea de la Hispanic Society

PSPV i Compromís acusen el Consell de fer negoci amb el decret que permet arrendar col·leccions artístiques com les de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta cultural. El ple debat a més la reforma de la Renda Valenciana d'Inclusió, que també enfronta als grups.

Milers de docents es mobilitzen a València per una educació pública, de qualitat i en valencià

Milers de docents, recolzats per l'alumnat, es manifesten a València per a reclamar millores salarials i laborals, reducció de ràtios i més ensenyança en valencià, advertint d'una possible vaga indefinida si no hi ha acord.

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.