3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Sis hospitals privats atenen a pacients no Covid derivats per Sanitat

 

IMED València, el Vithas València 9 d’Octubre, el Vithas Verge del Consol, l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO), Quirón i Vithas Aigües Vivas són els hospitals privats que han rebut als 34 pacients no Covid derivats per la Conselleria de Sanitat des de centres públics.

 

Segons han informat a EFE fonts de Sanitat, des de l’Hospital de Sagunt s’ha derivat un únic pacient a IMED València, i des de l’Hospital Clínic de València dos pacients, un al Verge del Consol i un altre al 9 d’Octubre. Des de l’Hospital La Fe han sigut derivats dotze pacients: un a l’IVO, un al Consol, 3 al IMED i 7 al Vithas València 9 d’Octubre.

 

Dos pacients han sigut derivats de l’Hospital de Requena a l’IVO, un des de l’Hospital General de València al IMED, onze des de l’Hospital de la Ribera, 19 al Vithas Aigües Vivas i 1 al Vithas València 9 d’Octubre. Sanitat ha derivat un pacient no Covid des de l’Hospital d’Elda a l’IVO, i des de l’Hospital de la Vega Baixa han sigut derivats quatre: 1 al IMED i 3 al Quirón.

 

Segons les fonts, són pacients no Covid que s’han derivat per a tindre capacitat d’ingrés en la xarxa pública, i afigen que no es deriven casos de coronavirus, sinó urgències. La sanitat privada, afigen, «està actuant d’acord amb la col·laboració que es va establir a l’inici de la pandèmia i en la Conselleria continuem comptant amb ella».

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.