Sis hospitals privats atenen a pacients no Covid derivats per Sanitat

 

IMED València, el Vithas València 9 d’Octubre, el Vithas Verge del Consol, l’Institut Valencià d’Oncologia (IVO), Quirón i Vithas Aigües Vivas són els hospitals privats que han rebut als 34 pacients no Covid derivats per la Conselleria de Sanitat des de centres públics.

 

Segons han informat a EFE fonts de Sanitat, des de l’Hospital de Sagunt s’ha derivat un únic pacient a IMED València, i des de l’Hospital Clínic de València dos pacients, un al Verge del Consol i un altre al 9 d’Octubre. Des de l’Hospital La Fe han sigut derivats dotze pacients: un a l’IVO, un al Consol, 3 al IMED i 7 al Vithas València 9 d’Octubre.

 

Dos pacients han sigut derivats de l’Hospital de Requena a l’IVO, un des de l’Hospital General de València al IMED, onze des de l’Hospital de la Ribera, 19 al Vithas Aigües Vivas i 1 al Vithas València 9 d’Octubre. Sanitat ha derivat un pacient no Covid des de l’Hospital d’Elda a l’IVO, i des de l’Hospital de la Vega Baixa han sigut derivats quatre: 1 al IMED i 3 al Quirón.

 

Segons les fonts, són pacients no Covid que s’han derivat per a tindre capacitat d’ingrés en la xarxa pública, i afigen que no es deriven casos de coronavirus, sinó urgències. La sanitat privada, afigen, «està actuant d’acord amb la col·laboració que es va establir a l’inici de la pandèmia i en la Conselleria continuem comptant amb ella».

Últimes notícies

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.