No es vacuna per por i mor amb 45 anys per la variant Delta

 

Tricia Jones, de 45 anys, natural de Missouri, als Estats Units, no estava molt segura de vacunar-se. Tenia por davant les diferents notícies sobre els efectes secundaris, com a coàguls de sang o problemes cardíacs.

Va decidir no vacunar-se després d’espantar-se pels riscos potencials de la vacuna i la seua mare no va poder convéncer-la que era més segur vacunar-se que no fer-ho, segons recull el Mirror, que cita a la cadena FOX4.

I malgrat la recomanació mèdica, i fins i tot de la seua mare i resta de familiars, va preferir no rebre cap dosi de la vacuna.

El seu fill es va infectar, va portar el virus a casa, la seua mare i el seu pare es van contagiar, i després de dos setmanes amb respirador i problemes físics greus, va morir el 9 de juny.

“Per favor, preneu-vos això de debò. No vols veure a un familiar al qual estimes passar per això”. Un missatge dels dos fills de la morta, del seu marit que també es va contagiar, i de la mare de la morta, que no va poder convéncer a la seua filla perquè es vacunara. «Mai hauria pensat que perdria a la meua filla als 45 anys», va lamentar.

 

El greu problema de la vacunació als Estats Units

 

El problema de la vacunació als Estats Units continua sent la tasca pendent de l’administració Biden. Amb incentius per a joves, majors, adolescents, perquè es vacunen al més prompte possible.

L’avanç de la variant Delta està posant a les autoritats de nou en serioses dificultats. L’estat de Califòrnia, el més gran, ha tornat a demanar a la ciutadania que utilitze la màscara de nou en interiors també.

Últimes notícies

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.

Rescaten amb helicòpter un cavall que havia caigut a un estany a Cullera

Els bombers han alçat amb un helicòpter un cavall que havia quedat atrapat en un estany del Brosquil, a Cullera, i no podia eixir pel seu propi peu. L’animal es troba en bon estat i ja ha sigut retornat al seu amo.

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.