7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

No es vacuna per por i mor amb 45 anys per la variant Delta

 

Tricia Jones, de 45 anys, natural de Missouri, als Estats Units, no estava molt segura de vacunar-se. Tenia por davant les diferents notícies sobre els efectes secundaris, com a coàguls de sang o problemes cardíacs.

Va decidir no vacunar-se després d’espantar-se pels riscos potencials de la vacuna i la seua mare no va poder convéncer-la que era més segur vacunar-se que no fer-ho, segons recull el Mirror, que cita a la cadena FOX4.

I malgrat la recomanació mèdica, i fins i tot de la seua mare i resta de familiars, va preferir no rebre cap dosi de la vacuna.

El seu fill es va infectar, va portar el virus a casa, la seua mare i el seu pare es van contagiar, i després de dos setmanes amb respirador i problemes físics greus, va morir el 9 de juny.

“Per favor, preneu-vos això de debò. No vols veure a un familiar al qual estimes passar per això”. Un missatge dels dos fills de la morta, del seu marit que també es va contagiar, i de la mare de la morta, que no va poder convéncer a la seua filla perquè es vacunara. “Mai hauria pensat que perdria a la meua filla als 45 anys”, va lamentar.

 

El greu problema de la vacunació als Estats Units

 

El problema de la vacunació als Estats Units continua sent la tasca pendent de l’administració Biden. Amb incentius per a joves, majors, adolescents, perquè es vacunen al més prompte possible.

L’avanç de la variant Delta està posant a les autoritats de nou en serioses dificultats. L’estat de Califòrnia, el més gran, ha tornat a demanar a la ciutadania que utilitze la màscara de nou en interiors també.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.