12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

No es vacuna per por i mor amb 45 anys per la variant Delta

 

Tricia Jones, de 45 anys, natural de Missouri, als Estats Units, no estava molt segura de vacunar-se. Tenia por davant les diferents notícies sobre els efectes secundaris, com a coàguls de sang o problemes cardíacs.

Va decidir no vacunar-se després d’espantar-se pels riscos potencials de la vacuna i la seua mare no va poder convéncer-la que era més segur vacunar-se que no fer-ho, segons recull el Mirror, que cita a la cadena FOX4.

I malgrat la recomanació mèdica, i fins i tot de la seua mare i resta de familiars, va preferir no rebre cap dosi de la vacuna.

El seu fill es va infectar, va portar el virus a casa, la seua mare i el seu pare es van contagiar, i després de dos setmanes amb respirador i problemes físics greus, va morir el 9 de juny.

“Per favor, preneu-vos això de debò. No vols veure a un familiar al qual estimes passar per això”. Un missatge dels dos fills de la morta, del seu marit que també es va contagiar, i de la mare de la morta, que no va poder convéncer a la seua filla perquè es vacunara. “Mai hauria pensat que perdria a la meua filla als 45 anys”, va lamentar.

 

El greu problema de la vacunació als Estats Units

 

El problema de la vacunació als Estats Units continua sent la tasca pendent de l’administració Biden. Amb incentius per a joves, majors, adolescents, perquè es vacunen al més prompte possible.

L’avanç de la variant Delta està posant a les autoritats de nou en serioses dificultats. L’estat de Califòrnia, el més gran, ha tornat a demanar a la ciutadania que utilitze la màscara de nou en interiors també.

Últimes notícies

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.