No es vacuna per por i mor amb 45 anys per la variant Delta

 

Tricia Jones, de 45 anys, natural de Missouri, als Estats Units, no estava molt segura de vacunar-se. Tenia por davant les diferents notícies sobre els efectes secundaris, com a coàguls de sang o problemes cardíacs.

Va decidir no vacunar-se després d’espantar-se pels riscos potencials de la vacuna i la seua mare no va poder convéncer-la que era més segur vacunar-se que no fer-ho, segons recull el Mirror, que cita a la cadena FOX4.

I malgrat la recomanació mèdica, i fins i tot de la seua mare i resta de familiars, va preferir no rebre cap dosi de la vacuna.

El seu fill es va infectar, va portar el virus a casa, la seua mare i el seu pare es van contagiar, i després de dos setmanes amb respirador i problemes físics greus, va morir el 9 de juny.

“Per favor, preneu-vos això de debò. No vols veure a un familiar al qual estimes passar per això”. Un missatge dels dos fills de la morta, del seu marit que també es va contagiar, i de la mare de la morta, que no va poder convéncer a la seua filla perquè es vacunara. «Mai hauria pensat que perdria a la meua filla als 45 anys», va lamentar.

 

El greu problema de la vacunació als Estats Units

 

El problema de la vacunació als Estats Units continua sent la tasca pendent de l’administració Biden. Amb incentius per a joves, majors, adolescents, perquè es vacunen al més prompte possible.

L’avanç de la variant Delta està posant a les autoritats de nou en serioses dificultats. L’estat de Califòrnia, el més gran, ha tornat a demanar a la ciutadania que utilitze la màscara de nou en interiors també.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.