La setmana vinent començarà la vacunació per als estudiants universitaris erasmus

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, juntament amb la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, s’ha reunit este dilluns amb els rectors i rectores de les universitats públiques i privades de la Comunitat Valenciana.

La titular de Sanitat els ha informat de la planificació de la vacunació dels estudiants universitaris que participaran en programes de mobilitat i de pràctiques internacionals durant el pròxim curs 2021-2022.

Salut Pública remetrà a les universitats les 5.000 dosis necessàries per a iniciar la vacunació la setmana vinent en els Serveis de Prevenció propis dels centres universitaris.

La consellera d’Innovacion, Carolina Pascual, ha destacat que «gràcies a la col·laboració de la Generalitat i de les universitats, aquells alumnes que tenien previst realitzar estades en l’exterior podran dur a terme els seus plans, tal com estava previst, i en les màximes condicions de seguretat».

La consellera, Ana Barceló, ha agraït “la inestimable col·laboració de les universitats perquè els alumnes reben la pauta completa de vacunació que els permetrà accedir a les beques a l’estranger”.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.