La setmana vinent començarà la vacunació per als estudiants universitaris erasmus

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, juntament amb la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, s’ha reunit este dilluns amb els rectors i rectores de les universitats públiques i privades de la Comunitat Valenciana.

La titular de Sanitat els ha informat de la planificació de la vacunació dels estudiants universitaris que participaran en programes de mobilitat i de pràctiques internacionals durant el pròxim curs 2021-2022.

Salut Pública remetrà a les universitats les 5.000 dosis necessàries per a iniciar la vacunació la setmana vinent en els Serveis de Prevenció propis dels centres universitaris.

La consellera d’Innovacion, Carolina Pascual, ha destacat que «gràcies a la col·laboració de la Generalitat i de les universitats, aquells alumnes que tenien previst realitzar estades en l’exterior podran dur a terme els seus plans, tal com estava previst, i en les màximes condicions de seguretat».

La consellera, Ana Barceló, ha agraït “la inestimable col·laboració de les universitats perquè els alumnes reben la pauta completa de vacunació que els permetrà accedir a les beques a l’estranger”.

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.