La setmana vinent començarà la vacunació per als estudiants universitaris erasmus

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, juntament amb la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, s’ha reunit este dilluns amb els rectors i rectores de les universitats públiques i privades de la Comunitat Valenciana.

La titular de Sanitat els ha informat de la planificació de la vacunació dels estudiants universitaris que participaran en programes de mobilitat i de pràctiques internacionals durant el pròxim curs 2021-2022.

Salut Pública remetrà a les universitats les 5.000 dosis necessàries per a iniciar la vacunació la setmana vinent en els Serveis de Prevenció propis dels centres universitaris.

La consellera d’Innovacion, Carolina Pascual, ha destacat que «gràcies a la col·laboració de la Generalitat i de les universitats, aquells alumnes que tenien previst realitzar estades en l’exterior podran dur a terme els seus plans, tal com estava previst, i en les màximes condicions de seguretat».

La consellera, Ana Barceló, ha agraït “la inestimable col·laboració de les universitats perquè els alumnes reben la pauta completa de vacunació que els permetrà accedir a les beques a l’estranger”.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.