La setmana vinent començarà la vacunació per als estudiants universitaris erasmus

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, juntament amb la consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, s’ha reunit este dilluns amb els rectors i rectores de les universitats públiques i privades de la Comunitat Valenciana.

La titular de Sanitat els ha informat de la planificació de la vacunació dels estudiants universitaris que participaran en programes de mobilitat i de pràctiques internacionals durant el pròxim curs 2021-2022.

Salut Pública remetrà a les universitats les 5.000 dosis necessàries per a iniciar la vacunació la setmana vinent en els Serveis de Prevenció propis dels centres universitaris.

La consellera d’Innovacion, Carolina Pascual, ha destacat que “gràcies a la col·laboració de la Generalitat i de les universitats, aquells alumnes que tenien previst realitzar estades en l’exterior podran dur a terme els seus plans, tal com estava previst, i en les màximes condicions de seguretat”.

La consellera, Ana Barceló, ha agraït “la inestimable col·laboració de les universitats perquè els alumnes reben la pauta completa de vacunació que els permetrà accedir a les beques a l’estranger”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un home i un altre resulta ferit en una col·lisió frontal en la carretera de Alcoraya a Alacant

Un home de 52 anys ha mort i un altre de 24 ha resultat ferit per contusions després d'una col·lisió frontal entre dos cotxes en la carretera de Alcoraya, a Alacant.

Embention, la firma alacantina que impulsa el lliurament de paquets per drons de Amazon

Embention, companyia tecnològica d'Alacant especialitzada en sistemes de seguretat per a drons professionals, s'ha convertit en soci clau de Amazon Prevalga Air i accelera la seua expansió internacional amb seus als Estats Units i Emirats Àrabs.

Les Corts validaran les noves deduccions fiscals i afronten un ple d’alt contingut polític

Les Corts validaran dos decrets de noves deduccions fiscals en l'IRPF autonòmic i celebraran una sessió de control al president, al costat d'un ampli paquet d'iniciatives de tots els grups.

FGV i la UPV unixen forces per a restaurar dos tramvies històrics de València

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana i la Universitat Politècnica de València col·laboren en la restauració de dos tramvies de principis del segle XX, secundant-se en l'experiència prèvia d'FGV en conservació patrimonial.

L’Hospital d’Elx estrena control remot per a administrar quimioteràpia i immunoteràpia

L'Hospital General Universitari d'Elx ha implantat un sistema intel·ligent de monitoratge i control remot per a l'administració de quimioteràpia i immunoteràpia, que permet supervisar en temps real cada fase del tractament oncològic.

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.