València estudia aplicar més restriccions als districtes més afectats per coronavirus

 

Este matí, l’alcalde de València, Joan Ribó, ha remarcat en la reunió del Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL), «la necessitat d’establir més restriccions als districtes més afectats pel coronavirus», així ho ha confirmat Ribó.

 

Segons explica el diari ‘Las Provincias’, el primer edil, Joan Ribó, ha manifestat que han sol·licitat a la conselleria de Sanitat les dades de les zones de la capital del Túria a on s’han produït més incidències a causa del Covid-19.

 

«Tenim les dades d’aigües residuals però no disposem per districte d’una forma ràpida d’esta informació», ha comentat l’alcalde, que ha assenyalat que volen «informar de quins districtes estan en millor situació, quins en pitjor i en quins districtes volem introduir mesures més restrictives i en quins no fan falta», ha afegit.

 

Les anàlisis de les aigües residuals de la setmana passada van donar unes xifres preocupants, amb augments molt destacats després del pont del 9 d’Octubre. Per este motiu, la regidoria de Protecció Ciutadana va convocar per a hui la reunió del Centre de Coordinació Municipal (Cecopal), a on s’analitzaran noves mesures a prendre.

 

Una d’estes noves mesures podria ser, la cancel·lació o suspensió d’algunes línies nocturnes de l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT). Açò, permetrà augmentar el servici de transport públic en València

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026 amb l'obra de Zvonimir Ostoic (Zeta), dissenyada per Ramón Pla. L'elecció, decidida per 9.190 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá de 382 monuments infantils.

Pérez Llorca reivindica les Falles com a motor de cohesió i identitat a Alcàsser i Algemesí

Pérez Llorca ha visitat este diumenge les Falles d'Alcàsser i Algemesí i ha subratllat el seu valor cohesionador i de senya d'identitat per al poble valencià. En el seu recorregut ha estat acompanyat pels alcaldes i per representants de les comissions falleres.