València estudia aplicar més restriccions als districtes més afectats per coronavirus

 

Este matí, l’alcalde de València, Joan Ribó, ha remarcat en la reunió del Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL), «la necessitat d’establir més restriccions als districtes més afectats pel coronavirus», així ho ha confirmat Ribó.

 

Segons explica el diari ‘Las Provincias’, el primer edil, Joan Ribó, ha manifestat que han sol·licitat a la conselleria de Sanitat les dades de les zones de la capital del Túria a on s’han produït més incidències a causa del Covid-19.

 

«Tenim les dades d’aigües residuals però no disposem per districte d’una forma ràpida d’esta informació», ha comentat l’alcalde, que ha assenyalat que volen «informar de quins districtes estan en millor situació, quins en pitjor i en quins districtes volem introduir mesures més restrictives i en quins no fan falta», ha afegit.

 

Les anàlisis de les aigües residuals de la setmana passada van donar unes xifres preocupants, amb augments molt destacats després del pont del 9 d’Octubre. Per este motiu, la regidoria de Protecció Ciutadana va convocar per a hui la reunió del Centre de Coordinació Municipal (Cecopal), a on s’analitzaran noves mesures a prendre.

 

Una d’estes noves mesures podria ser, la cancel·lació o suspensió d’algunes línies nocturnes de l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT). Açò, permetrà augmentar el servici de transport públic en València

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.