Ximo Puig no descarta aplicar noves restriccions si augmenta la pressió hospitalària

Després de les últimes dades de contagi a la Comunitat Valenciana si augmenta l’impacte del coronavirus als hospitals no es descarten noves restriccions a la Comunitat Valenciana. Així de contundent s’ha mostrat este dissabte Ximo Puig enfront de les noves xifres de contagi al territori, que ja arriba als 1.600 nous contagiats de Covid-19. Els ingressos hospitalaris han augmentat un 50% en una setmana, amb 174 persones ingressades, 19 d’elles a l’UCI.

Possibles noves restriccions

Els casos de la Covid-19 van en augment i és per això que el govern valencià analitzarà “dia a dia” l’evolució de la pandèmia de coronavirus per a decidir respecte a possibles noves restriccions, “però si en l’àmbit hospitalari es produeix major impacte, necessàriament caldrà prendre decisions”, ha assenyalat Puig a À Punt NTC durant el Comité Federal del PSOE.

Puig es dirigeix als més joves

Ximo Puig s’ha dirigit als joves per demanar-los prudència per l’augment de la incidència dels últims dies. “Que ningú es pense que l’hem superada. És cert que ara afecta els joves i que té menys incidència o estrés hospitalari, però hi ha persones joves que entren en hospitals i moltes altres persones que poden ser infectades d’altres trams de població”, ha alertat.

Encara que no pretén “estigmatitzar els joves en cap cas”, Puig ha recordat que “són ells els que més risc tenen, perquè no estan vacunats”. Respecte a la celebració de les Falles al setembre, ha assegurat que el que és prioritari és la salut i les festes vindran quan estiga garantida”.

Ana Barceló es lamenta

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha lamentat en Twitter que “les dades dels últims dies han trencat l’esforç de la societat valenciana de lluitar contra la pandèmia“.

<

>

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.