Mastodon
27.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Coto Matamoros dedica unes paraules cruentes al seu germà Kiko Matamoros

Coto Matamoros dedica unes dures paraules al seu germà | CEDIDA

 

L’anunci per part de Kiko Matamoros sobre els seus problemes de salut han causat un tsunami de declaracions entre els seus familiars més pròxims i llunyans. El col·laborador confessava fa uns dies que li han detectat uns quants tumors en la bufeta dels que s’haurà d’operar el pròxim 6 d’agost. A propòsit d’això, el seu germà i sempre controvertit Coto Matamoros, ha sigut entrevistat per al portal ‘Jaleos’, i ha explicat què opina del que li passa al germà i si la seua relació ha millorat en els últims temps. 

 

Lluny d’entendrir-se a causa del moment delicat que passa el seu germà, a Coto Matamoros pareix que no li afecta el que li puga passar a Kiko Matamoros, ja que assegura que en el passat va anul·lar qualsevol sentiment afectiu cap al seu germà i que, a més, considera que les malalties que patix són, en part, causades pels seus sentiments negatius: «Les malalties se les genera u mateix i ell té molts sentiments negatius que repercutixen en la seua salut»

 

Kiko no vol fer patir als seus familiars

Kiko no vol fer patir als seus familiars | TELECINCO

Coto es mostra contundent amb Kiko Matamoros

D’eixa manera, no s’ha mostrat gens compassiu amb el seu germà, de qui ha dit que arrastra molts problemes, entre els que es troba la ‘morfofobia’, que l’hauria portat a obsessionar-se per la seua imatge de tal manera que ja s’hauria realitzat més de quaranta operacions. D’eixa manera, Coto s’ha mostrat taxatiu: «El meu concepte sobre ell no canviarà per una malaltia».

 

A més a més, considera que el seu germà està protagonitzant un espectacle lamentable comerciant amb la seua vida privada i amb la desgràcia; tant és d’eixa manera que ha arribat a afirmar que si sa mare estiguera viva i sabera la vida que porta el seu fill i col·laborador de ‘Sálvame’, es moriria d’un atac de cor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant posa a la venda les entrades per al Reial Madrid: entre 95 i 265 euros

El Llevant activa la venda d'entrades per al dol davant el Reial Madrid del 23 de setembre (21.30) en el Ciutat de València, amb preus generals entre 95 i 265 euros i un 15% per a abonats. La zona visitant costa 70 euros i es limiten símbols madridistes en Gol Alboraia.

Investigat per circular a 181 km/h en una via de 80 a Turís

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 46 anys detectat a 181 km/h en la CV-415, limitada a 80, a Turís. Les diligències han passat al Jutjat de Guàrdia de Requena.

El Barcelona cedix 290 entrades al València per al dol en l’estadi Johan Cruyff

El Barcelona oferix al València un paquet de 290 entrades a 30 euros per al partit de LaLiga en l'estadi Johan Cruyff. La cessió buida tensions sobre el contingent visitant i prepara un possible intercanvi en la volta a Mestalla.

Un cap de bombers declara que Emergències sabia a les 17.30 que el barranc de Poio estava al límit

Un cap de bombers sosté que a les 17.30 el Centre de Coordinació d'Emergències ja coneixia que el barranc de Poio estava al límit. La declaració fixa un moment clau en la investigació sobre la gestió de la dana.

El cap de Bombers explica la retirada del Pedrís per falta d’instruccions d’Emergències

Manuel Alonso va declarar que l'operatiu en el barranc de Poio es va donar per conclòs al no rebre indicacions detallades del Centre de Coordinació d'Emergències. La jutgessa reprén les testificals del cas.

Aramark gestionarà la restauració del Nou Mestalla amb 52 punts de venda

El València CF adjudica a Aramark la gestió de barres, hospitalitat i fan zone del Nou Mestalla. Hi haurà 52 punts de venda i una cuina central de 1.000 m².

Incendi en un aparcament d’Orihuela-Costa calcina 4 vehicles, danya altres 10 i força el desallotjament d’un edifici

El foc en un garatge subterrani d'una residència en Orihuela-Costa va calcinar quatre cotxes, va danyar altres deu i va obligar a desallotjar un edifici de cinc plantes. No va haver-hi ferits.

Els agents de la CHJ van deixar la zona zero de la DANA entre les 15.00 i les 17.00 del 29-O

Un document remés a les Corts situa a la majoria d'agents de la CHJ en torn de demà el 29 d'octubre i a només tres fins a les 17.00. L'activitat es va centrar en vigilància, avaluació de danys i gestió d'informació en un context d'accessos molt danyats.