Cristina Medina esclafeix a plorar en ser preguntada per José Luis Gil

L’actriu Cristina Medina va acudir a l’estrena del nou curtmetratge d’una dels seus companys en ‘La que se avecina’, Vanesa Romero, ‘Un día de mierda’ en uns cinemes de la capital d’Espanya, on va ser preguntada pel seu estat de salut, després d’acabar el tractament de quimioteràpia per un càncer de mama, i el d’un altre intèrpret de la sèrie, José Luis Gil.

Quan la premsa va preguntar per com es trobava l’actor, que va patir un infart cerebral el mes de desembre passat, la sevillana va esclafir a plorar: «No puc ni tan sols parlar«, indicava.

Cristina Medina mana «moltíssim ànim» a José Luis Gil

Encara que havia de ser una jornada de celebració, ningú pot negar que són moments molt emotius per als membres de la ficció. Per això, quan els periodistes allí congregats li van preguntar a l’actriu de 50 anys pel seu company Gil, qui al desembre patia un infart cerebral, ella es va emportar les mans a la cara i va començar a plorar de manera desconsolada.

Després de recuperar-se una mica de les llàgrimes, tornava a parlar de l’actor: «Està millorant, la qual cosa passa que és un colp molt dur i quan estàs tan susceptible perquè… És molt dur per a ell, per a la seua família. És duríssim».

L’actriu li enviava «moltíssim ànim» al seu amic i reconegut pel gran públic fins i tot en la seua faceta d’actor de doblatge (‘Toy Story’,’La vida de Brian’ o ‘Dirty Dancing’, entre altres). A més, Cristina Medina confessava que sempre que pot intenta conéixer de primera mà la seua evolució i que li mana «algun WhatsApp de tant en tant», atés que ella, que ho ha «viscut des de l’altre costat» de la malaltia, sap que tanta atenció i cura es pot tornar «molt pesat«.

«Soc molt prudent. Vaig preguntant per la seua salut, manant ànims i besos. I demanant que es recupere, per Déu», resolia Medina el tema, abans de respondre com es troba ella de salut.

«En això hi ha tant de desconeixement que la gent es creu que et donen la quimio, et quedes calba i et vas a la teua casa i no. Això ja són anys. Ja et converteixes en una malalta en major o menor mesura, però és veritat. Podria haver-hi metàstasi, però no. Totes les revisions estan donant bé i el tractament, també. Encara que tot siga dur, va molt bé«, ha aclarit.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.