12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Cristina Medina esclafeix a plorar en ser preguntada per José Luis Gil

L’actriu Cristina Medina va acudir a l’estrena del nou curtmetratge d’una dels seus companys en ‘La que se avecina’, Vanesa Romero, ‘Un día de mierda’ en uns cinemes de la capital d’Espanya, on va ser preguntada pel seu estat de salut, després d’acabar el tractament de quimioteràpia per un càncer de mama, i el d’un altre intèrpret de la sèrie, José Luis Gil.

Quan la premsa va preguntar per com es trobava l’actor, que va patir un infart cerebral el mes de desembre passat, la sevillana va esclafir a plorar: “No puc ni tan sols parlar“, indicava.

Cristina Medina mana “moltíssim ànim” a José Luis Gil

Encara que havia de ser una jornada de celebració, ningú pot negar que són moments molt emotius per als membres de la ficció. Per això, quan els periodistes allí congregats li van preguntar a l’actriu de 50 anys pel seu company Gil, qui al desembre patia un infart cerebral, ella es va emportar les mans a la cara i va començar a plorar de manera desconsolada.

Després de recuperar-se una mica de les llàgrimes, tornava a parlar de l’actor: “Està millorant, la qual cosa passa que és un colp molt dur i quan estàs tan susceptible perquè… És molt dur per a ell, per a la seua família. És duríssim”.

L’actriu li enviava “moltíssim ànim” al seu amic i reconegut pel gran públic fins i tot en la seua faceta d’actor de doblatge (‘Toy Story’,’La vida de Brian’ o ‘Dirty Dancing’, entre altres). A més, Cristina Medina confessava que sempre que pot intenta conéixer de primera mà la seua evolució i que li mana “algun WhatsApp de tant en tant”, atés que ella, que ho ha “viscut des de l’altre costat” de la malaltia, sap que tanta atenció i cura es pot tornar “molt pesat“.

Soc molt prudent. Vaig preguntant per la seua salut, manant ànims i besos. I demanant que es recupere, per Déu”, resolia Medina el tema, abans de respondre com es troba ella de salut.

“En això hi ha tant de desconeixement que la gent es creu que et donen la quimio, et quedes calba i et vas a la teua casa i no. Això ja són anys. Ja et converteixes en una malalta en major o menor mesura, però és veritat. Podria haver-hi metàstasi, però no. Totes les revisions estan donant bé i el tractament, també. Encara que tot siga dur, va molt bé“, ha aclarit.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.