Cristina Medina esclafeix a plorar en ser preguntada per José Luis Gil

L’actriu Cristina Medina va acudir a l’estrena del nou curtmetratge d’una dels seus companys en ‘La que se avecina’, Vanesa Romero, ‘Un día de mierda’ en uns cinemes de la capital d’Espanya, on va ser preguntada pel seu estat de salut, després d’acabar el tractament de quimioteràpia per un càncer de mama, i el d’un altre intèrpret de la sèrie, José Luis Gil.

Quan la premsa va preguntar per com es trobava l’actor, que va patir un infart cerebral el mes de desembre passat, la sevillana va esclafir a plorar: «No puc ni tan sols parlar«, indicava.

Cristina Medina mana «moltíssim ànim» a José Luis Gil

Encara que havia de ser una jornada de celebració, ningú pot negar que són moments molt emotius per als membres de la ficció. Per això, quan els periodistes allí congregats li van preguntar a l’actriu de 50 anys pel seu company Gil, qui al desembre patia un infart cerebral, ella es va emportar les mans a la cara i va començar a plorar de manera desconsolada.

Després de recuperar-se una mica de les llàgrimes, tornava a parlar de l’actor: «Està millorant, la qual cosa passa que és un colp molt dur i quan estàs tan susceptible perquè… És molt dur per a ell, per a la seua família. És duríssim».

L’actriu li enviava «moltíssim ànim» al seu amic i reconegut pel gran públic fins i tot en la seua faceta d’actor de doblatge (‘Toy Story’,’La vida de Brian’ o ‘Dirty Dancing’, entre altres). A més, Cristina Medina confessava que sempre que pot intenta conéixer de primera mà la seua evolució i que li mana «algun WhatsApp de tant en tant», atés que ella, que ho ha «viscut des de l’altre costat» de la malaltia, sap que tanta atenció i cura es pot tornar «molt pesat«.

«Soc molt prudent. Vaig preguntant per la seua salut, manant ànims i besos. I demanant que es recupere, per Déu», resolia Medina el tema, abans de respondre com es troba ella de salut.

«En això hi ha tant de desconeixement que la gent es creu que et donen la quimio, et quedes calba i et vas a la teua casa i no. Això ja són anys. Ja et converteixes en una malalta en major o menor mesura, però és veritat. Podria haver-hi metàstasi, però no. Totes les revisions estan donant bé i el tractament, també. Encara que tot siga dur, va molt bé«, ha aclarit.

Últimes notícies

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.