Cristina Medina esclafeix a plorar en ser preguntada per José Luis Gil

L’actriu Cristina Medina va acudir a l’estrena del nou curtmetratge d’una dels seus companys en ‘La que se avecina’, Vanesa Romero, ‘Un día de mierda’ en uns cinemes de la capital d’Espanya, on va ser preguntada pel seu estat de salut, després d’acabar el tractament de quimioteràpia per un càncer de mama, i el d’un altre intèrpret de la sèrie, José Luis Gil.

Quan la premsa va preguntar per com es trobava l’actor, que va patir un infart cerebral el mes de desembre passat, la sevillana va esclafir a plorar: “No puc ni tan sols parlar“, indicava.

Cristina Medina mana “moltíssim ànim” a José Luis Gil

Encara que havia de ser una jornada de celebració, ningú pot negar que són moments molt emotius per als membres de la ficció. Per això, quan els periodistes allí congregats li van preguntar a l’actriu de 50 anys pel seu company Gil, qui al desembre patia un infart cerebral, ella es va emportar les mans a la cara i va començar a plorar de manera desconsolada.

Després de recuperar-se una mica de les llàgrimes, tornava a parlar de l’actor: “Està millorant, la qual cosa passa que és un colp molt dur i quan estàs tan susceptible perquè… És molt dur per a ell, per a la seua família. És duríssim”.

L’actriu li enviava “moltíssim ànim” al seu amic i reconegut pel gran públic fins i tot en la seua faceta d’actor de doblatge (‘Toy Story’,’La vida de Brian’ o ‘Dirty Dancing’, entre altres). A més, Cristina Medina confessava que sempre que pot intenta conéixer de primera mà la seua evolució i que li mana “algun WhatsApp de tant en tant”, atés que ella, que ho ha “viscut des de l’altre costat” de la malaltia, sap que tanta atenció i cura es pot tornar “molt pesat“.

Soc molt prudent. Vaig preguntant per la seua salut, manant ànims i besos. I demanant que es recupere, per Déu”, resolia Medina el tema, abans de respondre com es troba ella de salut.

“En això hi ha tant de desconeixement que la gent es creu que et donen la quimio, et quedes calba i et vas a la teua casa i no. Això ja són anys. Ja et converteixes en una malalta en major o menor mesura, però és veritat. Podria haver-hi metàstasi, però no. Totes les revisions estan donant bé i el tractament, també. Encara que tot siga dur, va molt bé“, ha aclarit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.