Cristina Medina esclafeix a plorar en ser preguntada per José Luis Gil

L’actriu Cristina Medina va acudir a l’estrena del nou curtmetratge d’una dels seus companys en ‘La que se avecina’, Vanesa Romero, ‘Un día de mierda’ en uns cinemes de la capital d’Espanya, on va ser preguntada pel seu estat de salut, després d’acabar el tractament de quimioteràpia per un càncer de mama, i el d’un altre intèrpret de la sèrie, José Luis Gil.

Quan la premsa va preguntar per com es trobava l’actor, que va patir un infart cerebral el mes de desembre passat, la sevillana va esclafir a plorar: “No puc ni tan sols parlar“, indicava.

Cristina Medina mana “moltíssim ànim” a José Luis Gil

Encara que havia de ser una jornada de celebració, ningú pot negar que són moments molt emotius per als membres de la ficció. Per això, quan els periodistes allí congregats li van preguntar a l’actriu de 50 anys pel seu company Gil, qui al desembre patia un infart cerebral, ella es va emportar les mans a la cara i va començar a plorar de manera desconsolada.

Després de recuperar-se una mica de les llàgrimes, tornava a parlar de l’actor: “Està millorant, la qual cosa passa que és un colp molt dur i quan estàs tan susceptible perquè… És molt dur per a ell, per a la seua família. És duríssim”.

L’actriu li enviava “moltíssim ànim” al seu amic i reconegut pel gran públic fins i tot en la seua faceta d’actor de doblatge (‘Toy Story’,’La vida de Brian’ o ‘Dirty Dancing’, entre altres). A més, Cristina Medina confessava que sempre que pot intenta conéixer de primera mà la seua evolució i que li mana “algun WhatsApp de tant en tant”, atés que ella, que ho ha “viscut des de l’altre costat” de la malaltia, sap que tanta atenció i cura es pot tornar “molt pesat“.

Soc molt prudent. Vaig preguntant per la seua salut, manant ànims i besos. I demanant que es recupere, per Déu”, resolia Medina el tema, abans de respondre com es troba ella de salut.

“En això hi ha tant de desconeixement que la gent es creu que et donen la quimio, et quedes calba i et vas a la teua casa i no. Això ja són anys. Ja et converteixes en una malalta en major o menor mesura, però és veritat. Podria haver-hi metàstasi, però no. Totes les revisions estan donant bé i el tractament, també. Encara que tot siga dur, va molt bé“, ha aclarit.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.