Cita Tinder al Teatre Principal amb ‘Manifest antiromàntic’

‘Manifest antiromàntic’ és una electro-òpera d’agitació sobre la possibilitat d’estimar-nos en l’època del consum de cossos. Un remix de música, escèniques i audiovisuals que entona el narcisisme tecnològic al ritme de l’electrònica valenciana de Prozak Soup, amb un argument bast en una cita Tinder real. L’obra es presenta els dies 25 i 26 de març a les 20h al Teatre Principal de València.

L’espectacle està narrat musicalment per un cor autòmat amb efecte autotune. Mentrestant es van succeint cançons d’electrònica amb un paisatge acústic postmodern on entren en crisi el sexe, l’amor i fins i tot el gènere dels protagonistes. Una estètica colorista i unes coreografies excèntriques fan de l’obra una experiència divertida, intensa i reflexiva alhora que es posa en escena la música valenciana i en valencià més actual. L’obra comptarà amb les actrius Sara Guerrero, Kerri Ann i Olga Martínez i l’actor Alberto Escartí, i la presència en escena dels Prozak Soup que interpretaran la música en directe.

“El to de l’obra és provocatiu, és reflexiu i inclús macarra. També toca l’absurd i la rialla, perquè en el món en el qual vivim no deixa de ser absurd. Un món que no acaben d’entendre, i remarcar eixe absurd a l’escenari fa riure” explica el director i creatiu cinematogràfic Pau Berga, que junt amb el músic i sociòleg Joan Palomares són els creadors d’aquesta obra. “El que hem buscat és articular una reflexió a partir de la nostra mirada subjectiva, ja que en posar en un altre context la hiperrealitat augmentada es provoca una reflexió”, ha comentat J. Palomares.

Pau i Joan que va començar a treballar junts a partir del videoclip de Prozak Soup “Come On” (Premi Carles Santos 2019). “Manifest Antiromàntic” neix com una tecno-conjunció entre les tesis porno-narcisistes de Joan Palomares, el surrealisme maquínic-mediterrani de Pau Berga i el high d’una nit de festa i electrònica.

  • Idea i creació: Joan Palomares i Pau Berga.
  • Música: Prozak Soup
  • Protagonitzada per Sara Guerrero, Alberto Ángel Escartí, Kerri Ann, Olga Martínez, Joan Palomares i Rafa Nogueroles.
  • Durada: 60′ aprox.
  • Edat recomanada (+16 anys)
Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.