Cita Tinder al Teatre Principal amb ‘Manifest antiromàntic’

‘Manifest antiromàntic’ és una electro-òpera d’agitació sobre la possibilitat d’estimar-nos en l’època del consum de cossos. Un remix de música, escèniques i audiovisuals que entona el narcisisme tecnològic al ritme de l’electrònica valenciana de Prozak Soup, amb un argument bast en una cita Tinder real. L’obra es presenta els dies 25 i 26 de març a les 20h al Teatre Principal de València.

L’espectacle està narrat musicalment per un cor autòmat amb efecte autotune. Mentrestant es van succeint cançons d’electrònica amb un paisatge acústic postmodern on entren en crisi el sexe, l’amor i fins i tot el gènere dels protagonistes. Una estètica colorista i unes coreografies excèntriques fan de l’obra una experiència divertida, intensa i reflexiva alhora que es posa en escena la música valenciana i en valencià més actual. L’obra comptarà amb les actrius Sara Guerrero, Kerri Ann i Olga Martínez i l’actor Alberto Escartí, i la presència en escena dels Prozak Soup que interpretaran la música en directe.

“El to de l’obra és provocatiu, és reflexiu i inclús macarra. També toca l’absurd i la rialla, perquè en el món en el qual vivim no deixa de ser absurd. Un món que no acaben d’entendre, i remarcar eixe absurd a l’escenari fa riure” explica el director i creatiu cinematogràfic Pau Berga, que junt amb el músic i sociòleg Joan Palomares són els creadors d’aquesta obra. “El que hem buscat és articular una reflexió a partir de la nostra mirada subjectiva, ja que en posar en un altre context la hiperrealitat augmentada es provoca una reflexió”, ha comentat J. Palomares.

Pau i Joan que va començar a treballar junts a partir del videoclip de Prozak Soup “Come On” (Premi Carles Santos 2019). “Manifest Antiromàntic” neix com una tecno-conjunció entre les tesis porno-narcisistes de Joan Palomares, el surrealisme maquínic-mediterrani de Pau Berga i el high d’una nit de festa i electrònica.

  • Idea i creació: Joan Palomares i Pau Berga.
  • Música: Prozak Soup
  • Protagonitzada per Sara Guerrero, Alberto Ángel Escartí, Kerri Ann, Olga Martínez, Joan Palomares i Rafa Nogueroles.
  • Durada: 60′ aprox.
  • Edat recomanada (+16 anys)
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.