Cita Tinder al Teatre Principal amb ‘Manifest antiromàntic’

‘Manifest antiromàntic’ és una electro-òpera d’agitació sobre la possibilitat d’estimar-nos en l’època del consum de cossos. Un remix de música, escèniques i audiovisuals que entona el narcisisme tecnològic al ritme de l’electrònica valenciana de Prozak Soup, amb un argument bast en una cita Tinder real. L’obra es presenta els dies 25 i 26 de març a les 20h al Teatre Principal de València.

L’espectacle està narrat musicalment per un cor autòmat amb efecte autotune. Mentrestant es van succeint cançons d’electrònica amb un paisatge acústic postmodern on entren en crisi el sexe, l’amor i fins i tot el gènere dels protagonistes. Una estètica colorista i unes coreografies excèntriques fan de l’obra una experiència divertida, intensa i reflexiva alhora que es posa en escena la música valenciana i en valencià més actual. L’obra comptarà amb les actrius Sara Guerrero, Kerri Ann i Olga Martínez i l’actor Alberto Escartí, i la presència en escena dels Prozak Soup que interpretaran la música en directe.

“El to de l’obra és provocatiu, és reflexiu i inclús macarra. També toca l’absurd i la rialla, perquè en el món en el qual vivim no deixa de ser absurd. Un món que no acaben d’entendre, i remarcar eixe absurd a l’escenari fa riure” explica el director i creatiu cinematogràfic Pau Berga, que junt amb el músic i sociòleg Joan Palomares són els creadors d’aquesta obra. “El que hem buscat és articular una reflexió a partir de la nostra mirada subjectiva, ja que en posar en un altre context la hiperrealitat augmentada es provoca una reflexió”, ha comentat J. Palomares.

Pau i Joan que va començar a treballar junts a partir del videoclip de Prozak Soup “Come On” (Premi Carles Santos 2019). “Manifest Antiromàntic” neix com una tecno-conjunció entre les tesis porno-narcisistes de Joan Palomares, el surrealisme maquínic-mediterrani de Pau Berga i el high d’una nit de festa i electrònica.

  • Idea i creació: Joan Palomares i Pau Berga.
  • Música: Prozak Soup
  • Protagonitzada per Sara Guerrero, Alberto Ángel Escartí, Kerri Ann, Olga Martínez, Joan Palomares i Rafa Nogueroles.
  • Durada: 60′ aprox.
  • Edat recomanada (+16 anys)
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.