Cita Tinder al Teatre Principal amb ‘Manifest antiromàntic’

‘Manifest antiromàntic’ és una electro-òpera d’agitació sobre la possibilitat d’estimar-nos en l’època del consum de cossos. Un remix de música, escèniques i audiovisuals que entona el narcisisme tecnològic al ritme de l’electrònica valenciana de Prozak Soup, amb un argument bast en una cita Tinder real. L’obra es presenta els dies 25 i 26 de març a les 20h al Teatre Principal de València.

L’espectacle està narrat musicalment per un cor autòmat amb efecte autotune. Mentrestant es van succeint cançons d’electrònica amb un paisatge acústic postmodern on entren en crisi el sexe, l’amor i fins i tot el gènere dels protagonistes. Una estètica colorista i unes coreografies excèntriques fan de l’obra una experiència divertida, intensa i reflexiva alhora que es posa en escena la música valenciana i en valencià més actual. L’obra comptarà amb les actrius Sara Guerrero, Kerri Ann i Olga Martínez i l’actor Alberto Escartí, i la presència en escena dels Prozak Soup que interpretaran la música en directe.

«El to de l’obra és provocatiu, és reflexiu i inclús macarra. També toca l’absurd i la rialla, perquè en el món en el qual vivim no deixa de ser absurd. Un món que no acaben d’entendre, i remarcar eixe absurd a l’escenari fa riure» explica el director i creatiu cinematogràfic Pau Berga, que junt amb el músic i sociòleg Joan Palomares són els creadors d’aquesta obra. «El que hem buscat és articular una reflexió a partir de la nostra mirada subjectiva, ja que en posar en un altre context la hiperrealitat augmentada es provoca una reflexió», ha comentat J. Palomares.

Pau i Joan que va començar a treballar junts a partir del videoclip de Prozak Soup “Come On” (Premi Carles Santos 2019). “Manifest Antiromàntic” neix com una tecno-conjunció entre les tesis porno-narcisistes de Joan Palomares, el surrealisme maquínic-mediterrani de Pau Berga i el high d’una nit de festa i electrònica.

  • Idea i creació: Joan Palomares i Pau Berga.
  • Música: Prozak Soup
  • Protagonitzada per Sara Guerrero, Alberto Ángel Escartí, Kerri Ann, Olga Martínez, Joan Palomares i Rafa Nogueroles.
  • Durada: 60′ aprox.
  • Edat recomanada (+16 anys)

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.