Cita Tinder al Teatre Principal amb ‘Manifest antiromàntic’

‘Manifest antiromàntic’ és una electro-òpera d’agitació sobre la possibilitat d’estimar-nos en l’època del consum de cossos. Un remix de música, escèniques i audiovisuals que entona el narcisisme tecnològic al ritme de l’electrònica valenciana de Prozak Soup, amb un argument bast en una cita Tinder real. L’obra es presenta els dies 25 i 26 de març a les 20h al Teatre Principal de València.

L’espectacle està narrat musicalment per un cor autòmat amb efecte autotune. Mentrestant es van succeint cançons d’electrònica amb un paisatge acústic postmodern on entren en crisi el sexe, l’amor i fins i tot el gènere dels protagonistes. Una estètica colorista i unes coreografies excèntriques fan de l’obra una experiència divertida, intensa i reflexiva alhora que es posa en escena la música valenciana i en valencià més actual. L’obra comptarà amb les actrius Sara Guerrero, Kerri Ann i Olga Martínez i l’actor Alberto Escartí, i la presència en escena dels Prozak Soup que interpretaran la música en directe.

“El to de l’obra és provocatiu, és reflexiu i inclús macarra. També toca l’absurd i la rialla, perquè en el món en el qual vivim no deixa de ser absurd. Un món que no acaben d’entendre, i remarcar eixe absurd a l’escenari fa riure” explica el director i creatiu cinematogràfic Pau Berga, que junt amb el músic i sociòleg Joan Palomares són els creadors d’aquesta obra. “El que hem buscat és articular una reflexió a partir de la nostra mirada subjectiva, ja que en posar en un altre context la hiperrealitat augmentada es provoca una reflexió”, ha comentat J. Palomares.

Pau i Joan que va començar a treballar junts a partir del videoclip de Prozak Soup “Come On” (Premi Carles Santos 2019). “Manifest Antiromàntic” neix com una tecno-conjunció entre les tesis porno-narcisistes de Joan Palomares, el surrealisme maquínic-mediterrani de Pau Berga i el high d’una nit de festa i electrònica.

  • Idea i creació: Joan Palomares i Pau Berga.
  • Música: Prozak Soup
  • Protagonitzada per Sara Guerrero, Alberto Ángel Escartí, Kerri Ann, Olga Martínez, Joan Palomares i Rafa Nogueroles.
  • Durada: 60′ aprox.
  • Edat recomanada (+16 anys)

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.