Instal·len les Creus de Maig en carrers i places de València

L’Associació ‘Lo Rat Penat‘ ha convocat una nova edició del concurs d’Encreuaments de Maig, que organitza tradicionalment en col·laboració amb l’Ajuntament de València, en el qual participen entitats culturals i comerços, Junta de Festes, Comissions Falleres, parròquies, col·legis i també particulars dins del terme municipal de València.

Les creus, com és tradició, han d’estar confeccionades en flor natural i fresca, si bé poden utilitzar-se complements ornamentals com a flor seca, plantes, pedra rocosa, jocs d’aigua, llum o qualsevol altre efecte que ajude al conjunt. Per això, queden desqualificades del concurs aquelles creus fetes en paper de seda, plàstics o materials que imiten o substituïsquen a la flor, així com les que no estiguen instal·lades al pas del jurat que ha tingut lloc hui, dia 3 de maig, festa de la Santa Cruz.

El jurat tindrà en compte per a la seua valoració la quantitat i qualitat de la flor, la varietat de les espècies vegetals i florals, la composició cromàtica, la simbologia, els elements i la flora autòctona, la presència d’aigua, els elements estructurals, el disseny, la innovació, l’originalitat i en general tots aquells detalls que ajuden a realçar la imatge de la Santa Cruz, indiquen des de ‘Lo Rat Penat’.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.