THE HOLE X CLUB · TEATRE · CABARET

L’espectacle THE HOLE, que va nàixer en 2011 fruit de la col·laboració entre LETSGO, Yllana i Paco León compleix deu anys i la companyia ho celebra amb un nou xou, THE HOLE X, que arriba a València per a representar-se des del 27 d’abril fins al 15 de maig en una carpa situada en l’antiga Estació del Grau.

En THE HOLE X, que rescata l’essència de l’original amb els números més impressionants i els personatges més icònics de les tres edicions, es donen cita les millors i més sorprenents actuacions d’artistes nacionals i internacionals, suggeridors stripteases, números circenses del millor nivell realitzats per artistes convidats de reeixida trajectòria i fins i tot, una gran història d’amor amanida amb un toc més sensual que mai.

Aquest nou xou compta amb la direcció de Gabriel Chamé, amb Alex O’Dogerthy com a responsable dels nous textos, mestre de cerimònies i director d’escena dels mestres, amb Guillermo Weickert en la coreografia, Marc Álvarez en la direcció musical i José Luis Sixto Rodriguez com a ajudant de direcció.

Al costat d’Álex O’Dogherty actuaran com a mestres de cerimònies Canco Rodríguez, Eva Isanta i Víctor Palmero, que s’alternen en el paper: Canco Rodríguez representarà les funcions del 27 d’abril al 2 de maig, Alex O’Dogherty els dies 4, 5, 11 i 12 de maig; Víctor Palmero les funcions del 6, 7 i 8 de maig; i Eva Isanta els dies 13, 14 i 15 de maig.

L’elenc de l’espectacle el completen: Vinila Von Bismark, que interpreta a la Generala, Oscar Kapoya com el Pony Boig i Coral Quiñones i Carolina Rodríguez com les Supernenas; Julio Bellido és Almon; Oleg Tatarinov és el comandant i realitza el número Pole Aeri. Edgar López, Arnau Lobo, Omar Antxundia i Raúl Ortiz són els majordoms; Donet Collazo és Super Gold, Maru Limeres i Tamar Vela són les X Girls i Dies Brothers són els Icarios.

THE HOLE va començar la seua marxa sota l’eslògan “Hay que estar en el agujero para salir del agujero” amb Paco León com primer mestre de cerimònies i va arribar a revolucionar la cartellera nacional i internacional. Des de llavors s’ha estrenat una seqüela, The Hole 2, i una preqüela, The Hole Zero, i ha captivat a dos milions i mig d’espectadors en el seu gira nacional i internacional –va viatjar fora de les nostres fronteres per a conquistar cinc països (Alemanya, França, Itàlia, Mèxic i l’Argentina)–. THE HOLE s’ha convertit en un gènere en si mateix: una mescla de circ, burlesque, teatre, cabaret, música i humor en un to divertit, canalla, provocador i molt sensual.

The Hole durant la pandèmia

L’espectacle THE HOLE va formar part també de les llars d’Espanya durant la pandèmia amb el projecte #saldremosdelagujero; a través del compte d’Instagram @theholeshow emetent en directe, actuacions dels artistes que van participar en l’espectacle. I després del confinament, es va estrenar el 10 de juliol de 2020 en un escenari a l’aire lliure instal·lat a Madrid (escenari Porta de l’Àngel), convertint-se en un dels primers espectacles a representar-se després de la pandèmia.

La productora LETSGO és responsable d’obres de gran èxit internacional com Ghost, Kinky Boots, La Família Addams, Dirty Dancing o esdeveniments com Abre Madrid i Naturalesa Encesa en el Real Jardí Botànic de Madrid —un sorprenent esdeveniment immersiu d’arts lumíniques i sensorials que ha aconseguit un rècord d’assistents— i del club Mitjanes Puri. La productora va rebre el setembre de 2020 el guardó ‘Innovació i sostenibilitat’ que atorga l’Ajuntament de Madrid amb motiu del Dia Mundial del Turisme.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.