18.7 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Mor l’actriu Joanna Barnes als 87 anys

L’actriu i escriptora estatunidenca Joanna Barnes ha mort als 87 anys a la seua casa de The Sea Ranch, a Califòrnia. Així ho ha informat la seua amiga Sally Jackson al Hollywood Reporter, assenyalant com a causa del decés “múltiples problemes de salut”.

Dues de les seues actuacions cinematogràfiques més famoses van ser en les pel·lícules ‘Tú a Boston i yo a Califòrnia’, en la qual va interpretar a la núvia caçafortunes Vicki Robinson, i en el remake de 1998 ‘Tú a Londres i yo a Califòrnia’. Va ser Jane en ‘Tarzán de los monos’ al costat de Denny Miller, va aparéixer en ‘Espartaco’ com Claudia Marius, en ‘The War Wagon’ i en ‘Adiós, Charlie’, entre altres.

En televisió treballà en moltes sèries com ‘Maverick’, ‘The Trials of O’Brien’, ‘Hawaii 5.0’ o ‘Cheers’. També va tindre un èxit considerable en la seua faceta de periodista, va ser crítica literària per a Los Angeles Times i com a novel·lista va escriure un best seller en els 70, Pastora, epopeia centrada en la Febre de l’Or californiana.

Últimes notícies

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.

Rescaten a un voltor a dos quilòmetres de l’aeroport d’Alacant

La Guàrdia Civil ha rescatat a un voltor desorientat a dos quilòmetres de les pistes de l'aeroport Alacant-Elx. L'au està en recuperació abans de la seua reintroducció.