Mor l’actriu Joanna Barnes als 87 anys

L’actriu i escriptora estatunidenca Joanna Barnes ha mort als 87 anys a la seua casa de The Sea Ranch, a Califòrnia. Així ho ha informat la seua amiga Sally Jackson al Hollywood Reporter, assenyalant com a causa del decés “múltiples problemes de salut”.

Dues de les seues actuacions cinematogràfiques més famoses van ser en les pel·lícules ‘Tú a Boston i yo a Califòrnia’, en la qual va interpretar a la núvia caçafortunes Vicki Robinson, i en el remake de 1998 ‘Tú a Londres i yo a Califòrnia’. Va ser Jane en ‘Tarzán de los monos’ al costat de Denny Miller, va aparéixer en ‘Espartaco’ com Claudia Marius, en ‘The War Wagon’ i en ‘Adiós, Charlie’, entre altres.

En televisió treballà en moltes sèries com ‘Maverick’, ‘The Trials of O’Brien’, ‘Hawaii 5.0’ o ‘Cheers’. També va tindre un èxit considerable en la seua faceta de periodista, va ser crítica literària per a Los Angeles Times i com a novel·lista va escriure un best seller en els 70, Pastora, epopeia centrada en la Febre de l’Or californiana.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.