Mor l’actriu Joanna Barnes als 87 anys

L’actriu i escriptora estatunidenca Joanna Barnes ha mort als 87 anys a la seua casa de The Sea Ranch, a Califòrnia. Així ho ha informat la seua amiga Sally Jackson al Hollywood Reporter, assenyalant com a causa del decés “múltiples problemes de salut”.

Dues de les seues actuacions cinematogràfiques més famoses van ser en les pel·lícules ‘Tú a Boston i yo a Califòrnia’, en la qual va interpretar a la núvia caçafortunes Vicki Robinson, i en el remake de 1998 ‘Tú a Londres i yo a Califòrnia’. Va ser Jane en ‘Tarzán de los monos’ al costat de Denny Miller, va aparéixer en ‘Espartaco’ com Claudia Marius, en ‘The War Wagon’ i en ‘Adiós, Charlie’, entre altres.

En televisió treballà en moltes sèries com ‘Maverick’, ‘The Trials of O’Brien’, ‘Hawaii 5.0’ o ‘Cheers’. També va tindre un èxit considerable en la seua faceta de periodista, va ser crítica literària per a Los Angeles Times i com a novel·lista va escriure un best seller en els 70, Pastora, epopeia centrada en la Febre de l’Or californiana.

Últimes notícies

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.