Tanxugueiras lidera les confirmacions d’un Feslloc que torna al format original

El festival per excel·lència dels i els joves valencianes torna al seu format original de tres dies i acampada. I ho fa anunciant una primera tanda de confirmacions del més alt nivell. El cartell d’aquesta edició, llaura ja sí, de la nova normalitat, l’encapçalen les gallegues Tanxugueiras. La banda eurovisiva visita de nou la Comunitat Valenciana per transmetre tota la seua energia amb la seua proposta de renovació i arrel tan popular.

Tanxugueiras ha sabut aprofitar l’exposició del Benidorm Fest per expandir el seu missatge galleguista, internacionalista i feminista. Valors totalment alineats amb el festival organitzat per Escola Valenciana i l’Ajuntament de Benlloc que promou i encoratja a les noves generacions de músics i músiques en la nostra llengua.

Les confirmacions continuen amb La Fúmiga que acudirà a Benlloc després d’omplir la plaça de Bous de València amb “Fotosíntesi” (Halley Records, 2021). També estrenaren els seus nous discs al Feslloc Ginestà “Supose que l’amor és això” (Kasba Music, 2022), Smoking Souls “La Cura” (Propaganda pel Fet!, 2022) juntament amb Xavi Sarrià i Auxili que llançaran les noves cançons a la primavera.

Els primers abonaments ixen a la bena a un preu promocional de 30 euros amb els quals s’inclou l’esperada acampada del Feslloc, ja disponibles al web feslloc.com. Molt prompte, i com a novetat d’aquesta edició, també s’anunciaren als i els creadors de contingut que acompanyaran en xarxes socials al festival.

 

 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.