Tanxugueiras lidera les confirmacions d’un Feslloc que torna al format original

El festival per excel·lència dels i els joves valencianes torna al seu format original de tres dies i acampada. I ho fa anunciant una primera tanda de confirmacions del més alt nivell. El cartell d’aquesta edició, llaura ja sí, de la nova normalitat, l’encapçalen les gallegues Tanxugueiras. La banda eurovisiva visita de nou la Comunitat Valenciana per transmetre tota la seua energia amb la seua proposta de renovació i arrel tan popular.

Tanxugueiras ha sabut aprofitar l’exposició del Benidorm Fest per expandir el seu missatge galleguista, internacionalista i feminista. Valors totalment alineats amb el festival organitzat per Escola Valenciana i l’Ajuntament de Benlloc que promou i encoratja a les noves generacions de músics i músiques en la nostra llengua.

Les confirmacions continuen amb La Fúmiga que acudirà a Benlloc després d’omplir la plaça de Bous de València amb “Fotosíntesi” (Halley Records, 2021). També estrenaren els seus nous discs al Feslloc Ginestà “Supose que l’amor és això” (Kasba Music, 2022), Smoking Souls “La Cura” (Propaganda pel Fet!, 2022) juntament amb Xavi Sarrià i Auxili que llançaran les noves cançons a la primavera.

Els primers abonaments ixen a la bena a un preu promocional de 30 euros amb els quals s’inclou l’esperada acampada del Feslloc, ja disponibles al web feslloc.com. Molt prompte, i com a novetat d’aquesta edició, també s’anunciaren als i els creadors de contingut que acompanyaran en xarxes socials al festival.

 

 

Últimes notícies

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.