Tanxugueiras lidera les confirmacions d’un Feslloc que torna al format original

El festival per excel·lència dels i els joves valencianes torna al seu format original de tres dies i acampada. I ho fa anunciant una primera tanda de confirmacions del més alt nivell. El cartell d’aquesta edició, llaura ja sí, de la nova normalitat, l’encapçalen les gallegues Tanxugueiras. La banda eurovisiva visita de nou la Comunitat Valenciana per transmetre tota la seua energia amb la seua proposta de renovació i arrel tan popular.

Tanxugueiras ha sabut aprofitar l’exposició del Benidorm Fest per expandir el seu missatge galleguista, internacionalista i feminista. Valors totalment alineats amb el festival organitzat per Escola Valenciana i l’Ajuntament de Benlloc que promou i encoratja a les noves generacions de músics i músiques en la nostra llengua.

Les confirmacions continuen amb La Fúmiga que acudirà a Benlloc després d’omplir la plaça de Bous de València amb “Fotosíntesi” (Halley Records, 2021). També estrenaren els seus nous discs al Feslloc Ginestà “Supose que l’amor és això” (Kasba Music, 2022), Smoking Souls “La Cura” (Propaganda pel Fet!, 2022) juntament amb Xavi Sarrià i Auxili que llançaran les noves cançons a la primavera.

Els primers abonaments ixen a la bena a un preu promocional de 30 euros amb els quals s’inclou l’esperada acampada del Feslloc, ja disponibles al web feslloc.com. Molt prompte, i com a novetat d’aquesta edició, també s’anunciaren als i els creadors de contingut que acompanyaran en xarxes socials al festival.

 

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.