Tanxugueiras lidera les confirmacions d’un Feslloc que torna al format original

El festival per excel·lència dels i els joves valencianes torna al seu format original de tres dies i acampada. I ho fa anunciant una primera tanda de confirmacions del més alt nivell. El cartell d’aquesta edició, llaura ja sí, de la nova normalitat, l’encapçalen les gallegues Tanxugueiras. La banda eurovisiva visita de nou la Comunitat Valenciana per transmetre tota la seua energia amb la seua proposta de renovació i arrel tan popular.

Tanxugueiras ha sabut aprofitar l’exposició del Benidorm Fest per expandir el seu missatge galleguista, internacionalista i feminista. Valors totalment alineats amb el festival organitzat per Escola Valenciana i l’Ajuntament de Benlloc que promou i encoratja a les noves generacions de músics i músiques en la nostra llengua.

Les confirmacions continuen amb La Fúmiga que acudirà a Benlloc després d’omplir la plaça de Bous de València amb “Fotosíntesi” (Halley Records, 2021). També estrenaren els seus nous discs al Feslloc Ginestà “Supose que l’amor és això” (Kasba Music, 2022), Smoking Souls “La Cura” (Propaganda pel Fet!, 2022) juntament amb Xavi Sarrià i Auxili que llançaran les noves cançons a la primavera.

Els primers abonaments ixen a la bena a un preu promocional de 30 euros amb els quals s’inclou l’esperada acampada del Feslloc, ja disponibles al web feslloc.com. Molt prompte, i com a novetat d’aquesta edició, també s’anunciaren als i els creadors de contingut que acompanyaran en xarxes socials al festival.

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.