Torna la Festa del Cinema: Descobreix quan i com participar-hi

Anar al cinema és una activitat gairebé de luxe. Entre el preu de l’entrada, les roses i els refrescos, gaudir d’una vesprada en estes sales se’ns pot escapar del pressupost. Però esta setmana torna la festa del cinema. L’excusa perfecta per poder gaudir de la gran pantalla a un preu molt assequible. 

Del 15 al 18 de maig tindrà lloc la XX edició de l’esdeveniment més esperat pels amants del cinema. L’edició passada va tindre molts èxits al nostre país i la Comunitat Valenciana va ser la quarta autonomia en què més va triomfar esta iniciativa amb un total de 6.912.259 espectadors, és a dir, cada valencià va ser de mitjana 1,36 vegades a les sales de cinema, i una recaptació de 42.190.773 euros. 

La Festa del Cinema consisteix a poder gaudir durant quatre dies seguits de la gran pantalla amb entrades a 3,5€. Tot i que cal tindre en compte que només en poden gaudir als cinemes adherits, que podreu consultar posteriorment en este mateix lloc, i que les projeccions en 3D, sales especials i butaques VIP estan subjectes a les condicions d’entrada de cada cinema, podent portar suplements.

Per aconseguir l’entrada a preu reduït caldrà seguir un procediment molt senzill. En primer lloc, hem de registrar-nos a la web oficial per poder aconseguir l’acreditació. En cas d’haver participat en edicions anteriors, només hauran de refrescar la petició. Esta acreditació és gratuïta i per cada entrada caldrà presentar-ne una. Els majors de 60 anys i menors de 14 anys no la necessiten, només han de mostrar el DNI a la taquilla.

El procés de sol·licitud d’esta acreditació es pot fer emplenant el formulari que trobareu a l’apartat “Aconsegueix la teua acreditació”, amb les dades personals i de contacte de cadascuna de les persones que vulguen comprar una entrada per anar al cinema amb el descompte. Una vegada us hages registrat correctament, t’enviarem la teua acreditació a l’e-mail que hages facilitat. Quan la rebes, només l’has d’imprimir o mostrar amb el mòbil juntament amb el teu DNI.

Una vegada tinguem l’acreditació, ja podem comprar les nostres entrades. Podem fer-ho de diverses maneres: a la taquilla quan anem al cinema, en este cas haurem d’ensenyar l’acreditació a la mateixa taquilla; de manera anticipada per internet, caldrà ensenyar ací l’acreditació a l’entrada a la sala; i finalment als quioscos situats a les entrades d’alguns cines, on l’acreditació també caldrà ensenyar-la abans d’entrar a la sala. Les entrades anticipades ja estan disponibles.

D’altra banda, amb un mateix correu electrònic es poden acreditar diverses persones, simplement cal accedir a l’apartat “Acreditació per a grups”, podent acreditar fins a un màxim de 10 persones. Igualment, en el cas de perdre el document el podràs recuperar a la mateixa web, fent clic a “aconsegueix la teua acreditació” marcant l’opció “recuperar acreditació”.

Este esdeveniment va ser pensat per fomentar l’assistència a les sales de cinema com a hàbit social i cultural. La primera edició va tindre lloc el juny del 2009 i a partir del 2011 va adquirir caràcter semestral, realitzant-se cada any i només va ser interromput per la pandèmia. A més, este any arriba amb una cartellera molt desitjable i per a tots els gustos. Algunes de les pel·lícules recomanades per la pròpia web organitzadora que podràs trobar a diversos dels cinemes adherits són: Guardians de la Galàxia. Vol.3, Super Mario Bros: La pel·lícula, ¡vaja vacances!, Setge, Book Club- Ara Itàlia, Dungeons & Dragons: Honor entre lladres, L’exorcista del Papa, Fatum, Jeepers Creepers: El renaixement, John Wick 4, Love Again i Patti i la fúria de posseïda, entre moltes altres. 

Cinemes Adherits:

  • Província de València:
  1. CINESA BONAIRE (ALDAIA) 
  2. CINEMES MN4 (ALFAFAR)
  3. KINEPOLIS ALZIRA 
  4. ABC GANDIA 
  5. AXIÓ GANDIA
  6. CINEMA OLÍMPIA (OLIVA) 
  7. KINEPOLIS VALÈNCIA (PATERNA) 
  8. ALUCINE (PORT DE SAGUNT)
  9. CINEMA YELMO VIDANOVA PARC (SAGUNT) 
  10. CINEAPOLIS TELER 
  11. CINEMES LYS (VALÈNCIA) 
  12. OCINE AQUA (VALÈNCIA) 
  13. CINES BABEL SL (VALÈNCIA) 
  14. ABC SALER (VALÈNCIA)
  15. ABC GRAN TÚRIA (VALÈNCIA) 
  16. ABC PARK (VALÈNCIA) 
  17. CINEMA YELMO VALÈNCIA 
  18. AXIÓ XATIVA
  • Província de Castelló:
  1. OCINE PREMIUM ESTEPARK (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  2. CINESA SALERA (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  3. MULTICINES SUCRE VILA-REAL 
  • Província d’Alacant:
  1. AXIÓ ALCOI 
  2. CINEMES AANA ALACANT  
  3. CINEMA YELMO PORTA ALACANT 
  4. KINEPOLIS ALACANT PLAÇA MAR 2 
  5. AUTOCINE DRIVE IN 
  6. ABC ELX 
  7. CINEMES IMF 9 FINESTRAT 
  8. CINEMES IMF ONDARA 
  9. AXIÓ ORIOLA 
  10. CINEMA YELMO VINALOPO (PETRER) 
  11. AXIÓ SANT JOAN 
  12. CINEMES AANA SANT JOAN (SANT JOAN D’ALACANT) 
  13. ODEON MULTICINES ALACANT (SANT VICENT DEL RASPEIG) 
  14. AXIÓ SANTA POLA 
  15. CINEMES IMF 8 TORREVIEJA

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.