Torna la Festa del Cinema: Descobreix quan i com participar-hi

Anar al cinema és una activitat gairebé de luxe. Entre el preu de l’entrada, les roses i els refrescos, gaudir d’una vesprada en estes sales se’ns pot escapar del pressupost. Però esta setmana torna la festa del cinema. L’excusa perfecta per poder gaudir de la gran pantalla a un preu molt assequible. 

Del 15 al 18 de maig tindrà lloc la XX edició de l’esdeveniment més esperat pels amants del cinema. L’edició passada va tindre molts èxits al nostre país i la Comunitat Valenciana va ser la quarta autonomia en què més va triomfar esta iniciativa amb un total de 6.912.259 espectadors, és a dir, cada valencià va ser de mitjana 1,36 vegades a les sales de cinema, i una recaptació de 42.190.773 euros. 

La Festa del Cinema consisteix a poder gaudir durant quatre dies seguits de la gran pantalla amb entrades a 3,5€. Tot i que cal tindre en compte que només en poden gaudir als cinemes adherits, que podreu consultar posteriorment en este mateix lloc, i que les projeccions en 3D, sales especials i butaques VIP estan subjectes a les condicions d’entrada de cada cinema, podent portar suplements.

Per aconseguir l’entrada a preu reduït caldrà seguir un procediment molt senzill. En primer lloc, hem de registrar-nos a la web oficial per poder aconseguir l’acreditació. En cas d’haver participat en edicions anteriors, només hauran de refrescar la petició. Esta acreditació és gratuïta i per cada entrada caldrà presentar-ne una. Els majors de 60 anys i menors de 14 anys no la necessiten, només han de mostrar el DNI a la taquilla.

El procés de sol·licitud d’esta acreditació es pot fer emplenant el formulari que trobareu a l’apartat “Aconsegueix la teua acreditació”, amb les dades personals i de contacte de cadascuna de les persones que vulguen comprar una entrada per anar al cinema amb el descompte. Una vegada us hages registrat correctament, t’enviarem la teua acreditació a l’e-mail que hages facilitat. Quan la rebes, només l’has d’imprimir o mostrar amb el mòbil juntament amb el teu DNI.

Una vegada tinguem l’acreditació, ja podem comprar les nostres entrades. Podem fer-ho de diverses maneres: a la taquilla quan anem al cinema, en este cas haurem d’ensenyar l’acreditació a la mateixa taquilla; de manera anticipada per internet, caldrà ensenyar ací l’acreditació a l’entrada a la sala; i finalment als quioscos situats a les entrades d’alguns cines, on l’acreditació també caldrà ensenyar-la abans d’entrar a la sala. Les entrades anticipades ja estan disponibles.

D’altra banda, amb un mateix correu electrònic es poden acreditar diverses persones, simplement cal accedir a l’apartat “Acreditació per a grups”, podent acreditar fins a un màxim de 10 persones. Igualment, en el cas de perdre el document el podràs recuperar a la mateixa web, fent clic a “aconsegueix la teua acreditació” marcant l’opció “recuperar acreditació”.

Este esdeveniment va ser pensat per fomentar l’assistència a les sales de cinema com a hàbit social i cultural. La primera edició va tindre lloc el juny del 2009 i a partir del 2011 va adquirir caràcter semestral, realitzant-se cada any i només va ser interromput per la pandèmia. A més, este any arriba amb una cartellera molt desitjable i per a tots els gustos. Algunes de les pel·lícules recomanades per la pròpia web organitzadora que podràs trobar a diversos dels cinemes adherits són: Guardians de la Galàxia. Vol.3, Super Mario Bros: La pel·lícula, ¡vaja vacances!, Setge, Book Club- Ara Itàlia, Dungeons & Dragons: Honor entre lladres, L’exorcista del Papa, Fatum, Jeepers Creepers: El renaixement, John Wick 4, Love Again i Patti i la fúria de posseïda, entre moltes altres. 

Cinemes Adherits:

  • Província de València:
  1. CINESA BONAIRE (ALDAIA) 
  2. CINEMES MN4 (ALFAFAR)
  3. KINEPOLIS ALZIRA 
  4. ABC GANDIA 
  5. AXIÓ GANDIA
  6. CINEMA OLÍMPIA (OLIVA) 
  7. KINEPOLIS VALÈNCIA (PATERNA) 
  8. ALUCINE (PORT DE SAGUNT)
  9. CINEMA YELMO VIDANOVA PARC (SAGUNT) 
  10. CINEAPOLIS TELER 
  11. CINEMES LYS (VALÈNCIA) 
  12. OCINE AQUA (VALÈNCIA) 
  13. CINES BABEL SL (VALÈNCIA) 
  14. ABC SALER (VALÈNCIA)
  15. ABC GRAN TÚRIA (VALÈNCIA) 
  16. ABC PARK (VALÈNCIA) 
  17. CINEMA YELMO VALÈNCIA 
  18. AXIÓ XATIVA
  • Província de Castelló:
  1. OCINE PREMIUM ESTEPARK (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  2. CINESA SALERA (CASTELLÓ DE LA PLANA) 
  3. MULTICINES SUCRE VILA-REAL 
  • Província d’Alacant:
  1. AXIÓ ALCOI 
  2. CINEMES AANA ALACANT  
  3. CINEMA YELMO PORTA ALACANT 
  4. KINEPOLIS ALACANT PLAÇA MAR 2 
  5. AUTOCINE DRIVE IN 
  6. ABC ELX 
  7. CINEMES IMF 9 FINESTRAT 
  8. CINEMES IMF ONDARA 
  9. AXIÓ ORIOLA 
  10. CINEMA YELMO VINALOPO (PETRER) 
  11. AXIÓ SANT JOAN 
  12. CINEMES AANA SANT JOAN (SANT JOAN D’ALACANT) 
  13. ODEON MULTICINES ALACANT (SANT VICENT DEL RASPEIG) 
  14. AXIÓ SANTA POLA 
  15. CINEMES IMF 8 TORREVIEJA

Últimes notícies

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.

El Valencia es prova amb cinc defenses per l’absència de lateral dret

Carlos Corberán ha consolidat una defensa de cinc homes en els últims tres amistosos per reforçar la solidesa arran de l’absència d’un lateral dret específic, mentres espera tancar el fitxatge d’Arnau Martínez.

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.