David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.