David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Últimes notícies

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.