16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Últimes notícies

El nou model oncològic prioritza un tracte humà i integral i reforça l’autonomia del pacient

L'Associació Contra el Càncer València ha presentat un model centrat en la persona que impulsa decisions informades, espais humanitzats i la cura dels professionals. La iniciativa es recolza en acompanyament a centres, una Xarxa de Pacients amb Veu i servicis gratuïts ampliats.

La Fe realitza deu trasplantaments en 24 hores amb tres òrgans cardíacs

La Fe ha encadenat deu trasplantaments de diferents òrgans en un dia, amb tres cardíacs. L'operativa va mobilitzar a més de cent professionals i va minimitzar la isquèmia freda.

Confiscats 242 quilos de cocaïna i 51 detinguts en una macrooperació a València, Castelló, Madrid i Conca

La Policia Nacional ha detingut a 51 persones i ha intervingut prop de 242 quilos de cocaïna en 39 registres. La xarxa operava per nivells, amb caletas i magatzems en diversos municipis.

El València Basket guarda silencie sobre el seu viatge a Israel per seguretat

El València Basket emprén este dimecres el seu viatge per a jugar el dijous davant el Hapoel Tel Aviv sense difondre detalls per motius de seguretat. L'expedició operarà amb protocols reforçats d'Eurolliga.

Avís groc en gran part de la Comunitat este dijous per ratxes de 80 km/h

Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc a València, l'interior d'Alacant i àrees de l'interior sud de Castelló per vent de l'oest i sud-oest amb ratxes de fins a 80 km/h. En la costa d'Alacant també hi haurà avís per fenòmens costaners i mar alterada.

Gener excepcional a Alacant: 20 dies de pluja, quasi la mitat d’un any

Alacant ha tancat un gener excepcional per nombre de dies de pluja: 20 de 31. Encara que els acumulats han sigut baixos, la distribució sostinguda ha sigut positiva.

El temps advers, Adamuz i el canvi del Benidorm Fest refreden l’ocupació hotelera al gener

L'ocupació mitjana de gener cau 3,3 punts per la mala meteorologia, els efectes de l'accident de Adamuz i el trasllat del Benidorm Fest a febrer. Benidorm, la Costa Blanca, València i Castelló mostren ajustos desiguals, amb la capital valenciana a l'alça.

La Universitat de València destinarà 40 milions a ampliar la Facultat de Ciències Biològiques

La UV invertirà 40 milions en un nou edifici de 17.000 m² i sis plantes a Burjassot per a reordenar Biològiques i respondre a l'alta demanda. La inauguració està prevista per a 2029.