Deixen en llibertat provisional sense fiança al yomus que va agredir diverses persones el 9 d’Octubre

El yomus conegut com a 'l'Alfarrasí' acusat d'haver agredit el 9 d'Octubre diverses persones en la manifestació a la ciutat de València ha sigut posat en llibertat provisional sense fiança pel jutge, segons fonts del TSJ de la Comunitat. L'agressor deurà comparéixer mensualment en el jutjat. El membre de la penya ultra Yomus del Valencia CF, Vicent Estruch, és un dels 17 investigats d'ultradreta que fan perpetrar les agressions feixistes del 9 d'Octubre a la manifestació celebrada tots els anys a favor de la llengua i la cultura valencianes organitzada per la Comissió Nou d'Octubre.

 

  

El yomus s'ha acollit este matí al seu dret de no declarar després d'acudir este matí al Jutjat d'Instrucció número 15 de València, encarregat del cas, on hi ha altres 16 investigats. Segons ha informat 'Levante-EMV' ha argumentat que el seu lletrat va tindre accés a la causa fa un dia i que no ha tingut temps per a vore les proves que hi ha contra ell per a preparar-li bé la defensa. L'home havia sigut citat en els jutjats el passat dimecres però la seu compareixença va ser ajornada a hui divendres al no haver sigut rebuda per les parts la totalitat de l'expedient judicial. L'agressor va arribar a la Ciutat de la Justícia de València entre espentes quan es dirigia a declarar per dites agressions el dia 9 d'Octubre. Una mesura per la qual el jutge havia rebutjat prèviament a adoptar mesures especials de seguretat per a l'entrada d'Estruch, com ell havia demanat. El yomus demanava un dispositiu especial de seguretat per entendre que la seguretat era insuficient.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU