Mastodon
29.3 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Demanen 10 anys de presó per a un acusat de violar una xiqueta de 14 anys d’un centre de menors

Demanen deu anys de presó per un delicte d’agressió sexual a menor per a un home a qui la Fiscalia acusa de mantindre relacions sexuals mitjançant l’ús de la força amb una xiqueta de 14 anys que havia conegut a la platja del Postiguet, el 13 de maig de 2021.

Els fets van passar cap a les onze de la nit quan la víctima, va eixir del centre de menors on residia i va anar a la platja. Allà va conéixer un grup de xiques i un altre de xics, entre els quals hi havia el processat, amb els quals va passar uns minuts parlant, poc després, les xiques se’n van anar i ells es van oferir a portar-la a casa.

El Ministeri Fiscal manté que, durant el trajecte, el conductor va estacionar en un aparcament, va fer baixar la resta d’ocupants i va agredir sexualment la menor, que va intentar resistir-se i va manifestar en tot moment que no volia mantindre relacions sexuals.

Segons la Fiscalia, el processat coneixia l’edat de la víctima.

Últimes notícies

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.

Cos demana cautela: encara és prompte per a mesurar l’impacte dels aranzels dels Estats Units en l’economia espanyola

Cos demana cautela davant l'alça d'aranzels dels Estats Units i activa suport a exportadors amb ICEX 500 i un grup de treball per a vigilar desviaments. En vivenda, defén mesures graduals.

Cos, sorprés per la denúncia de Podemos i defén que el Govern pressiona a Israel

Podemos denuncia a Carlos Cuerpo per presumpta prevaricació per omissió al no frenar el comerç d'armes amb Israel. El ministre replica que s'aplica tota la pressió possible i que es prepara un embargament per llei.

Ryan demana un canvi en el Llevant després d’encaixar nou gols

Mathew Ryan considera inacceptable l'inici defensiu del Llevant i reclama avançar línies, millor gestion del joc i mes posesion. Després del 2-0 a Elx i el 2-2 davant el Betis, veu passos avant cap a la permanència.

El 0,16% d’expedients per la dana concentra 900 milions pendents

El 0,16% dels expedients de la dana concentra 900 milions encara per pagar. El Consorci ha abonat 3.600 milions i preveu un desemborsament total de 4.800.

València reconeix pel 9 d’Octubre a Joaquín Prat, el mestre Serrano, Max Aub i Gómez Perretta

L'Ajuntament entregarà el 6 d'octubre els Honors i Distincions amb motiu del 9 d'Octubre, després de la seua aprovació en ple, amb reconeixements a figures i entitats.

Compromís alerta de fins a 30 morts més a l’any per l’augment del trànsit a València

Compromís sosté que el trànsit ha crescut un 4,9% a València i que este repunt pot afegir 20-30 morts anuals per contaminació. El govern el rebat.

Mestalla acollirà el capítol 200 del València-Athletic

El dissabte, Mestalla albergarà el dol oficial número 200 entre València i Athletic. L'historial està igualadísimo: 76-74-49 i 308 gols per equip.