12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Desarticulació d’un punt de venda de drogues en un bar de Xeraco

La Guàrdia Civil ha realitzat una operació significativa a la localitat valenciana de Xeraco, on s’ha desmantellat un important punt de venda de drogues situat en un bar. L’acció ha tingut lloc el 9 d’octubre, donat que els agents de seguretat van observar un comportament sospitós per part del propietari al seu voltant, la qual cosa va despertar les seves alarmes.

Els agents, que realitzaven un servei de vigilància, van reaccionar ràpidament davant la conducta del propietari, decidint portar a terme una inspecció del local. En aquesta inspecció, van sorprendre l’amo amb gairebé set grams de cocaïna i 139 grams d’anfetamina ocults. A més, es van trobar set telèfons mòbils i una quantitat de 2.539 euros en efectiu, indicatius de l’activitat il·lícita que es duia a terme.

Posteriorment, l’Equip de Policia Judicial de Gandía va continuar amb les investigacions, que van culminar en un registre d’un traster adjunt al bar, on van descobrir més de 19 grams de cocaïna en roca, així com diversos utensilis destinats a la preparació i distribució de drogues.

Com a resultat d’aquesta operació, un home de 40 anys, d’origen búlgara, ha estat detingut i acusat d’un delicte contra la salut pública. Tots els detalls del cas han estat traslladats al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandía per a les diligències corresponents. Aquesta operació destaca l’eficàcia de la Guàrdia Civil en la lluita contra el tràfic de drogues a la regió.

Últimes notícies

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics