10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Desarticulació d’un punt de venda de drogues en un bar de Xeraco

La Guàrdia Civil ha realitzat una operació significativa a la localitat valenciana de Xeraco, on s’ha desmantellat un important punt de venda de drogues situat en un bar. L’acció ha tingut lloc el 9 d’octubre, donat que els agents de seguretat van observar un comportament sospitós per part del propietari al seu voltant, la qual cosa va despertar les seves alarmes.

Els agents, que realitzaven un servei de vigilància, van reaccionar ràpidament davant la conducta del propietari, decidint portar a terme una inspecció del local. En aquesta inspecció, van sorprendre l’amo amb gairebé set grams de cocaïna i 139 grams d’anfetamina ocults. A més, es van trobar set telèfons mòbils i una quantitat de 2.539 euros en efectiu, indicatius de l’activitat il·lícita que es duia a terme.

Posteriorment, l’Equip de Policia Judicial de Gandía va continuar amb les investigacions, que van culminar en un registre d’un traster adjunt al bar, on van descobrir més de 19 grams de cocaïna en roca, així com diversos utensilis destinats a la preparació i distribució de drogues.

Com a resultat d’aquesta operació, un home de 40 anys, d’origen búlgara, ha estat detingut i acusat d’un delicte contra la salut pública. Tots els detalls del cas han estat traslladats al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandía per a les diligències corresponents. Aquesta operació destaca l’eficàcia de la Guàrdia Civil en la lluita contra el tràfic de drogues a la regió.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.