Desarticulació d’un punt de venda de drogues en un bar de Xeraco

La Guàrdia Civil ha realitzat una operació significativa a la localitat valenciana de Xeraco, on s’ha desmantellat un important punt de venda de drogues situat en un bar. L’acció ha tingut lloc el 9 d’octubre, donat que els agents de seguretat van observar un comportament sospitós per part del propietari al seu voltant, la qual cosa va despertar les seves alarmes.

Els agents, que realitzaven un servei de vigilància, van reaccionar ràpidament davant la conducta del propietari, decidint portar a terme una inspecció del local. En aquesta inspecció, van sorprendre l’amo amb gairebé set grams de cocaïna i 139 grams d’anfetamina ocults. A més, es van trobar set telèfons mòbils i una quantitat de 2.539 euros en efectiu, indicatius de l’activitat il·lícita que es duia a terme.

Posteriorment, l’Equip de Policia Judicial de Gandía va continuar amb les investigacions, que van culminar en un registre d’un traster adjunt al bar, on van descobrir més de 19 grams de cocaïna en roca, així com diversos utensilis destinats a la preparació i distribució de drogues.

Com a resultat d’aquesta operació, un home de 40 anys, d’origen búlgara, ha estat detingut i acusat d’un delicte contra la salut pública. Tots els detalls del cas han estat traslladats al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandía per a les diligències corresponents. Aquesta operació destaca l’eficàcia de la Guàrdia Civil en la lluita contra el tràfic de drogues a la regió.

Últimes notícies

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.