17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Desarticulació d’un punt de venda de drogues en un bar de Xeraco

La Guàrdia Civil ha realitzat una operació significativa a la localitat valenciana de Xeraco, on s’ha desmantellat un important punt de venda de drogues situat en un bar. L’acció ha tingut lloc el 9 d’octubre, donat que els agents de seguretat van observar un comportament sospitós per part del propietari al seu voltant, la qual cosa va despertar les seves alarmes.

Els agents, que realitzaven un servei de vigilància, van reaccionar ràpidament davant la conducta del propietari, decidint portar a terme una inspecció del local. En aquesta inspecció, van sorprendre l’amo amb gairebé set grams de cocaïna i 139 grams d’anfetamina ocults. A més, es van trobar set telèfons mòbils i una quantitat de 2.539 euros en efectiu, indicatius de l’activitat il·lícita que es duia a terme.

Posteriorment, l’Equip de Policia Judicial de Gandía va continuar amb les investigacions, que van culminar en un registre d’un traster adjunt al bar, on van descobrir més de 19 grams de cocaïna en roca, així com diversos utensilis destinats a la preparació i distribució de drogues.

Com a resultat d’aquesta operació, un home de 40 anys, d’origen búlgara, ha estat detingut i acusat d’un delicte contra la salut pública. Tots els detalls del cas han estat traslladats al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandía per a les diligències corresponents. Aquesta operació destaca l’eficàcia de la Guàrdia Civil en la lluita contra el tràfic de drogues a la regió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.