Desarticulació d’un punt de venda de drogues en un bar de Xeraco

La Guàrdia Civil ha realitzat una operació significativa a la localitat valenciana de Xeraco, on s’ha desmantellat un important punt de venda de drogues situat en un bar. L’acció ha tingut lloc el 9 d’octubre, donat que els agents de seguretat van observar un comportament sospitós per part del propietari al seu voltant, la qual cosa va despertar les seves alarmes.

Els agents, que realitzaven un servei de vigilància, van reaccionar ràpidament davant la conducta del propietari, decidint portar a terme una inspecció del local. En aquesta inspecció, van sorprendre l’amo amb gairebé set grams de cocaïna i 139 grams d’anfetamina ocults. A més, es van trobar set telèfons mòbils i una quantitat de 2.539 euros en efectiu, indicatius de l’activitat il·lícita que es duia a terme.

Posteriorment, l’Equip de Policia Judicial de Gandía va continuar amb les investigacions, que van culminar en un registre d’un traster adjunt al bar, on van descobrir més de 19 grams de cocaïna en roca, així com diversos utensilis destinats a la preparació i distribució de drogues.

Com a resultat d’aquesta operació, un home de 40 anys, d’origen búlgara, ha estat detingut i acusat d’un delicte contra la salut pública. Tots els detalls del cas han estat traslladats al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Gandía per a les diligències corresponents. Aquesta operació destaca l’eficàcia de la Guàrdia Civil en la lluita contra el tràfic de drogues a la regió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.