13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Descens tèrmic poc apreciable

Hui i demà no farà tanta calor, o millor dit: les temperatures no pujaran tant però l’ambient serà molt humit bascós i a penes notarem el descens tèrmic.

Una llàstima perquè estem a les portes d’un nou període de temperatures extremes, desgavellades i no tindrem massa temps per recuperar-nos de la calor que hem patit les últimes setmanes.

Demà dijous no s’espera cap canvi. Tindrem pocs núvols, lluirà el sol durant tot el dia i les temperatures, tot i marcar valors calorosos al centre del dia, no seran excessivament altes. O almenys no seran tan altes com les que ens tocarà suportar el cap de setmana i l’inici de la setmana que ve.

Si, perquè el més cridaner del mapa de divendres, de dissabte i de diumenge és el símbol de temperatura que ens indica que cada dia que passe va a fer més calor.

Divendres tocarem els 40 graus per l’interior i dissabte i diumenge el mercuri podrà tocar els 43-44 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Calor intensa i extrema que tot indica tindria continuïtat l’inici de la setmana que ve.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.