14.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detencions en el Intent d’Ocupació Il·legal a Sant Vicent del Raspeig

Alacant s’ha fet eco d’un nou incident relacionat amb l’ocupació il·legal d’habitatges. El passat 15 de març del 2025, la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig va detindre tres persones acusades d’intentar ocupar un habitatge situat a la plaça de la Constitució.

Els agents van ser alertats per la Guàrdia Civil, que va rebre una comunicació sobre una altra ocupació presumptament il·legal al carrer Velázquez. La ràpida actuació dels efectius locals va permetre identificar els individus involucrats en aquesta activitat delictiva.

Després de fer gestions amb el propietari de l’immoble, la Policia Local va coordinar-se amb la Benemérita (Guàrdia Civil) per procedir a la detenció d’aquestes tres persones, que van ser traslladades a les dependències de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

La Importància de la Vigilància i la Col·laboració entre Cossos de Seguretat

Aquest incident posa de manifest la importància d’una vigilància activa enfront de la problemàtica de l’ocupació il·legal, que ha crescut en els últims anys en diverses localitats de la Comunitat Valenciana. La coordinació entre els diferents cossos de seguretat és essencial per garantir el compliment de la llei i preservar els drets dels propietaris.

Els veïns de Sant Vicent del Raspeig han expressat preocupació davant tales situacions, i la resposta de la Policia Local ha estat ben rebuda. Les autoritats locals han reiterat el seu compromís de continuar treballant per mantenir la seguretat i la convivència pacífica en la comunitat.

Amb aquest incident, es reafirma la necessitat de mesures adequades per fer front a l’ocupació il·legal, una realitat que afecta no només a les propietats sinó també al teixit social de les regions.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.