Detencions en el Intent d’Ocupació Il·legal a Sant Vicent del Raspeig

Alacant s’ha fet eco d’un nou incident relacionat amb l’ocupació il·legal d’habitatges. El passat 15 de març del 2025, la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig va detindre tres persones acusades d’intentar ocupar un habitatge situat a la plaça de la Constitució.

Els agents van ser alertats per la Guàrdia Civil, que va rebre una comunicació sobre una altra ocupació presumptament il·legal al carrer Velázquez. La ràpida actuació dels efectius locals va permetre identificar els individus involucrats en aquesta activitat delictiva.

Després de fer gestions amb el propietari de l’immoble, la Policia Local va coordinar-se amb la Benemérita (Guàrdia Civil) per procedir a la detenció d’aquestes tres persones, que van ser traslladades a les dependències de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

La Importància de la Vigilància i la Col·laboració entre Cossos de Seguretat

Aquest incident posa de manifest la importància d’una vigilància activa enfront de la problemàtica de l’ocupació il·legal, que ha crescut en els últims anys en diverses localitats de la Comunitat Valenciana. La coordinació entre els diferents cossos de seguretat és essencial per garantir el compliment de la llei i preservar els drets dels propietaris.

Els veïns de Sant Vicent del Raspeig han expressat preocupació davant tales situacions, i la resposta de la Policia Local ha estat ben rebuda. Les autoritats locals han reiterat el seu compromís de continuar treballant per mantenir la seguretat i la convivència pacífica en la comunitat.

Amb aquest incident, es reafirma la necessitat de mesures adequades per fer front a l’ocupació il·legal, una realitat que afecta no només a les propietats sinó també al teixit social de les regions.

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.