Detencions en el Intent d’Ocupació Il·legal a Sant Vicent del Raspeig

Alacant s’ha fet eco d’un nou incident relacionat amb l’ocupació il·legal d’habitatges. El passat 15 de març del 2025, la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig va detindre tres persones acusades d’intentar ocupar un habitatge situat a la plaça de la Constitució.

Els agents van ser alertats per la Guàrdia Civil, que va rebre una comunicació sobre una altra ocupació presumptament il·legal al carrer Velázquez. La ràpida actuació dels efectius locals va permetre identificar els individus involucrats en aquesta activitat delictiva.

Després de fer gestions amb el propietari de l’immoble, la Policia Local va coordinar-se amb la Benemérita (Guàrdia Civil) per procedir a la detenció d’aquestes tres persones, que van ser traslladades a les dependències de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

La Importància de la Vigilància i la Col·laboració entre Cossos de Seguretat

Aquest incident posa de manifest la importància d’una vigilància activa enfront de la problemàtica de l’ocupació il·legal, que ha crescut en els últims anys en diverses localitats de la Comunitat Valenciana. La coordinació entre els diferents cossos de seguretat és essencial per garantir el compliment de la llei i preservar els drets dels propietaris.

Els veïns de Sant Vicent del Raspeig han expressat preocupació davant tales situacions, i la resposta de la Policia Local ha estat ben rebuda. Les autoritats locals han reiterat el seu compromís de continuar treballant per mantenir la seguretat i la convivència pacífica en la comunitat.

Amb aquest incident, es reafirma la necessitat de mesures adequades per fer front a l’ocupació il·legal, una realitat que afecta no només a les propietats sinó també al teixit social de les regions.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.