16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detencions en el Intent d’Ocupació Il·legal a Sant Vicent del Raspeig

Alacant s’ha fet eco d’un nou incident relacionat amb l’ocupació il·legal d’habitatges. El passat 15 de març del 2025, la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig va detindre tres persones acusades d’intentar ocupar un habitatge situat a la plaça de la Constitució.

Els agents van ser alertats per la Guàrdia Civil, que va rebre una comunicació sobre una altra ocupació presumptament il·legal al carrer Velázquez. La ràpida actuació dels efectius locals va permetre identificar els individus involucrats en aquesta activitat delictiva.

Després de fer gestions amb el propietari de l’immoble, la Policia Local va coordinar-se amb la Benemérita (Guàrdia Civil) per procedir a la detenció d’aquestes tres persones, que van ser traslladades a les dependències de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

La Importància de la Vigilància i la Col·laboració entre Cossos de Seguretat

Aquest incident posa de manifest la importància d’una vigilància activa enfront de la problemàtica de l’ocupació il·legal, que ha crescut en els últims anys en diverses localitats de la Comunitat Valenciana. La coordinació entre els diferents cossos de seguretat és essencial per garantir el compliment de la llei i preservar els drets dels propietaris.

Els veïns de Sant Vicent del Raspeig han expressat preocupació davant tales situacions, i la resposta de la Policia Local ha estat ben rebuda. Les autoritats locals han reiterat el seu compromís de continuar treballant per mantenir la seguretat i la convivència pacífica en la comunitat.

Amb aquest incident, es reafirma la necessitat de mesures adequades per fer front a l’ocupació il·legal, una realitat que afecta no només a les propietats sinó també al teixit social de les regions.

Últimes notícies

Controlat l’incendi en una nau industrial d’Alzira després de diversos desallotjaments preventius

El foc declarat en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons va quedar controlat a les 22.32. Els bombers mantenen treballs amb quatre dotacions.

Camps s’oferix al PP per a ser candidat a la Generalitat i afirma que aconseguiria majoria absoluta

Camps ha presentat el seu equip de campanya i ha defés que la seua proposta és realista: s'ha oferit per a liderar el PPCV i aspirar a la Presidència amb majoria absoluta. Ha demanat un congrés urgent i massiu per a triar candidatura i reactivar la militància.

Metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de vaga en la Comunitat Valenciana

Metges de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a exigir menys sobrecàrrega i més mitjans. Sanitat i sindicats han fixat una nova reunió el 17 de desembre mentres discrepen sobre el seguiment.

El Nou Mestalla tindrà seients més grans i amb més espai entre aficionats

El València ha triat a Daplast com a proveïdor de butaques del Nou Mestalla. Les noves places seran més àmplies, amb major separació lateral i passadissos més amples.

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.

El Vila-real iguala la seua pitjor ratxa europea sense guanyar i frega l’eliminació en Champions

Derrota 2-3 davant el Copenhaguen que deixa a l'equip amb opcions mínimes i firma sis partits sense guanyar a Europa, la seua pitjor seqüència històrica igualada. L'equip talla una sequera de 317 minuts sense marcar, insuficient per a canviar la dinàmica.

CHS plantejarà noves restriccions al regadiu davant el mal inici de l’any hidrològic

La CHS portarà el 15 de desembre a la Comissió de Desembassament noves limitacions per a regs tradicionals i no tradicionals per pluges un 50% menors. Malgrat això, l'organisme no preveu problemes de subministrament fins a 2027 gràcies a les reserves i al transvasament.