Detencions en el Intent d’Ocupació Il·legal a Sant Vicent del Raspeig

Alacant s’ha fet eco d’un nou incident relacionat amb l’ocupació il·legal d’habitatges. El passat 15 de març del 2025, la Policia Local de Sant Vicent del Raspeig va detindre tres persones acusades d’intentar ocupar un habitatge situat a la plaça de la Constitució.

Els agents van ser alertats per la Guàrdia Civil, que va rebre una comunicació sobre una altra ocupació presumptament il·legal al carrer Velázquez. La ràpida actuació dels efectius locals va permetre identificar els individus involucrats en aquesta activitat delictiva.

Després de fer gestions amb el propietari de l’immoble, la Policia Local va coordinar-se amb la Benemérita (Guàrdia Civil) per procedir a la detenció d’aquestes tres persones, que van ser traslladades a les dependències de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat.

La Importància de la Vigilància i la Col·laboració entre Cossos de Seguretat

Aquest incident posa de manifest la importància d’una vigilància activa enfront de la problemàtica de l’ocupació il·legal, que ha crescut en els últims anys en diverses localitats de la Comunitat Valenciana. La coordinació entre els diferents cossos de seguretat és essencial per garantir el compliment de la llei i preservar els drets dels propietaris.

Els veïns de Sant Vicent del Raspeig han expressat preocupació davant tales situacions, i la resposta de la Policia Local ha estat ben rebuda. Les autoritats locals han reiterat el seu compromís de continuar treballant per mantenir la seguretat i la convivència pacífica en la comunitat.

Amb aquest incident, es reafirma la necessitat de mesures adequades per fer front a l’ocupació il·legal, una realitat que afecta no només a les propietats sinó també al teixit social de les regions.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.