17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detenen un home a Dénia que va agredir amb una arma blanca un altre després d’una baralla

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Dénia un home que després d’una baralla va agredir amb una arma blanca un altre home, causant-li lesions al pit, de les quals va haver de ser ingressat a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la localitat deniera.

Els fets van tindre lloc a prop de la zona d’oci de la localitat a altes hores de la matinada, i van ser posats en coneixement de la pròpia víctima una patrulla de Seguretat Ciutadana que estava de servei.

La víctima, un jove de 19 anys, era a la via pública al costat de diversos amics quan en un moment donat se li van acostar tres homes i després d’una discussió un d’ells li va clavar quatre punyalades al tors esquerre.

Després de l’agressió patida, la víctima es va allunyar corrents del lloc fugint del seu agressor i trobant-se pels voltants a una dotació policial i informant-los del que havia passat.

Immediatament, els agents van atendre la víctima que presentava diverses ferides punxants a l’altura del pit esquerre i van sol·licitar ajuda dels serveis sanitaris, que després d’anar-hi i donar una primera assistència a la víctima, va ser traslladada a l’hospital.

Tot i que el presumpte autor dels fets va aconseguir fugir del lloc, els agents van fer una batuda per la zona i van recollir manifestacions tant de la víctima com dels testimonis que s’hi trobaven en relació amb les característiques físiques del presumpte autor.

Davant de tot el que va passar, es va iniciar una investigació per part d’agents de Policia Judicial, els quals van realitzar diverses gestions que van permetre la identificació del presumpte autor que va ser reconegut tant per la víctima com pels testimonis presencials dels fets.

Les gestions tendents a la localització del presumpte autor també van donar un resultat positiu i els agents van aconseguir ubicar un domicili on estava ocult, establint un dispositiu de vigilància al voltant del lloc que va permetre la seua detenció.

El detingut, de nacionalitat espanyola, de 34 anys, amb antecedents per fets de característiques similars, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, sent posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat de Dénia, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Corberán admet ràbia pel València en descens i recupera a Sadiq

El tècnic del València va assumir el moment exigent, va evitar parlar de permanència i va centrar el pla a sumar ja davant l'Elx. Va destacar l'estil arriscat del rival i la necessitat de fortalesa mental.

Feijóo afirma que Sánchez va suggerir a Mazón gestionar la dana des de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Mazón li va traslladar que Sánchez preferia que l'emergència per la dana es gestionara des de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa no es va declarar l'emergència nacional.

Nou model de finançament autonòmic: claus, xifres i calendari

Hisenda ha presentat la seua proposta per a reformar un sistema caducat des de fa dotze anys. El pla preveu més recursos, més cessió tributària i nous ajustos.

Robles condecora a la unitat de transports de l’Exèrcit pel seu paper en la dana

Margarita Robles ha condecorat a deu membres de l'Agrupació de Transports núm. 1 pel seu suport logístic durant la dana a València. Defensa ha destacat la seua capacitat de desplegament i la importància dels seus mitjans pesats per a restablir la mobilitat.

El Consell defén el compromís de Feijóo amb València abans, durant i després de la dana

Miguel Barrachina ha assegurat que Feijóo s'ha implicat amb la Comunitat Valenciana abans, durant i després de la dana i ha recordat el 'Pla València' de 12.000 milions que, segons diu, el Govern seguix sense executar. Ha evitat valorar detalls judicials i ha dirigit les seues crítiques al PSOE i a Diana Morant.

La Generalitat busca contactar amb la família del pres valencià alliberat a Veneçuela

El Consell ha confirmat l'alliberament a Veneçuela d'Ernesto Gorbe Cardona i està establint contacte amb la seua família. Exteriors ha confirmat l'excarceració de cinc espanyols dins d'un nombre important d'alliberaments.

El València dona per perduda la temporada de Diakhaby i buscarà un central en el mercat

El València assumix que Mouctar Diakhaby no tornarà esta temporada després de la seua operació muscular. Carlos Corberán fixa com a prioritat fitxar un central al gener.

Sanitat designa a Vall d’Hebron i Germans Trias com a referència en cirurgia de trastorns del moviment

Vall d'Hebron (pediàtric) i Germans Trias (adults) han sigut designats CSUR per a cirurgies de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra el seu impacte.