Detenen un home a Dénia que va agredir amb una arma blanca un altre després d’una baralla

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Dénia un home que després d’una baralla va agredir amb una arma blanca un altre home, causant-li lesions al pit, de les quals va haver de ser ingressat a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la localitat deniera.

Els fets van tindre lloc a prop de la zona d’oci de la localitat a altes hores de la matinada, i van ser posats en coneixement de la pròpia víctima una patrulla de Seguretat Ciutadana que estava de servei.

La víctima, un jove de 19 anys, era a la via pública al costat de diversos amics quan en un moment donat se li van acostar tres homes i després d’una discussió un d’ells li va clavar quatre punyalades al tors esquerre.

Després de l’agressió patida, la víctima es va allunyar corrents del lloc fugint del seu agressor i trobant-se pels voltants a una dotació policial i informant-los del que havia passat.

Immediatament, els agents van atendre la víctima que presentava diverses ferides punxants a l’altura del pit esquerre i van sol·licitar ajuda dels serveis sanitaris, que després d’anar-hi i donar una primera assistència a la víctima, va ser traslladada a l’hospital.

Tot i que el presumpte autor dels fets va aconseguir fugir del lloc, els agents van fer una batuda per la zona i van recollir manifestacions tant de la víctima com dels testimonis que s’hi trobaven en relació amb les característiques físiques del presumpte autor.

Davant de tot el que va passar, es va iniciar una investigació per part d’agents de Policia Judicial, els quals van realitzar diverses gestions que van permetre la identificació del presumpte autor que va ser reconegut tant per la víctima com pels testimonis presencials dels fets.

Les gestions tendents a la localització del presumpte autor també van donar un resultat positiu i els agents van aconseguir ubicar un domicili on estava ocult, establint un dispositiu de vigilància al voltant del lloc que va permetre la seua detenció.

El detingut, de nacionalitat espanyola, de 34 anys, amb antecedents per fets de característiques similars, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, sent posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat de Dénia, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.