9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detenen un home a Dénia que va agredir amb una arma blanca un altre després d’una baralla

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Dénia un home que després d’una baralla va agredir amb una arma blanca un altre home, causant-li lesions al pit, de les quals va haver de ser ingressat a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la localitat deniera.

Els fets van tindre lloc a prop de la zona d’oci de la localitat a altes hores de la matinada, i van ser posats en coneixement de la pròpia víctima una patrulla de Seguretat Ciutadana que estava de servei.

La víctima, un jove de 19 anys, era a la via pública al costat de diversos amics quan en un moment donat se li van acostar tres homes i després d’una discussió un d’ells li va clavar quatre punyalades al tors esquerre.

Després de l’agressió patida, la víctima es va allunyar corrents del lloc fugint del seu agressor i trobant-se pels voltants a una dotació policial i informant-los del que havia passat.

Immediatament, els agents van atendre la víctima que presentava diverses ferides punxants a l’altura del pit esquerre i van sol·licitar ajuda dels serveis sanitaris, que després d’anar-hi i donar una primera assistència a la víctima, va ser traslladada a l’hospital.

Tot i que el presumpte autor dels fets va aconseguir fugir del lloc, els agents van fer una batuda per la zona i van recollir manifestacions tant de la víctima com dels testimonis que s’hi trobaven en relació amb les característiques físiques del presumpte autor.

Davant de tot el que va passar, es va iniciar una investigació per part d’agents de Policia Judicial, els quals van realitzar diverses gestions que van permetre la identificació del presumpte autor que va ser reconegut tant per la víctima com pels testimonis presencials dels fets.

Les gestions tendents a la localització del presumpte autor també van donar un resultat positiu i els agents van aconseguir ubicar un domicili on estava ocult, establint un dispositiu de vigilància al voltant del lloc que va permetre la seua detenció.

El detingut, de nacionalitat espanyola, de 34 anys, amb antecedents per fets de característiques similars, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, sent posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat de Dénia, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.