Detenen un home a Dénia que va agredir amb una arma blanca un altre després d’una baralla

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Dénia un home que després d’una baralla va agredir amb una arma blanca un altre home, causant-li lesions al pit, de les quals va haver de ser ingressat a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la localitat deniera.

Els fets van tindre lloc a prop de la zona d’oci de la localitat a altes hores de la matinada, i van ser posats en coneixement de la pròpia víctima una patrulla de Seguretat Ciutadana que estava de servei.

La víctima, un jove de 19 anys, era a la via pública al costat de diversos amics quan en un moment donat se li van acostar tres homes i després d’una discussió un d’ells li va clavar quatre punyalades al tors esquerre.

Després de l’agressió patida, la víctima es va allunyar corrents del lloc fugint del seu agressor i trobant-se pels voltants a una dotació policial i informant-los del que havia passat.

Immediatament, els agents van atendre la víctima que presentava diverses ferides punxants a l’altura del pit esquerre i van sol·licitar ajuda dels serveis sanitaris, que després d’anar-hi i donar una primera assistència a la víctima, va ser traslladada a l’hospital.

Tot i que el presumpte autor dels fets va aconseguir fugir del lloc, els agents van fer una batuda per la zona i van recollir manifestacions tant de la víctima com dels testimonis que s’hi trobaven en relació amb les característiques físiques del presumpte autor.

Davant de tot el que va passar, es va iniciar una investigació per part d’agents de Policia Judicial, els quals van realitzar diverses gestions que van permetre la identificació del presumpte autor que va ser reconegut tant per la víctima com pels testimonis presencials dels fets.

Les gestions tendents a la localització del presumpte autor també van donar un resultat positiu i els agents van aconseguir ubicar un domicili on estava ocult, establint un dispositiu de vigilància al voltant del lloc que va permetre la seua detenció.

El detingut, de nacionalitat espanyola, de 34 anys, amb antecedents per fets de característiques similars, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, sent posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat de Dénia, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.

Deting el gerent d’una empresa per simular un robatori violent de 6.500 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alacant el gerent d’una empresa nacional acusat de simular un robatori violent de 6.500 euros i de quedar-se amb diners de la mercantil. Les lesions que presentava eren superficials i compatibles amb autolesions, i ja s’havia produït un altre furt de 2.450 euros en la mateixa empresa.

Un detingut a Monòver per robar quatre motos i diversos objectes en una casa de camp

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Monòver acusat de robar amb força quatre motocicletes i diversos objectes en una casa de camp. Tres de les motos i part del material sostret s’han recuperat i s’han tornat al propietari.

Detingut a Chiva amb drogues i dos boligrafs-pistola en plenes festes

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 62 anys a Chiva durant les festes patronals per portar diverses drogues i dos bolígrafs-pistola, a més de munició, i resistir-se greument als agents.

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.