Detenen un home a Dénia que va agredir amb una arma blanca un altre després d’una baralla

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Dénia un home que després d’una baralla va agredir amb una arma blanca un altre home, causant-li lesions al pit, de les quals va haver de ser ingressat a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la localitat deniera.

Els fets van tindre lloc a prop de la zona d’oci de la localitat a altes hores de la matinada, i van ser posats en coneixement de la pròpia víctima una patrulla de Seguretat Ciutadana que estava de servei.

La víctima, un jove de 19 anys, era a la via pública al costat de diversos amics quan en un moment donat se li van acostar tres homes i després d’una discussió un d’ells li va clavar quatre punyalades al tors esquerre.

Després de l’agressió patida, la víctima es va allunyar corrents del lloc fugint del seu agressor i trobant-se pels voltants a una dotació policial i informant-los del que havia passat.

Immediatament, els agents van atendre la víctima que presentava diverses ferides punxants a l’altura del pit esquerre i van sol·licitar ajuda dels serveis sanitaris, que després d’anar-hi i donar una primera assistència a la víctima, va ser traslladada a l’hospital.

Tot i que el presumpte autor dels fets va aconseguir fugir del lloc, els agents van fer una batuda per la zona i van recollir manifestacions tant de la víctima com dels testimonis que s’hi trobaven en relació amb les característiques físiques del presumpte autor.

Davant de tot el que va passar, es va iniciar una investigació per part d’agents de Policia Judicial, els quals van realitzar diverses gestions que van permetre la identificació del presumpte autor que va ser reconegut tant per la víctima com pels testimonis presencials dels fets.

Les gestions tendents a la localització del presumpte autor també van donar un resultat positiu i els agents van aconseguir ubicar un domicili on estava ocult, establint un dispositiu de vigilància al voltant del lloc que va permetre la seua detenció.

El detingut, de nacionalitat espanyola, de 34 anys, amb antecedents per fets de característiques similars, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, sent posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia de la localitat de Dénia, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.