Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.