Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá defén la gestió de l’Ajuntament en la liquidació del Consorci València 2007

María José Catalá assegura que l'Ajuntament de València està molt tranquil amb la seua actuació en la liquidació del Consorci València 2007 i rebutja que les places qüestionades per Intervenció es corresponguen amb les investigades per Anticorrupció.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reclama baixar la crispació

Juanfran Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional, defén la prioritat valenciana i nega que estes mesures impliquen racisme.

La jutgessa eximix a Mazón de coordinar la gestió de la dana i limita la investigació al Pla d’Inundacions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana conclou que Carlos Mazón no tenia funcions de coordinació ni de donar instruccions durant l'emergència i que eixa responsabilitat requeia en els directors del Pla Especial d'Inundacions.

Harry Potter omplirà de màgia el Circuit de Cheste amb un xou nocturn de 1.200 drons

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste acollirà a la fi de juny un espectacle nocturn de 1.200 drons inspirat en l'univers d'Harry Potter, amb música en directe, polseres LED i ambientació temàtica.

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.