Un home ha sigut detingut per conduir borratxo botant-se semàfors en roig en el carrer Major i amenaçar i agredir a dos policies per a impedir que la grua s'emportara el seu cotxe. L'home va ser detingut finalment per la Policia Local de Castelló després de negar-se a passar en un primer moment el test d'alcoholèmia quan li ho demanaven els agents. Se li imputen en total tres delictes; dos contra la seguretat viària i un d'atemptat contra agents de l'autoritat. Els fets van ocórrer la matinada del passat dijous, encara que no havien transcendit fins ara. Segons sembla, una patrulla de la Policia Local de Castelló que es trobava en el carrer Major, va observar que circulava un turisme per dit carrer passant diversos semàfors en roig sense un motiu aparent.
Últimes notícies
Oratge
Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió
La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.
Esports
El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa
El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.
Successos
Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny
Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.
justícia
Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat
Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.
Successos
La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls
La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.
Social
El Consell rebutja acollir 1.900 menors migrants més per considerar-ho un repartiment injust
La Generalitat Valenciana es nega a acceptar el nou repartiment estatal de prop de 1.900 menors migrants no acompanyats en considerar-ho arbitrari, insostenible i una imposició del Govern central.
Successos
Pérez Llorca nega retallades en el jutjat de la dana després de les crítiques de Compromís
Juanfran Pérez Llorca rebutja que el Consell haja retallat mitjans en el jutjat de Catarroja que investiga la dana i atribuïx la situació a un canvi de personal temporal a fix.
Cultura
Thirty Seconds to Mars confirma dos concerts a Madrid i València a l’abril de 2027
Thirty Seconds to Mars actuarà en 2027 a Madrid i València dins del seu gira europea A Beautiful Lie vs This Is War, amb la reunió en l'escenari de Tom Milicevic al costat de Jared i Shannon Leto.






