Detenen tres menors a Elx per agredir un xic per robar-li el mòbil

La Policia Local d’Elx va detenir tres menors per ser els presumptes autors d’una agressió per robar-li el mòbil. Els fets van passar al carrer Almorida el diumenge 13 de febrer, cap a les 23.00 hores, moment en què una patrulla va ser alertada per la Sala Operativa (092) quan aquesta es trobava realitzant tasques de vigilància preventiva.

Un cop localitzada pels agents, la víctima va relatar que un menor, d’aproximadament 16 anys, s’havia acostat per la seua esquena, ficant-li la mà a la butxaca dels pantalons amb la intenció de sostreure-li el telèfon. En adonar-se’n, l’afectat li va clavar un cop de mà i, tot seguit, el presumpte lladre i altres menors el van enderrocar i van donar puntades de peu i cops de puny a terra, esquinçant-li la vestimenta.

L’agressió va ser ratificada pels acompanyants de la víctima, dels quals un també va ser objecte de puntades de peu i cops de puny en intentar defensar-la. Un testimoni va facilitar als agents la descripció dels violents que, va manifestar, van emprendre la fugida quan ell mateix i altres vianants van increpar a crits les accions.

Donat el succés, es va donar avís a les patrulles de l’àrea, que després de diverses batudes van localitzar els menors al pont de Canalejas. En adonar-se de la presència policial, aquests van intentar fugir, iniciant-se una persecució a peu fins a finalment donar-los abast al carrer Doctor Caro.

Els presumptes atacants van ser detinguts per una suposada temptativa de robatori amb violència, i van donar avís al Fiscal de Menors i als seus progenitors, mentre que la víctima va ser traslladada al centre de salut.

Últimes notícies

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.