Detenen tres menors a Elx per agredir un xic per robar-li el mòbil

La Policia Local d’Elx va detenir tres menors per ser els presumptes autors d’una agressió per robar-li el mòbil. Els fets van passar al carrer Almorida el diumenge 13 de febrer, cap a les 23.00 hores, moment en què una patrulla va ser alertada per la Sala Operativa (092) quan aquesta es trobava realitzant tasques de vigilància preventiva.

Un cop localitzada pels agents, la víctima va relatar que un menor, d’aproximadament 16 anys, s’havia acostat per la seua esquena, ficant-li la mà a la butxaca dels pantalons amb la intenció de sostreure-li el telèfon. En adonar-se’n, l’afectat li va clavar un cop de mà i, tot seguit, el presumpte lladre i altres menors el van enderrocar i van donar puntades de peu i cops de puny a terra, esquinçant-li la vestimenta.

L’agressió va ser ratificada pels acompanyants de la víctima, dels quals un també va ser objecte de puntades de peu i cops de puny en intentar defensar-la. Un testimoni va facilitar als agents la descripció dels violents que, va manifestar, van emprendre la fugida quan ell mateix i altres vianants van increpar a crits les accions.

Donat el succés, es va donar avís a les patrulles de l’àrea, que després de diverses batudes van localitzar els menors al pont de Canalejas. En adonar-se de la presència policial, aquests van intentar fugir, iniciant-se una persecució a peu fins a finalment donar-los abast al carrer Doctor Caro.

Els presumptes atacants van ser detinguts per una suposada temptativa de robatori amb violència, i van donar avís al Fiscal de Menors i als seus progenitors, mentre que la víctima va ser traslladada al centre de salut.

Últimes notícies

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.

Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d'Elx ha detingut el conductor d'una furgoneta comercial acusat d'atropellar greument un vianant en el polígon industrial de Las Saladas i abandonar el lloc sense assistir la víctima.

Pedro Cavadas desmunta la felicitat permanent com un engany comercial

El cirurgià valencià Pedro Cavadas alerta a Saragossa que la promesa de felicitat permanent és un engany comercial i defensa assumir el patiment i la vulnerabilitat humana, mentre la psiquiatra Marian Rojas adverteix d’una crisi profunda d’atenció per la hiperestimulació digital.

L’Elx ja té data per a arrancar la pretemporada amb Martín Anselmi

L’Elx ha fixat l’inici de la pretemporada per al dimecres 1 de juliol sota les ordres del nou entrenador, Martín Anselmi, amb treball al Díez Iborra i una concentració a La Finca Resort.