Detenen a dos prostitutes per extorsionar a una altra per ‘compartir’ carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant dos dones per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència, que van sol·licitar diners a una persona per poder exercir la prostitució al mateix carrer que elles i posteriorment agredir-lo i robar-li la bossa.

La investigació policial va tindre el seu inici després de la denúncia de la víctima, també una dona, a l’Oficina de Denúncies i Atenció al Ciutadà (ODAC) de la Comissaria Provincial d’Alacant, on va manifestar als agents que dos dones li havien sol·licitat 50 euros per permetre-li exercir la prostitució al carrer, les quals després de negar-se la víctima a això li van agredir i li van robar la bossa.

D’acord amb diverses vigilàncies practicades durant altres investigacions, els agents han observat una gran rivalitat entre certes persones que exerceixen la prostitució al carrer, arribant a acaparar per a si mateixos certes zones o carrers de la ciutat d’Alacant emprant la intimidació o la violència contra altres persones amb l’objectiu d’allunyar la possible competència i exercir una mena de monopoli, i este és un d’estos casos.

D’esta investigació se’n van fer càrrec els agents del Grup I de la Unitat Contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la Policia Nacional d’Alacant, els qui després d’una sèrie d’esbrinaments van identificar plenament les dos autores dels fets.

Durant la investigació els agents van esbrinar que no era la primera vegada que les detingudes feien este tipus d’actes, ja que totes dos van ser detingudes per fets similars l’any 2020.

A més, els fets han succeït al llarg d’un període llarg de temps, ja que la víctima va relatar als agents que altres persones que també exercien la prostitució a la mateixa zona on van passar els fets, van haver de desplaçar-se de zona i deixar d’exercir la prostitució en este carrer després de ser extorsionades i amenaçades per les detingudes, havent estat ella testimoni dels fets.

Finalment, les dos dones van ser localitzades pels agents i detingudes per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència.

Les detingudes, de 36 i 40 anys i de nacionalitat brasilera, van ser aleshores a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.