Detenen a dos prostitutes per extorsionar a una altra per ‘compartir’ carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant dos dones per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència, que van sol·licitar diners a una persona per poder exercir la prostitució al mateix carrer que elles i posteriorment agredir-lo i robar-li la bossa.

La investigació policial va tindre el seu inici després de la denúncia de la víctima, també una dona, a l’Oficina de Denúncies i Atenció al Ciutadà (ODAC) de la Comissaria Provincial d’Alacant, on va manifestar als agents que dos dones li havien sol·licitat 50 euros per permetre-li exercir la prostitució al carrer, les quals després de negar-se la víctima a això li van agredir i li van robar la bossa.

D’acord amb diverses vigilàncies practicades durant altres investigacions, els agents han observat una gran rivalitat entre certes persones que exerceixen la prostitució al carrer, arribant a acaparar per a si mateixos certes zones o carrers de la ciutat d’Alacant emprant la intimidació o la violència contra altres persones amb l’objectiu d’allunyar la possible competència i exercir una mena de monopoli, i este és un d’estos casos.

D’esta investigació se’n van fer càrrec els agents del Grup I de la Unitat Contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la Policia Nacional d’Alacant, els qui després d’una sèrie d’esbrinaments van identificar plenament les dos autores dels fets.

Durant la investigació els agents van esbrinar que no era la primera vegada que les detingudes feien este tipus d’actes, ja que totes dos van ser detingudes per fets similars l’any 2020.

A més, els fets han succeït al llarg d’un període llarg de temps, ja que la víctima va relatar als agents que altres persones que també exercien la prostitució a la mateixa zona on van passar els fets, van haver de desplaçar-se de zona i deixar d’exercir la prostitució en este carrer després de ser extorsionades i amenaçades per les detingudes, havent estat ella testimoni dels fets.

Finalment, les dos dones van ser localitzades pels agents i detingudes per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència.

Les detingudes, de 36 i 40 anys i de nacionalitat brasilera, van ser aleshores a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.