Detenen a dos prostitutes per extorsionar a una altra per ‘compartir’ carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant dos dones per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència, que van sol·licitar diners a una persona per poder exercir la prostitució al mateix carrer que elles i posteriorment agredir-lo i robar-li la bossa.

La investigació policial va tindre el seu inici després de la denúncia de la víctima, també una dona, a l’Oficina de Denúncies i Atenció al Ciutadà (ODAC) de la Comissaria Provincial d’Alacant, on va manifestar als agents que dos dones li havien sol·licitat 50 euros per permetre-li exercir la prostitució al carrer, les quals després de negar-se la víctima a això li van agredir i li van robar la bossa.

D’acord amb diverses vigilàncies practicades durant altres investigacions, els agents han observat una gran rivalitat entre certes persones que exerceixen la prostitució al carrer, arribant a acaparar per a si mateixos certes zones o carrers de la ciutat d’Alacant emprant la intimidació o la violència contra altres persones amb l’objectiu d’allunyar la possible competència i exercir una mena de monopoli, i este és un d’estos casos.

D’esta investigació se’n van fer càrrec els agents del Grup I de la Unitat Contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la Policia Nacional d’Alacant, els qui després d’una sèrie d’esbrinaments van identificar plenament les dos autores dels fets.

Durant la investigació els agents van esbrinar que no era la primera vegada que les detingudes feien este tipus d’actes, ja que totes dos van ser detingudes per fets similars l’any 2020.

A més, els fets han succeït al llarg d’un període llarg de temps, ja que la víctima va relatar als agents que altres persones que també exercien la prostitució a la mateixa zona on van passar els fets, van haver de desplaçar-se de zona i deixar d’exercir la prostitució en este carrer després de ser extorsionades i amenaçades per les detingudes, havent estat ella testimoni dels fets.

Finalment, les dos dones van ser localitzades pels agents i detingudes per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència.

Les detingudes, de 36 i 40 anys i de nacionalitat brasilera, van ser aleshores a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.