Detenen a dos prostitutes per extorsionar a una altra per ‘compartir’ carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant dos dones per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència, que van sol·licitar diners a una persona per poder exercir la prostitució al mateix carrer que elles i posteriorment agredir-lo i robar-li la bossa.

La investigació policial va tindre el seu inici després de la denúncia de la víctima, també una dona, a l’Oficina de Denúncies i Atenció al Ciutadà (ODAC) de la Comissaria Provincial d’Alacant, on va manifestar als agents que dos dones li havien sol·licitat 50 euros per permetre-li exercir la prostitució al carrer, les quals després de negar-se la víctima a això li van agredir i li van robar la bossa.

D’acord amb diverses vigilàncies practicades durant altres investigacions, els agents han observat una gran rivalitat entre certes persones que exerceixen la prostitució al carrer, arribant a acaparar per a si mateixos certes zones o carrers de la ciutat d’Alacant emprant la intimidació o la violència contra altres persones amb l’objectiu d’allunyar la possible competència i exercir una mena de monopoli, i este és un d’estos casos.

D’esta investigació se’n van fer càrrec els agents del Grup I de la Unitat Contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la Policia Nacional d’Alacant, els qui després d’una sèrie d’esbrinaments van identificar plenament les dos autores dels fets.

Durant la investigació els agents van esbrinar que no era la primera vegada que les detingudes feien este tipus d’actes, ja que totes dos van ser detingudes per fets similars l’any 2020.

A més, els fets han succeït al llarg d’un període llarg de temps, ja que la víctima va relatar als agents que altres persones que també exercien la prostitució a la mateixa zona on van passar els fets, van haver de desplaçar-se de zona i deixar d’exercir la prostitució en este carrer després de ser extorsionades i amenaçades per les detingudes, havent estat ella testimoni dels fets.

Finalment, les dos dones van ser localitzades pels agents i detingudes per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència.

Les detingudes, de 36 i 40 anys i de nacionalitat brasilera, van ser aleshores a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.