Detenen a dos prostitutes per extorsionar a una altra per ‘compartir’ carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant dos dones per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència, que van sol·licitar diners a una persona per poder exercir la prostitució al mateix carrer que elles i posteriorment agredir-lo i robar-li la bossa.

La investigació policial va tindre el seu inici després de la denúncia de la víctima, també una dona, a l’Oficina de Denúncies i Atenció al Ciutadà (ODAC) de la Comissaria Provincial d’Alacant, on va manifestar als agents que dos dones li havien sol·licitat 50 euros per permetre-li exercir la prostitució al carrer, les quals després de negar-se la víctima a això li van agredir i li van robar la bossa.

D’acord amb diverses vigilàncies practicades durant altres investigacions, els agents han observat una gran rivalitat entre certes persones que exerceixen la prostitució al carrer, arribant a acaparar per a si mateixos certes zones o carrers de la ciutat d’Alacant emprant la intimidació o la violència contra altres persones amb l’objectiu d’allunyar la possible competència i exercir una mena de monopoli, i este és un d’estos casos.

D’esta investigació se’n van fer càrrec els agents del Grup I de la Unitat Contra les Xarxes d’Immigració i Falsedat Documental (UCRIF) de la Policia Nacional d’Alacant, els qui després d’una sèrie d’esbrinaments van identificar plenament les dos autores dels fets.

Durant la investigació els agents van esbrinar que no era la primera vegada que les detingudes feien este tipus d’actes, ja que totes dos van ser detingudes per fets similars l’any 2020.

A més, els fets han succeït al llarg d’un període llarg de temps, ja que la víctima va relatar als agents que altres persones que també exercien la prostitució a la mateixa zona on van passar els fets, van haver de desplaçar-se de zona i deixar d’exercir la prostitució en este carrer després de ser extorsionades i amenaçades per les detingudes, havent estat ella testimoni dels fets.

Finalment, les dos dones van ser localitzades pels agents i detingudes per la presumpta comissió dels delictes d’extorsió i robatori amb violència.

Les detingudes, de 36 i 40 anys i de nacionalitat brasilera, van ser aleshores a disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.