15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detingudes dos persones per robar a la finca incendiada de Campanar

Agents de la Policia Local de València han detingut hui de matinada dos persones que han sigut sorpreses mentre suposadament robaven a l’edifici que es va incendiar dijous passat 22 de febrer al barri de Campanar, on van morir deu persones i els pisos de les quals van quedar arrasats pel foc.

Segons ha informat la Policia Local, cap a les 01.45 hores, dos patrulles que realitzaven tasques de vigilància en l’edifici sinistrat del carrer Rafael Alberti, van escoltar sorolls que provenien de l’interior. Els agents van sol·licitar ajuda a través de l’emissora i van inspeccionar l’edifici.

A la segona planta de l’immoble van trobar dos persones que, en veure els agents, van fugir. Una d’elles va ser interceptada a escassos metres de l’edifici per una patrulla que havia acudit en suport. Els agents van facilitar per emissora la descripció del segon sospitós, qui va ser finalment localitzat al carrer Alqueria de Rico.

A la segona planta de l’edifici incendiat els agents van trobar una borsa d’esport amb diversos jocs d’aixeteria, un martell i unes alicates. A la segona i tercera planta faltava l’aixeteria d’alguns dels pisos.

Pels fets els agents han detingut dos persones de 23 i 51 anys, que han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.