Detingudes dos persones per robar a la finca incendiada de Campanar

Agents de la Policia Local de València han detingut hui de matinada dos persones que han sigut sorpreses mentre suposadament robaven a l’edifici que es va incendiar dijous passat 22 de febrer al barri de Campanar, on van morir deu persones i els pisos de les quals van quedar arrasats pel foc.

Segons ha informat la Policia Local, cap a les 01.45 hores, dos patrulles que realitzaven tasques de vigilància en l’edifici sinistrat del carrer Rafael Alberti, van escoltar sorolls que provenien de l’interior. Els agents van sol·licitar ajuda a través de l’emissora i van inspeccionar l’edifici.

A la segona planta de l’immoble van trobar dos persones que, en veure els agents, van fugir. Una d’elles va ser interceptada a escassos metres de l’edifici per una patrulla que havia acudit en suport. Els agents van facilitar per emissora la descripció del segon sospitós, qui va ser finalment localitzat al carrer Alqueria de Rico.

A la segona planta de l’edifici incendiat els agents van trobar una borsa d’esport amb diversos jocs d’aixeteria, un martell i unes alicates. A la segona i tercera planta faltava l’aixeteria d’alguns dels pisos.

Pels fets els agents han detingut dos persones de 23 i 51 anys, que han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.
FILMOTECA D'ESTIU