Detingudes dos persones per robar a la finca incendiada de Campanar

Agents de la Policia Local de València han detingut hui de matinada dos persones que han sigut sorpreses mentre suposadament robaven a l’edifici que es va incendiar dijous passat 22 de febrer al barri de Campanar, on van morir deu persones i els pisos de les quals van quedar arrasats pel foc.

Segons ha informat la Policia Local, cap a les 01.45 hores, dos patrulles que realitzaven tasques de vigilància en l’edifici sinistrat del carrer Rafael Alberti, van escoltar sorolls que provenien de l’interior. Els agents van sol·licitar ajuda a través de l’emissora i van inspeccionar l’edifici.

A la segona planta de l’immoble van trobar dos persones que, en veure els agents, van fugir. Una d’elles va ser interceptada a escassos metres de l’edifici per una patrulla que havia acudit en suport. Els agents van facilitar per emissora la descripció del segon sospitós, qui va ser finalment localitzat al carrer Alqueria de Rico.

A la segona planta de l’edifici incendiat els agents van trobar una borsa d’esport amb diversos jocs d’aixeteria, un martell i unes alicates. A la segona i tercera planta faltava l’aixeteria d’alguns dels pisos.

Pels fets els agents han detingut dos persones de 23 i 51 anys, que han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.