14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingudes dos persones per robar a la finca incendiada de Campanar

Agents de la Policia Local de València han detingut hui de matinada dos persones que han sigut sorpreses mentre suposadament robaven a l’edifici que es va incendiar dijous passat 22 de febrer al barri de Campanar, on van morir deu persones i els pisos de les quals van quedar arrasats pel foc.

Segons ha informat la Policia Local, cap a les 01.45 hores, dos patrulles que realitzaven tasques de vigilància en l’edifici sinistrat del carrer Rafael Alberti, van escoltar sorolls que provenien de l’interior. Els agents van sol·licitar ajuda a través de l’emissora i van inspeccionar l’edifici.

A la segona planta de l’immoble van trobar dos persones que, en veure els agents, van fugir. Una d’elles va ser interceptada a escassos metres de l’edifici per una patrulla que havia acudit en suport. Els agents van facilitar per emissora la descripció del segon sospitós, qui va ser finalment localitzat al carrer Alqueria de Rico.

A la segona planta de l’edifici incendiat els agents van trobar una borsa d’esport amb diversos jocs d’aixeteria, un martell i unes alicates. A la segona i tercera planta faltava l’aixeteria d’alguns dels pisos.

Pels fets els agents han detingut dos persones de 23 i 51 anys, que han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.