Detingudes dos persones per robar a la finca incendiada de Campanar

Agents de la Policia Local de València han detingut hui de matinada dos persones que han sigut sorpreses mentre suposadament robaven a l’edifici que es va incendiar dijous passat 22 de febrer al barri de Campanar, on van morir deu persones i els pisos de les quals van quedar arrasats pel foc.

Segons ha informat la Policia Local, cap a les 01.45 hores, dos patrulles que realitzaven tasques de vigilància en l’edifici sinistrat del carrer Rafael Alberti, van escoltar sorolls que provenien de l’interior. Els agents van sol·licitar ajuda a través de l’emissora i van inspeccionar l’edifici.

A la segona planta de l’immoble van trobar dos persones que, en veure els agents, van fugir. Una d’elles va ser interceptada a escassos metres de l’edifici per una patrulla que havia acudit en suport. Els agents van facilitar per emissora la descripció del segon sospitós, qui va ser finalment localitzat al carrer Alqueria de Rico.

A la segona planta de l’edifici incendiat els agents van trobar una borsa d’esport amb diversos jocs d’aixeteria, un martell i unes alicates. A la segona i tercera planta faltava l’aixeteria d’alguns dels pisos.

Pels fets els agents han detingut dos persones de 23 i 51 anys, que han sigut posats a la disposició de l’autoritat judicial en la Inspecció Central de Guàrdia.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.