Detingut a Alcoi per atracar una persona per l’esquena quan eixia d’un saló de joc

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi un home acusat d’atracar una persona amb violència i intimidació, al presumptament assaltar-la per l’esquena després d’eixir d’un saló de joc.

L’atracador va seguir a la víctima durant uns minuts i va aprofitar que es trobava desproveïda de testimonis i altres vianants per a assaltar-la violentament per l’esquena de forma sorprenent.

Seguidament, li va obligar que li lliurara els diners i els efectes de valor que portava, després del que va fugir ràpidament del lloc, ha informat Prefectura en un comunicat.

Els investigadors van realitzar gestions per a identificar i detenir a este home, que va ser localitzat i arrestat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació.

El detingut, amb un ampli historial policial per fets similars, va passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi i el jutge va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.