Anuncios

Detingut a Alcoi per atracar una persona per l’esquena quan eixia d’un saló de joc

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi un home acusat d’atracar una persona amb violència i intimidació, al presumptament assaltar-la per l’esquena després d’eixir d’un saló de joc.

L’atracador va seguir a la víctima durant uns minuts i va aprofitar que es trobava desproveïda de testimonis i altres vianants per a assaltar-la violentament per l’esquena de forma sorprenent.

Seguidament, li va obligar que li lliurara els diners i els efectes de valor que portava, després del que va fugir ràpidament del lloc, ha informat Prefectura en un comunicat.

Els investigadors van realitzar gestions per a identificar i detenir a este home, que va ser localitzat i arrestat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació.

El detingut, amb un ampli historial policial per fets similars, va passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi i el jutge va decretar el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.