16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Detingut a Alcoi per atracar una persona per l’esquena quan eixia d’un saló de joc

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alcoi un home acusat d’atracar una persona amb violència i intimidació, al presumptament assaltar-la per l’esquena després d’eixir d’un saló de joc.

L’atracador va seguir a la víctima durant uns minuts i va aprofitar que es trobava desproveïda de testimonis i altres vianants per a assaltar-la violentament per l’esquena de forma sorprenent.

Seguidament, li va obligar que li lliurara els diners i els efectes de valor que portava, després del que va fugir ràpidament del lloc, ha informat Prefectura en un comunicat.

Els investigadors van realitzar gestions per a identificar i detenir a este home, que va ser localitzat i arrestat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i intimidació.

El detingut, amb un ampli historial policial per fets similars, va passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alcoi i el jutge va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.

Revisar el lloguer en 2026 suposarà 1.735 € més a l’any; en la Comunitat Valenciana puja a 2.686

En 2026 venceran 632.369 contractes de lloguer i renovar costaria 1.735 € més a l'any de mitjana. Balears encapçala l'impacte i la Comunitat Valenciana aconseguix 2.686 €.

Pérez Llorca ha qualificat de greu el possible encobriment de Bernabé i Torró en el cas Salazar

El president de la Generalitat ha qüestionat que Pilar Bernabé i Rebeca Torró no hagen portat a la Fiscalia el suposat assetjament de Paco Salazar a dos militants. Ha parlat d'un fet greu i reprotxable.

Elena Congost es reivindica amb el rècord d’Europa a València després d’un any dur

Quinze mesos després de la seua desqualificació a París, Elena Congost va batre a València el rècord d'Europa (2h54:36) i va recuperar impuls en un any marcat per la salut.

26 detinguts per grafitis en trens en tota Espanya, un a València

La Policia Nacional ha detingut a 26 persones per pintar trens i metres en diverses comunitats. El perjuí supera els 900.000 euros i l'activitat era itinerant.

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la DANA abans de decidir sobre Mazón

El president ha reclamat prudència i respecte als temps judicials i als estatuts del partit abans d'abordar el futur de Carlos Mazón, que manté la seua acta de diputat.