17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detingut per agredir a la seua parella, retindre-la a casa i amenaçar-la amb una pistola

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes, després de pel que sembla agredir a la seua parella en el domicili comú, retindre-la sense poder eixir del mateix i amenaçar-la amb una arma de foc.

Els fets, a més, haurien succeït en presència del fill de tots dos, de només nou mesos.

El succés va ocórrer el dijous al voltant de les deu del matí, quan els policies van ser comissionats perquè acudiren a un habitatge del districte valencià d’Exposició, on pel que sembla una dona estaria retinguda en contra de la seua voluntat.

Els agents van acudir ràpidament al lloc, obrint-los la porta del domicili un home amb un bebé en braços i la seua parella. Aquests van comprovar que l’interior es trobava regirat i en condicions d’insalubritat, així com que la dona mostrava una expressió de por i presentava una mà unflada.

Els policies van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria ficat a la dona de manera violenta en una habitació, a pesar que aquesta en aquest moment portava al bebé, fill de tots dos, en braços.

Seguidament, li hauria ficat en la boca part d’una manta alhora que pressionava amb la mà presumptament per a asfixiar-la i li hauria apuntat amb una pistola mentre afirmava que anava a matar-la.

Els agents van localitzar l’arma de foc amagada en una de les habitacions del pis, a més d’un ganivet de carnisser de 15 centímetres de longitud enganxat en una porta, 130 grams d’haixix i dues balances de precisió, intervenint tots aquests efectes.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.