Detingut per agredir a la seua parella, retindre-la a casa i amenaçar-la amb una pistola

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes, després de pel que sembla agredir a la seua parella en el domicili comú, retindre-la sense poder eixir del mateix i amenaçar-la amb una arma de foc.

Els fets, a més, haurien succeït en presència del fill de tots dos, de només nou mesos.

El succés va ocórrer el dijous al voltant de les deu del matí, quan els policies van ser comissionats perquè acudiren a un habitatge del districte valencià d’Exposició, on pel que sembla una dona estaria retinguda en contra de la seua voluntat.

Els agents van acudir ràpidament al lloc, obrint-los la porta del domicili un home amb un bebé en braços i la seua parella. Aquests van comprovar que l’interior es trobava regirat i en condicions d’insalubritat, així com que la dona mostrava una expressió de por i presentava una mà unflada.

Els policies van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria ficat a la dona de manera violenta en una habitació, a pesar que aquesta en aquest moment portava al bebé, fill de tots dos, en braços.

Seguidament, li hauria ficat en la boca part d’una manta alhora que pressionava amb la mà presumptament per a asfixiar-la i li hauria apuntat amb una pistola mentre afirmava que anava a matar-la.

Els agents van localitzar l’arma de foc amagada en una de les habitacions del pis, a més d’un ganivet de carnisser de 15 centímetres de longitud enganxat en una porta, 130 grams d’haixix i dues balances de precisió, intervenint tots aquests efectes.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.