Detingut per agredir sexualment a una dona en un saló de joc a Orihuela

Agents de la Policia Local de Orihuela han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual, al suposadament realitzar tocaments a una dona en les seues zones íntimes a un saló de joc en la localitat.

Els fets van ocórrer diumenge passat a Orihuela Costa i els agents, que es trobaven realitzant labors de vigilància per la zona de la urbanització de Campoamor, van rebre l’avís del servei d’emergències 112 que s’havia produït una suposada agressió sexual a un saló de jocs, segons ha indicat l’Ajuntament oriolà en un comunicat.

La patrulla es va traslladar al lloc i l’encarregada del local va manifestar que una clienta havia patit una suposada agressió sexual per part d’un altre client. Per la seua banda, la víctima va relatar que es trobava prenent unes copes amb un xic que va començar a agafar-la de la cintura, estrenyent-la fortament contra ell i a tocar amb la seua mà les seues zones íntimes.

La dona va afirmar que va intentar zafarse i va demanar a l’home que cessara en la seua actitud, fins que va poder separar-se d’ell i avisar a la treballadora. En aquest moment, l’home es va marxar del local. Posteriorment, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la llibertat sexual i lloc a la disposició de la Guàrdia Civil.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada