9.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detingut per agredir sexualment a una dona en un saló de joc a Orihuela

Agents de la Policia Local de Orihuela han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual, al suposadament realitzar tocaments a una dona en les seues zones íntimes a un saló de joc en la localitat.

Els fets van ocórrer diumenge passat a Orihuela Costa i els agents, que es trobaven realitzant labors de vigilància per la zona de la urbanització de Campoamor, van rebre l’avís del servei d’emergències 112 que s’havia produït una suposada agressió sexual a un saló de jocs, segons ha indicat l’Ajuntament oriolà en un comunicat.

La patrulla es va traslladar al lloc i l’encarregada del local va manifestar que una clienta havia patit una suposada agressió sexual per part d’un altre client. Per la seua banda, la víctima va relatar que es trobava prenent unes copes amb un xic que va començar a agafar-la de la cintura, estrenyent-la fortament contra ell i a tocar amb la seua mà les seues zones íntimes.

La dona va afirmar que va intentar zafarse i va demanar a l’home que cessara en la seua actitud, fins que va poder separar-se d’ell i avisar a la treballadora. En aquest moment, l’home es va marxar del local. Posteriorment, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la llibertat sexual i lloc a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.