Detingut per agredir sexualment a una dona en un saló de joc a Orihuela

Agents de la Policia Local de Orihuela han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual, al suposadament realitzar tocaments a una dona en les seues zones íntimes a un saló de joc en la localitat.

Els fets van ocórrer diumenge passat a Orihuela Costa i els agents, que es trobaven realitzant labors de vigilància per la zona de la urbanització de Campoamor, van rebre l’avís del servei d’emergències 112 que s’havia produït una suposada agressió sexual a un saló de jocs, segons ha indicat l’Ajuntament oriolà en un comunicat.

La patrulla es va traslladar al lloc i l’encarregada del local va manifestar que una clienta havia patit una suposada agressió sexual per part d’un altre client. Per la seua banda, la víctima va relatar que es trobava prenent unes copes amb un xic que va començar a agafar-la de la cintura, estrenyent-la fortament contra ell i a tocar amb la seua mà les seues zones íntimes.

La dona va afirmar que va intentar zafarse i va demanar a l’home que cessara en la seua actitud, fins que va poder separar-se d’ell i avisar a la treballadora. En aquest moment, l’home es va marxar del local. Posteriorment, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la llibertat sexual i lloc a la disposició de la Guàrdia Civil.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.