Detingut per agredir sexualment a una dona en un saló de joc a Orihuela

Agents de la Policia Local de Orihuela han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual, al suposadament realitzar tocaments a una dona en les seues zones íntimes a un saló de joc en la localitat.

Els fets van ocórrer diumenge passat a Orihuela Costa i els agents, que es trobaven realitzant labors de vigilància per la zona de la urbanització de Campoamor, van rebre l’avís del servei d’emergències 112 que s’havia produït una suposada agressió sexual a un saló de jocs, segons ha indicat l’Ajuntament oriolà en un comunicat.

La patrulla es va traslladar al lloc i l’encarregada del local va manifestar que una clienta havia patit una suposada agressió sexual per part d’un altre client. Per la seua banda, la víctima va relatar que es trobava prenent unes copes amb un xic que va començar a agafar-la de la cintura, estrenyent-la fortament contra ell i a tocar amb la seua mà les seues zones íntimes.

La dona va afirmar que va intentar zafarse i va demanar a l’home que cessara en la seua actitud, fins que va poder separar-se d’ell i avisar a la treballadora. En aquest moment, l’home es va marxar del local. Posteriorment, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la llibertat sexual i lloc a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.