11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Detingut per agredir sexualment a una dona en un saló de joc a Orihuela

Agents de la Policia Local de Orihuela han detingut a un home com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat sexual, al suposadament realitzar tocaments a una dona en les seues zones íntimes a un saló de joc en la localitat.

Els fets van ocórrer diumenge passat a Orihuela Costa i els agents, que es trobaven realitzant labors de vigilància per la zona de la urbanització de Campoamor, van rebre l’avís del servei d’emergències 112 que s’havia produït una suposada agressió sexual a un saló de jocs, segons ha indicat l’Ajuntament oriolà en un comunicat.

La patrulla es va traslladar al lloc i l’encarregada del local va manifestar que una clienta havia patit una suposada agressió sexual per part d’un altre client. Per la seua banda, la víctima va relatar que es trobava prenent unes copes amb un xic que va començar a agafar-la de la cintura, estrenyent-la fortament contra ell i a tocar amb la seua mà les seues zones íntimes.

La dona va afirmar que va intentar zafarse i va demanar a l’home que cessara en la seua actitud, fins que va poder separar-se d’ell i avisar a la treballadora. En aquest moment, l’home es va marxar del local. Posteriorment, l’home va ser detingut per un presumpte delicte contra la llibertat sexual i lloc a la disposició de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.