Detingut a València un home per agredir a una dona en ple carrer

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home com a presumpte autor de l’agressió en ple carrer a una dona, que va ser trobada amb contusions en diferents parts del cos i amb la roba esquinçada. Els fets van ocórrer el passat 29 d’aqueix mes en el districte de Russafa.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, al detingut, que va ser arrestat pels agents a 50 metres del lloc dels fets en el moment en el qual s’allunyava, se’l considera presumpte autor d’un delicte de violència de gènere. En aquest cas, la col·laboració ciutadana va ser clau en la detenció, ja que van ser dues persones les que van comunicar, cap a les 3.00 hores, a una patrulla que acabaven de veure a un home que estava agredint a una dona.

 

En arribar els efectius al lloc, es van trobar a la víctima, la relació de la qual amb el presumpte agressor no s’ha precisat, en el sòl, plorant, i amb contusions en la cara, coll i braços i també presentava la roba esquinçada.

 

En aqueix moment s’adonen que, a uns 50 metres d’aqueix punt, s’allunyava un home que va ser finalment interceptat. La víctima va relatar als agents l‘agressió, per la qual cosa el presumpte autor dels fets va acabar sent detingut en aqueix mateix lloc.

Últimes notícies

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.