11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Detingut a València un home per agredir a una dona en ple carrer

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home com a presumpte autor de l’agressió en ple carrer a una dona, que va ser trobada amb contusions en diferents parts del cos i amb la roba esquinçada. Els fets van ocórrer el passat 29 d’aqueix mes en el districte de Russafa.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, al detingut, que va ser arrestat pels agents a 50 metres del lloc dels fets en el moment en el qual s’allunyava, se’l considera presumpte autor d’un delicte de violència de gènere. En aquest cas, la col·laboració ciutadana va ser clau en la detenció, ja que van ser dues persones les que van comunicar, cap a les 3.00 hores, a una patrulla que acabaven de veure a un home que estava agredint a una dona.

 

En arribar els efectius al lloc, es van trobar a la víctima, la relació de la qual amb el presumpte agressor no s’ha precisat, en el sòl, plorant, i amb contusions en la cara, coll i braços i també presentava la roba esquinçada.

 

En aqueix moment s’adonen que, a uns 50 metres d’aqueix punt, s’allunyava un home que va ser finalment interceptat. La víctima va relatar als agents l‘agressió, per la qual cosa el presumpte autor dels fets va acabar sent detingut en aqueix mateix lloc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.