Mastodon
26.2 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Detingut per atracar a una persona d’avançada edat en un caixer d’Alcoi

Un home, de 46 anys i amb multitud d’antecedents policials, ha sigut detingut per, presumptament, haver atracat amb un objecte punxant a una persona que en eixe moment estava traent diners d’un caixer en una sucursal bancària d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

La Policia Nacional ha informat este dimarts en un comunicat de l’arrest del suposat autor del robatori, comés a finals de novembre passat.

 

El sospitós, d’origen espanyol, va obligar a la víctima, de 64 anys, a que traguera tots els diners que poguera del caixer, 600 euros, i va eixir fugint després de conseguir el seu botí.

 

El visionat de les imàtgens captades per les càmeres de seguretat de l’oficina financera i altres proves recaptades van permetre als agents identificar a l’atracador, qui va ser localitzat i capturat dijous passat baix l’acusació d’un delicte de robatori amb violència, després d’alguns dies de busca.

 

Segons la nota de premsa de la Comissaria Provincial, l’arrestat «ja comptava amb antecedents policials per fets similars» i ha passat a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alcoi.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino tindrà per primera vegada tres davanters disponibles esta temporada

El tècnic del Vila-real afronta la jornada davant l'Atlètic amb Ayoze, Mikautadze i Tani llestos. Gerard Moreno seguix en dubte després d'un inici amb baixes i pegats.

L’obertura nacional del curs universitari serà el 30 de setembre a València

El paranimf de la Universitat de València acollirà el 30 de setembre l'obertura nacional del curs, prevista amb la presència del rei Felip VI i autoritats acadèmiques i autonòmiques.

La CHJ lamenta faules després de la DANA a València i detalla la seua gestió i la crescuda en Forata

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura que després del 29O va haver de combatre faules atribuïdes al Consell. L'informe a les Corts detalla anomenades, la situació de Forata i noves alertes.

La CHJ denuncia desinformació després de la DANA i apunta al Consell

La CHJ sosté que, després de la DANA del 29 d'octubre, va dedicar dies a contrarestar faules que atribuïx al Consell. En un informe a les Corts detalla la seua actuació, la situació en Forata, 702 incidències i un pla d'alertes.

Catalá, sobre Gaza: és una barbaritat i els dirigents han d’estar a l’altura

L'alcaldessa de València evita la disputa per les etiquetes i sosté que el que ocorre a Gaza és una barbaritat. Reclama responsabilitat política i que cessament la violència.

Mazón coordina des d’Alacant la resposta al temporal de pluges i vent

Mazón supervisa des d'Alacant la resposta al temporal i manté contacte amb diputacions i alcaldes. L'alerta taronja per pluges i vent continua activa a l'espera de la vesprada.

El Projecte FER homenatja quatre campions del món pels seus recents èxits

El Projecte FER va reconéixer a Ricardo Ten, Bárbara Pardo, Eric Igual i Blanca Ferrando després dels seus títols i medalles mundials, en un acte celebrat en la seu de la Fundació Trinidad Alfonso.

Ricardo Ten aconseguix or i plata en el Mundial després de dos fractures de clavícula

Ricardo Ten valora com a inesperat el doble podi en Ronse després d'arribar amb poca preparació per dos lesions de clavícula. Obri la porta a Los Angeles 2028.