Detingut per furtar 12.000€ a punta de pistola en un banc d’Orihuela

L’atracador va amenaçar amb una pistola al treballador de l’oficina  | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, de 32 i 63 anys, per –presumptament– atracar una sucursal bancària d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), amb una pistola detonadora, emportar-se 12.000 euros i deixar a un treballador tancat en el bany.

 

Els fets es van produir a última hora del matí del dijous 17 d’octubre, quan una persona va entrar en el banc i va intimidar a un dels treballadors amb la pistola, tal com informa la comissaria provincial en un comunicat. El sospitós va amenaçar al treballador amb la pistola, indicant-li no tocara res i que li donara els diners que hi havia en la sucursal. Els dos van entrar i van esperar a que el sistema d’obertura de seguretat de la caixa forta s’obrira i, poc després, van conseguir furtar 12.000 euros aproximadament.

 

El presumpte autor va fugir de l’oficina i va deixar al treballador tancat en el bany. Després de prendre declaració als testimonis i analitzar les gravacions de les càmeres de la sucursal i dels comerços adjacents, la Policia va identificar a l’atracador i a un altre home que podria estar implicat.

 

Finalment, dilluns passat, 28 d’octubre, el dispositiu de busca va acabar amb la localització i detenció dels sospitosos per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. En el registre del domicili d’un d’ells estaven ocultes, en un fals sostre del saló, tant la pistola detonadora com la gorra amb la que –presumptament– van cometre l’atracament.

 

Els arrestats, de nacionalitat espanyola, van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 d’Orihuela, que va decretar l’immediat ingrés a la presó d’un d’ells. La investigació va ser coordinada per la Policia Judicial de la comissaria de la ciutat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.