Detingut per furtar 12.000€ a punta de pistola en un banc d’Orihuela

L’atracador va amenaçar amb una pistola al treballador de l’oficina  | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, de 32 i 63 anys, per –presumptament– atracar una sucursal bancària d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), amb una pistola detonadora, emportar-se 12.000 euros i deixar a un treballador tancat en el bany.

 

Els fets es van produir a última hora del matí del dijous 17 d’octubre, quan una persona va entrar en el banc i va intimidar a un dels treballadors amb la pistola, tal com informa la comissaria provincial en un comunicat. El sospitós va amenaçar al treballador amb la pistola, indicant-li no tocara res i que li donara els diners que hi havia en la sucursal. Els dos van entrar i van esperar a que el sistema d’obertura de seguretat de la caixa forta s’obrira i, poc després, van conseguir furtar 12.000 euros aproximadament.

 

El presumpte autor va fugir de l’oficina i va deixar al treballador tancat en el bany. Després de prendre declaració als testimonis i analitzar les gravacions de les càmeres de la sucursal i dels comerços adjacents, la Policia va identificar a l’atracador i a un altre home que podria estar implicat.

 

Finalment, dilluns passat, 28 d’octubre, el dispositiu de busca va acabar amb la localització i detenció dels sospitosos per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. En el registre del domicili d’un d’ells estaven ocultes, en un fals sostre del saló, tant la pistola detonadora com la gorra amb la que –presumptament– van cometre l’atracament.

 

Els arrestats, de nacionalitat espanyola, van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 d’Orihuela, que va decretar l’immediat ingrés a la presó d’un d’ells. La investigació va ser coordinada per la Policia Judicial de la comissaria de la ciutat.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Joan Baldoví s’oferix per a liderar la candidatura de Compromís a la Generalitat

Joan Baldoví expressa la seua predisposició a ser el candidat de Compromís a la Presidència de la Generalitat i remarca que la decisió final correspondrà als òrgans interns de la coalició.

La CHJ reforça amb 3,8 milions el barranc de Poio a Torrent després dels danys de la DANA

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer executa una obra d'emergència de 3,8 milions en set quilòmetres del barranc de Poio a Torrent per a reparar els danys de la DANA i millorar la capacitat hidràulica del llit.

El València, a la cua en rematades a porta i eficàcia golejadora en LaLiga

El València és el segon equip que menys remata a porteria i el quint menys golejador de LaLiga, amb 37 punts en 34 jornades i la permanència encara sense assegurar.

El Llevant frega els 1.000 gols encaixats en Primera Divisió

El Llevant afronta el seu pròxim partit en Primera Divisió a només tres punts d'aconseguir els 1.000 gols en contra, després de 626 partits en la màxima categoria.

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.

Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València

La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.