Detingut per furtar 12.000€ a punta de pistola en un banc d’Orihuela

L’atracador va amenaçar amb una pistola al treballador de l’oficina  | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens, de 32 i 63 anys, per –presumptament– atracar una sucursal bancària d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), amb una pistola detonadora, emportar-se 12.000 euros i deixar a un treballador tancat en el bany.

 

Els fets es van produir a última hora del matí del dijous 17 d’octubre, quan una persona va entrar en el banc i va intimidar a un dels treballadors amb la pistola, tal com informa la comissaria provincial en un comunicat. El sospitós va amenaçar al treballador amb la pistola, indicant-li no tocara res i que li donara els diners que hi havia en la sucursal. Els dos van entrar i van esperar a que el sistema d’obertura de seguretat de la caixa forta s’obrira i, poc després, van conseguir furtar 12.000 euros aproximadament.

 

El presumpte autor va fugir de l’oficina i va deixar al treballador tancat en el bany. Després de prendre declaració als testimonis i analitzar les gravacions de les càmeres de la sucursal i dels comerços adjacents, la Policia va identificar a l’atracador i a un altre home que podria estar implicat.

 

Finalment, dilluns passat, 28 d’octubre, el dispositiu de busca va acabar amb la localització i detenció dels sospitosos per un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació. En el registre del domicili d’un d’ells estaven ocultes, en un fals sostre del saló, tant la pistola detonadora com la gorra amb la que –presumptament– van cometre l’atracament.

 

Els arrestats, de nacionalitat espanyola, van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 1 d’Orihuela, que va decretar l’immediat ingrés a la presó d’un d’ells. La investigació va ser coordinada per la Policia Judicial de la comissaria de la ciutat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.