Detingut a Dénia quan intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el seu vehicle

La Guàrdia Civil ha detingut en el Port de Dénia a un home quan pel que sembla intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el maleter del seu vehicle. El Jutjat de Guàrdia de Dénia ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, segons ha informat l’Institut Armat.

La detenció es va produir el passat 17 d’abril durant una inspecció de rutina dels embarcaments i desembarques dels ferris quan els agents van observar indicis en el conductor d’un turisme, que viatjava només, que van aixecar sospites, per la qual cosa van procedir a una inspecció «més minuciosa».

Així, van comprovar que l’interior del maleter del vehicle es trobava ple d’una sèrie de caixes amb objectes relacionats amb l’àmbit de l’hostaleria i que sota elles que el fons havia estat modificat de manera artesanal obtenint un buit estanc.

Davant la negativa del conductor a col·laborar, els agents, mitjançant una mola angular i altres eines, van procedir a obrir el doble fons del maleter, i van trobar en el seu interior un paquet embolicat amb una substància blanca. Una vegada realitzat el pesatge i anàlisi de la substància, els agents van comprovar que es tractava d’1,098 quilograms de cocaïna.

El conductor del vehicle, un ciutadà colombià de 36 anys i resident a Madrid, va ser detingut i juntament amb la droga confiscada, el vehicle utilitzat i dos dispositius de telefonia mòbil trobats, van ser lliurats a l’autoritat judicial. Després de comparéixer davant el Jutjat de Guàrdia de Dénia, es va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada sense fiança.

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.