Detingut a Dénia quan intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el seu vehicle

La Guàrdia Civil ha detingut en el Port de Dénia a un home quan pel que sembla intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el maleter del seu vehicle. El Jutjat de Guàrdia de Dénia ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, segons ha informat l’Institut Armat.

La detenció es va produir el passat 17 d’abril durant una inspecció de rutina dels embarcaments i desembarques dels ferris quan els agents van observar indicis en el conductor d’un turisme, que viatjava només, que van aixecar sospites, per la qual cosa van procedir a una inspecció «més minuciosa».

Així, van comprovar que l’interior del maleter del vehicle es trobava ple d’una sèrie de caixes amb objectes relacionats amb l’àmbit de l’hostaleria i que sota elles que el fons havia estat modificat de manera artesanal obtenint un buit estanc.

Davant la negativa del conductor a col·laborar, els agents, mitjançant una mola angular i altres eines, van procedir a obrir el doble fons del maleter, i van trobar en el seu interior un paquet embolicat amb una substància blanca. Una vegada realitzat el pesatge i anàlisi de la substància, els agents van comprovar que es tractava d’1,098 quilograms de cocaïna.

El conductor del vehicle, un ciutadà colombià de 36 anys i resident a Madrid, va ser detingut i juntament amb la droga confiscada, el vehicle utilitzat i dos dispositius de telefonia mòbil trobats, van ser lliurats a l’autoritat judicial. Després de comparéixer davant el Jutjat de Guàrdia de Dénia, es va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada sense fiança.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.