9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingut a Dénia quan intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el seu vehicle

La Guàrdia Civil ha detingut en el Port de Dénia a un home quan pel que sembla intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el maleter del seu vehicle. El Jutjat de Guàrdia de Dénia ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, segons ha informat l’Institut Armat.

La detenció es va produir el passat 17 d’abril durant una inspecció de rutina dels embarcaments i desembarques dels ferris quan els agents van observar indicis en el conductor d’un turisme, que viatjava només, que van aixecar sospites, per la qual cosa van procedir a una inspecció “més minuciosa”.

Així, van comprovar que l’interior del maleter del vehicle es trobava ple d’una sèrie de caixes amb objectes relacionats amb l’àmbit de l’hostaleria i que sota elles que el fons havia estat modificat de manera artesanal obtenint un buit estanc.

Davant la negativa del conductor a col·laborar, els agents, mitjançant una mola angular i altres eines, van procedir a obrir el doble fons del maleter, i van trobar en el seu interior un paquet embolicat amb una substància blanca. Una vegada realitzat el pesatge i anàlisi de la substància, els agents van comprovar que es tractava d’1,098 quilograms de cocaïna.

El conductor del vehicle, un ciutadà colombià de 36 anys i resident a Madrid, va ser detingut i juntament amb la droga confiscada, el vehicle utilitzat i dos dispositius de telefonia mòbil trobats, van ser lliurats a l’autoritat judicial. Després de comparéixer davant el Jutjat de Guàrdia de Dénia, es va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada sense fiança.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.