Detingut a Dénia quan intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el seu vehicle

La Guàrdia Civil ha detingut en el Port de Dénia a un home quan pel que sembla intentava portar a Eivissa cocaïna amagada en el maleter del seu vehicle. El Jutjat de Guàrdia de Dénia ha decretat el seu ingrés a la presó provisional sense fiança com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues, segons ha informat l’Institut Armat.

La detenció es va produir el passat 17 d’abril durant una inspecció de rutina dels embarcaments i desembarques dels ferris quan els agents van observar indicis en el conductor d’un turisme, que viatjava només, que van aixecar sospites, per la qual cosa van procedir a una inspecció «més minuciosa».

Així, van comprovar que l’interior del maleter del vehicle es trobava ple d’una sèrie de caixes amb objectes relacionats amb l’àmbit de l’hostaleria i que sota elles que el fons havia estat modificat de manera artesanal obtenint un buit estanc.

Davant la negativa del conductor a col·laborar, els agents, mitjançant una mola angular i altres eines, van procedir a obrir el doble fons del maleter, i van trobar en el seu interior un paquet embolicat amb una substància blanca. Una vegada realitzat el pesatge i anàlisi de la substància, els agents van comprovar que es tractava d’1,098 quilograms de cocaïna.

El conductor del vehicle, un ciutadà colombià de 36 anys i resident a Madrid, va ser detingut i juntament amb la droga confiscada, el vehicle utilitzat i dos dispositius de telefonia mòbil trobats, van ser lliurats a l’autoritat judicial. Després de comparéixer davant el Jutjat de Guàrdia de Dénia, es va decretar el seu ingrés a la presó provisional comunicada sense fiança.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.