Detingut un home a Elx per enverinar un company de feina

Agents de la Policia Nacional van detindre una persona de 51 anys de nacionalitat brasilera, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, en haver enverinat, presumptament, un company de feina subministrant-li dissolvent i amoníac que va posar a l’ampolla d’aigua de la víctima, amb la intenció d’atemptar contra la seua vida.

A través de la Sala 091 del CIMACC, es va rebre un comunicat, on s’alertava sobre un treballador d’una empresa del metall, que estava traslladat d’urgència a l’Hospital IMED d’Elx, per una possible ingesta d’algun producte químic nociu per a la salut.

Sobre este incident els agents pertanyents al Grup UDEV de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació per aclarir els fets, davant la sospita que el producte químic poguera haver estat subministrat de forma deliberada a la víctima per algú d’alguna manera.

Davant d’esta situació, els investigadors es van personar a l’empresa on van passar els fets i es van entrevistar amb el gerent i amb diversos treballadors que hi eren presents quan la víctima va començar a trobar-se indisposada.

A la declaració d’un dels treballadors que va atendre la víctima, els investigadors van determinar que, tot seguit que la víctima beguera aigua d’una ampolla que estava individualitzada amb el seu nom, va començar a trobar-se malament, podent comprovar este testimoni, que de l’ampolla d’aigua emanava una forta olor química, similar a la del dissolvent.

Així aleshores, l’ampolla va ser traslladada al laboratori de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, on es va fer una anàlisi del seu contingut. Un cop realitzat, el minuciós estudi va revelar que l’ampolla contenia aigua adulterada amb un alt nivell de dissolvent i amoníac, i estos productes eren molt nocius i tòxics per a la ingesta humana.

Analitzant totes les seqüències del succés, els agents, van descartar la ingesta del líquid per accident i també van descartar una possible acció suïcida, concloent que, un altre company de feina li havia subministrat voluntàriament a l’ampolla els líquids químics, pel que sembla per desavinences entre ells per problemes laborals, amb la presumpta intenció d’atemptar contra la seua vida, motiu pel qual els agents investigadors van localitzar i van detindre este company de feina, acusat d’homicidi en grau de temptativa, per mitjà d’enverinament.

L’arrestat, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx i la víctima, després de ser tractat mèdicament, va evolucionar favorablement de les lesions sofrides, i va ser donat d’alta del Centre Hospitalari pocs dies després.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.

L’ingrés mínim vital aconseguix a 93.539 llars valencianes i creix un 20% en un any

L'ingrés mínim vital va arribar al març a 93.539 llars de la Comunitat Valenciana, prop d'un 20% més que un any abans, en un context d'augment generalitzat d'esta prestació social a Espanya.

Condemnat a nou anys de presó per una onada d’incendis a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant condemna a nou anys de presó a un home per una sèrie d'incendis a la Vila Joiosa en 2023 i 2024, amb risc per a veïns i locals.