Detingut un home a Elx per enverinar un company de feina

Agents de la Policia Nacional van detindre una persona de 51 anys de nacionalitat brasilera, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, en haver enverinat, presumptament, un company de feina subministrant-li dissolvent i amoníac que va posar a l’ampolla d’aigua de la víctima, amb la intenció d’atemptar contra la seua vida.

A través de la Sala 091 del CIMACC, es va rebre un comunicat, on s’alertava sobre un treballador d’una empresa del metall, que estava traslladat d’urgència a l’Hospital IMED d’Elx, per una possible ingesta d’algun producte químic nociu per a la salut.

Sobre este incident els agents pertanyents al Grup UDEV de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació per aclarir els fets, davant la sospita que el producte químic poguera haver estat subministrat de forma deliberada a la víctima per algú d’alguna manera.

Davant d’esta situació, els investigadors es van personar a l’empresa on van passar els fets i es van entrevistar amb el gerent i amb diversos treballadors que hi eren presents quan la víctima va començar a trobar-se indisposada.

A la declaració d’un dels treballadors que va atendre la víctima, els investigadors van determinar que, tot seguit que la víctima beguera aigua d’una ampolla que estava individualitzada amb el seu nom, va començar a trobar-se malament, podent comprovar este testimoni, que de l’ampolla d’aigua emanava una forta olor química, similar a la del dissolvent.

Així aleshores, l’ampolla va ser traslladada al laboratori de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, on es va fer una anàlisi del seu contingut. Un cop realitzat, el minuciós estudi va revelar que l’ampolla contenia aigua adulterada amb un alt nivell de dissolvent i amoníac, i estos productes eren molt nocius i tòxics per a la ingesta humana.

Analitzant totes les seqüències del succés, els agents, van descartar la ingesta del líquid per accident i també van descartar una possible acció suïcida, concloent que, un altre company de feina li havia subministrat voluntàriament a l’ampolla els líquids químics, pel que sembla per desavinences entre ells per problemes laborals, amb la presumpta intenció d’atemptar contra la seua vida, motiu pel qual els agents investigadors van localitzar i van detindre este company de feina, acusat d’homicidi en grau de temptativa, per mitjà d’enverinament.

L’arrestat, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx i la víctima, després de ser tractat mèdicament, va evolucionar favorablement de les lesions sofrides, i va ser donat d’alta del Centre Hospitalari pocs dies després.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.