Detingut un home a Elx per enverinar un company de feina

Agents de la Policia Nacional van detindre una persona de 51 anys de nacionalitat brasilera, com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, en haver enverinat, presumptament, un company de feina subministrant-li dissolvent i amoníac que va posar a l’ampolla d’aigua de la víctima, amb la intenció d’atemptar contra la seua vida.

A través de la Sala 091 del CIMACC, es va rebre un comunicat, on s’alertava sobre un treballador d’una empresa del metall, que estava traslladat d’urgència a l’Hospital IMED d’Elx, per una possible ingesta d’algun producte químic nociu per a la salut.

Sobre este incident els agents pertanyents al Grup UDEV de la Comissaria d’Elx van iniciar una investigació per aclarir els fets, davant la sospita que el producte químic poguera haver estat subministrat de forma deliberada a la víctima per algú d’alguna manera.

Davant d’esta situació, els investigadors es van personar a l’empresa on van passar els fets i es van entrevistar amb el gerent i amb diversos treballadors que hi eren presents quan la víctima va començar a trobar-se indisposada.

A la declaració d’un dels treballadors que va atendre la víctima, els investigadors van determinar que, tot seguit que la víctima beguera aigua d’una ampolla que estava individualitzada amb el seu nom, va començar a trobar-se malament, podent comprovar este testimoni, que de l’ampolla d’aigua emanava una forta olor química, similar a la del dissolvent.

Així aleshores, l’ampolla va ser traslladada al laboratori de Policia Científica de la Comissaria d’Elx, on es va fer una anàlisi del seu contingut. Un cop realitzat, el minuciós estudi va revelar que l’ampolla contenia aigua adulterada amb un alt nivell de dissolvent i amoníac, i estos productes eren molt nocius i tòxics per a la ingesta humana.

Analitzant totes les seqüències del succés, els agents, van descartar la ingesta del líquid per accident i també van descartar una possible acció suïcida, concloent que, un altre company de feina li havia subministrat voluntàriament a l’ampolla els líquids químics, pel que sembla per desavinences entre ells per problemes laborals, amb la presumpta intenció d’atemptar contra la seua vida, motiu pel qual els agents investigadors van localitzar i van detindre este company de feina, acusat d’homicidi en grau de temptativa, per mitjà d’enverinament.

L’arrestat, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx i la víctima, després de ser tractat mèdicament, va evolucionar favorablement de les lesions sofrides, i va ser donat d’alta del Centre Hospitalari pocs dies després.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.