Detingut un home a Alfafar després d’atropellar a dos ancians a València

Agents de la Policia Judicial de Trànsit de la Policia Local de València, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Alfafar, han procedit a la detenció d’un home de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abandó del lloc de l’accident i un altre de lesions per imprudència greu, després d’atropellar a dos persones d’avançada edat, resultant una d’elles amb lesions de gravetat, donant-se a la fugida.

Els fets es van produir al voltant de les 20,45 hores, quan el conductor d’un Mercedes atropellava als dos ancians en una recta en la pedania de Castellar. Després d’atropellar-los, en la seua fugida, el vehicle va perdre part d’un espill retrovisor, la qual cosa ha resultat clau, ja que després de donar avís a les Forces i Cossos de Seguretat de la comarca, el Mercedes va ser localitzat estacionat en la localitat d’Alfafar.

Agents de la Policia Judicial de Trànsit de la Policia Local de València han identificat a la persona que ho conduïa a Alfafar, procedint a la seua detenció i posada a disposició judicial. A més, ha donat positiu en cànnabis i cocaïna.

La persona ferida de gravetat es troba ingressada a l’Hospital La Fe de València debatent-se entre la vida i la mort.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.