17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Detingut un home a Alfafar després d’atropellar a dos ancians a València

Agents de la Policia Judicial de Trànsit de la Policia Local de València, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Alfafar, han procedit a la detenció d’un home de 24 anys com a presumpte autor d’un delicte d’abandó del lloc de l’accident i un altre de lesions per imprudència greu, després d’atropellar a dos persones d’avançada edat, resultant una d’elles amb lesions de gravetat, donant-se a la fugida.

Els fets es van produir al voltant de les 20,45 hores, quan el conductor d’un Mercedes atropellava als dos ancians en una recta en la pedania de Castellar. Després d’atropellar-los, en la seua fugida, el vehicle va perdre part d’un espill retrovisor, la qual cosa ha resultat clau, ja que després de donar avís a les Forces i Cossos de Seguretat de la comarca, el Mercedes va ser localitzat estacionat en la localitat d’Alfafar.

Agents de la Policia Judicial de Trànsit de la Policia Local de València han identificat a la persona que ho conduïa a Alfafar, procedint a la seua detenció i posada a disposició judicial. A més, ha donat positiu en cànnabis i cocaïna.

La persona ferida de gravetat es troba ingressada a l’Hospital La Fe de València debatent-se entre la vida i la mort.

Últimes notícies

Carlos Álvarez reafirma que és feliç en el Llevant i confia a seguir mentres negocia la seua renovació

El migcampista del Llevant va reiterar el seu desig de continuar en el club i es va mostrar tranquil amb les converses per a ampliar el seu contracte de 2027 a 2029. Va delegar la negociació en els seus agents per a centrar-se en l'objectiu de seguir en Primera.

El Consell destinarà 12,1 milions a ampliar i reformar el centre de salut de Requena

La Generalitat invertirà 12,1 milions en una reforma integral i ampliació del centre de salut de Requena. El pla preveu un annex, reordenació per àrees i un termini de 20 mesos.

Arriben a Madrid els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela

Els cinc presos espanyols alliberats a Veneçuela han aterrat a Madrid en un vol des de Bogotà. Exteriors confirma la seua arribada i celebra el retrobament amb les seues famílies.

AVA i La Va unir rebutgen l’acord amb Mercosur pel seu alt cost per a l’agricultura valenciana

Les organitzacions agràries valencianes han criticat l'aprovació de l'acord UE-Mercosur en el COREPER II i acusen el Govern de donar suport a un pacte sense garanties. Alerten de competència deslleial, salvaguardes més febles i riscos per a productors i consumidors.

Bernabé sobre la fi de la busca de Quique a Indonèsia: tant de bo es poguera trobar

Pilar Bernabé ha lamentat la fi de l'operatiu per a trobar a Quique, desaparegut després d'un naufragi a Indonèsia, i ha expressat que tant de bo es poguera trobar.

Urtasun tatxa a Feijóo de ‘mentider compulsiu’ després de la seua declaració sobre la dana

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' en sostindre que va admetre haver mentit sobre un contacte 'permanent' amb Carlos Mazón durant la dana. Feijóo ha reconegut davant la jutgessa que es va confondre amb les dates i que no va rebre informació el dilluns.

La Comunitat Valenciana condiciona el seu suport al finançament a un fons d’anivellament immediat

Juanfran Pérez Llorca ha advertit que la Comunitat Valenciana no recolzarà el nou model si no inclou un fons d'anivellament immediat. Ha reclamat també abordar el deute per dependència i els costos de desplaçats sanitaris.

Generalitat i agents socials es comprometen a reactivar el diàleg social i tancar un pacte abans de l’estiu

La Generalitat, la patronal i els sindicats han acordat reactivar el diàleg social després de la dana i treballar per a concretar abans de l'estiu un pacte econòmic i social.