Detingut un home acusat d’atropellar a quatre ciclistes a Vila-real i donar-se a la fugida

El Subsector de la Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha detingut a un conductor acusat d’atropellar a quatre ciclistes a la N-340, al terme castellonenc de Vila-real, i donar-se a la fugida, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’incident va tenir lloc a les 8.20 hores del dissabte a la N-340, en el punt quilomètric 964,800, sentit València, quan es va produir una col·lisió per abast entre un turisme i un grup de ciclistes.

El conductor que va ocasionar l’atropellament de quatre ciclistes va abandonar el lloc de l’accident. Dos dels ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Plana amb lesions de diversa consideració però sense perill per a la seua vida.

Després de diverses investigacions, l’Equip d’Investigació i Seguretat viària de Subsector de Tràfic de Castelló va instruir diligències, va localitzar el vehicle i va identificar al conductor.

El conductor és un home de 29 anys i va ser detingut com a presumpte autor de quatre delictes contra la seguretat viària, un per conducció temerària, dues per lesions per imprudència greu i un altre per abandó del lloc de l’accident.

Últimes notícies

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.