Detingut un home acusat d’atropellar a quatre ciclistes a Vila-real i donar-se a la fugida

El Subsector de la Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha detingut a un conductor acusat d’atropellar a quatre ciclistes a la N-340, al terme castellonenc de Vila-real, i donar-se a la fugida, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’incident va tenir lloc a les 8.20 hores del dissabte a la N-340, en el punt quilomètric 964,800, sentit València, quan es va produir una col·lisió per abast entre un turisme i un grup de ciclistes.

El conductor que va ocasionar l’atropellament de quatre ciclistes va abandonar el lloc de l’accident. Dos dels ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Plana amb lesions de diversa consideració però sense perill per a la seua vida.

Després de diverses investigacions, l’Equip d’Investigació i Seguretat viària de Subsector de Tràfic de Castelló va instruir diligències, va localitzar el vehicle i va identificar al conductor.

El conductor és un home de 29 anys i va ser detingut com a presumpte autor de quatre delictes contra la seguretat viària, un per conducció temerària, dues per lesions per imprudència greu i un altre per abandó del lloc de l’accident.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.