Detingut un home acusat d’atropellar a quatre ciclistes a Vila-real i donar-se a la fugida

El Subsector de la Guàrdia Civil de Tràfic de Castelló ha detingut a un conductor acusat d’atropellar a quatre ciclistes a la N-340, al terme castellonenc de Vila-real, i donar-se a la fugida, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

L’incident va tenir lloc a les 8.20 hores del dissabte a la N-340, en el punt quilomètric 964,800, sentit València, quan es va produir una col·lisió per abast entre un turisme i un grup de ciclistes.

El conductor que va ocasionar l’atropellament de quatre ciclistes va abandonar el lloc de l’accident. Dos dels ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Plana amb lesions de diversa consideració però sense perill per a la seua vida.

Després de diverses investigacions, l’Equip d’Investigació i Seguretat viària de Subsector de Tràfic de Castelló va instruir diligències, va localitzar el vehicle i va identificar al conductor.

El conductor és un home de 29 anys i va ser detingut com a presumpte autor de quatre delictes contra la seguretat viària, un per conducció temerària, dues per lesions per imprudència greu i un altre per abandó del lloc de l’accident.

Últimes notícies

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.