Detingut un home per cometre huit robatoris i tres furts en una setmana a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 37 anys com a presumpte autor de fins a huit robatoris i tres furts en establiments comercials de la localitat, comesos tots ells en tan sols una setmana i en diferents hores del dia.

La detenció es va produir sobre la una de la matinada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la Seguretat Ciutadana van observar a un home amb la caputxa posada en actitud sospitosa, per la qual cosa el van vigilar des d’una distància prudencial.

En un moment donat, el sospitós va extraure de l’interior de la seua jaqueta una barra metàl·lica i va fer un gest de forçar el pany d’un establiment. Ràpidament, els agents es van acostar per a impedir el fet delictiu, moment en el qual es va adonar de la presència policial i va intentar fugir del lloc, sent finalment detingut al carrer Reis Catòlics.

L’arrestat va oposar gran resistència, arribant a lesionar a dos dels policies, presentant un d’ells una ferida sagnant en un dit, a més de trencar-li els pantalons, i l’altre un colp a la mà dreta.

La detenció s’ha produït en el marc d’un dispositiu de seguretat establit conjuntament per la Policia Nacional i la Policia Local de Paterna després d’una sèrie de robatoris en establiments comercials de Paterna comesos en l’última setmana.

A conseqüència de les investigacions, consideren a l’ara detingut el presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació, cinc delictes de robatori amb força i tres delictes lleus de furt en diferents comerços de la localitat comesos en els últims dies.

Els agents han pogut esbrinar que els fets comesos eren en un radi pròxim a l’habitatge del sospitós, per la qual cosa podria tornar ràpidament al seu habitatge en la qual s’ha intervingut, durant el registre realitzat, diferents peces de roba que podria haver vestit durant la comissió dels diferents fets.

El seu principal objectiu eren comerços tipus farmàcies, perruqueries o forns i aprofitava els moments en els quals hi havia poca o cap afluència de clients per a sostraure la recaptació de la caixa registradora. En una de les ocasions va arribar fins i tot a emprar una navalla per a intimidar a les empleades de l’establiment.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.