Detingut un home per cometre huit robatoris i tres furts en una setmana a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 37 anys com a presumpte autor de fins a huit robatoris i tres furts en establiments comercials de la localitat, comesos tots ells en tan sols una setmana i en diferents hores del dia.

La detenció es va produir sobre la una de la matinada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la Seguretat Ciutadana van observar a un home amb la caputxa posada en actitud sospitosa, per la qual cosa el van vigilar des d’una distància prudencial.

En un moment donat, el sospitós va extraure de l’interior de la seua jaqueta una barra metàl·lica i va fer un gest de forçar el pany d’un establiment. Ràpidament, els agents es van acostar per a impedir el fet delictiu, moment en el qual es va adonar de la presència policial i va intentar fugir del lloc, sent finalment detingut al carrer Reis Catòlics.

L’arrestat va oposar gran resistència, arribant a lesionar a dos dels policies, presentant un d’ells una ferida sagnant en un dit, a més de trencar-li els pantalons, i l’altre un colp a la mà dreta.

La detenció s’ha produït en el marc d’un dispositiu de seguretat establit conjuntament per la Policia Nacional i la Policia Local de Paterna després d’una sèrie de robatoris en establiments comercials de Paterna comesos en l’última setmana.

A conseqüència de les investigacions, consideren a l’ara detingut el presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació, cinc delictes de robatori amb força i tres delictes lleus de furt en diferents comerços de la localitat comesos en els últims dies.

Els agents han pogut esbrinar que els fets comesos eren en un radi pròxim a l’habitatge del sospitós, per la qual cosa podria tornar ràpidament al seu habitatge en la qual s’ha intervingut, durant el registre realitzat, diferents peces de roba que podria haver vestit durant la comissió dels diferents fets.

El seu principal objectiu eren comerços tipus farmàcies, perruqueries o forns i aprofitava els moments en els quals hi havia poca o cap afluència de clients per a sostraure la recaptació de la caixa registradora. En una de les ocasions va arribar fins i tot a emprar una navalla per a intimidar a les empleades de l’establiment.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.