Detingut un home per tocar els pits a una menor d’edat en l’autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de tocar-li els pits a una jove, menor d’edat, en l’autobús. L’home va ser detingut dies després en tornar-se a trobar a la víctima en el mateix autobús i esta avisara a les forces de seguretat. Els fets es van produir al voltant de les tres de la vesprada quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Pascual i Genís de la capital, on una conductora d’un autobús de línia va parar el vehicle, ja que una víctima d’abusos tenia localitzat al seu agressor a l’interior d’este transport públic. 

  

  

Els policies es van dirigir al lloc, on van localitzar a una jove, que va resultar ser menor d’edat, que va assenyalar a la persona que feia unes setmanes li havia fet tocaments en esta mateixa línia de bus, tal com explica la Prefectura Superior a través d’un comunicat. Pel que sembla, a principis del mes passat, quan una jove viatjava en un autobús de València, va sentir com una persona que anava darrere d’ella començava a tocar-li el pit, passant la mà entre el cristall i el seient. 

La xiqueta va acabar alçant-se del seu lloc, ja que l’home no cessava en la seua actitud i es va dirigir al conductor per a comunicar-li el que li ocorria, però, en adonar-se, el suposat agressor va abaixar de l’autobús. Els agents, després de realitzar les comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Detinguda la parella sentimental de la dona localitzada degollada a Planes el dissabte

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dilluns a la parella sentimental de la dona de 29 anys localitzada degollada dissabte passat en el seu habitatge de la localitat de Planes, a Alacant, com a presumpte autor del crim. El detingut, de 34 anys, portava un any de relació amb la víctima i tenien un fill en comú, segons han informat fonts de l’institut armat. Encara que els primers indicis apuntaven a un possible suïcidi, i no hi havia signes de violència en l’habitatge, els agents no van descartar cap hipòtesi i van continuar amb totes les línies d’investigació obertes. 

L’autòpsia practicada a la víctima ha revelat que la dona tenia ferides “incompatibles amb el suïcidi”, per la qual cosa s’ha detingut al seu company sentimental com presumpte autor d’un delicte d’homicidi en l’àmbit de violència de gènere. L’ara detingut va ser qui va donar l’avís i va declarar que va trobar a la seua parella morta després de despertar-se pels plors del fill en comú. Segons han informat a Europa Press fonts de la recerca, l’home suposadament hauria degollat a la dona mentre dormia. El jutge ha decretat el secret de sumari.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.