8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut un home per tocar els pits a una menor d’edat en l’autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de tocar-li els pits a una jove, menor d’edat, en l’autobús. L’home va ser detingut dies després en tornar-se a trobar a la víctima en el mateix autobús i esta avisara a les forces de seguretat. Els fets es van produir al voltant de les tres de la vesprada quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Pascual i Genís de la capital, on una conductora d’un autobús de línia va parar el vehicle, ja que una víctima d’abusos tenia localitzat al seu agressor a l’interior d’este transport públic. 

  

  

Els policies es van dirigir al lloc, on van localitzar a una jove, que va resultar ser menor d’edat, que va assenyalar a la persona que feia unes setmanes li havia fet tocaments en esta mateixa línia de bus, tal com explica la Prefectura Superior a través d’un comunicat. Pel que sembla, a principis del mes passat, quan una jove viatjava en un autobús de València, va sentir com una persona que anava darrere d’ella començava a tocar-li el pit, passant la mà entre el cristall i el seient. 

La xiqueta va acabar alçant-se del seu lloc, ja que l’home no cessava en la seua actitud i es va dirigir al conductor per a comunicar-li el que li ocorria, però, en adonar-se, el suposat agressor va abaixar de l’autobús. Els agents, després de realitzar les comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Detinguda la parella sentimental de la dona localitzada degollada a Planes el dissabte

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dilluns a la parella sentimental de la dona de 29 anys localitzada degollada dissabte passat en el seu habitatge de la localitat de Planes, a Alacant, com a presumpte autor del crim. El detingut, de 34 anys, portava un any de relació amb la víctima i tenien un fill en comú, segons han informat fonts de l’institut armat. Encara que els primers indicis apuntaven a un possible suïcidi, i no hi havia signes de violència en l’habitatge, els agents no van descartar cap hipòtesi i van continuar amb totes les línies d’investigació obertes. 

L’autòpsia practicada a la víctima ha revelat que la dona tenia ferides “incompatibles amb el suïcidi”, per la qual cosa s’ha detingut al seu company sentimental com presumpte autor d’un delicte d’homicidi en l’àmbit de violència de gènere. L’ara detingut va ser qui va donar l’avís i va declarar que va trobar a la seua parella morta després de despertar-se pels plors del fill en comú. Segons han informat a Europa Press fonts de la recerca, l’home suposadament hauria degollat a la dona mentre dormia. El jutge ha decretat el secret de sumari.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.