Detingut un home per tocar els pits a una menor d’edat en l’autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de tocar-li els pits a una jove, menor d’edat, en l’autobús. L’home va ser detingut dies després en tornar-se a trobar a la víctima en el mateix autobús i esta avisara a les forces de seguretat. Els fets es van produir al voltant de les tres de la vesprada quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Pascual i Genís de la capital, on una conductora d’un autobús de línia va parar el vehicle, ja que una víctima d’abusos tenia localitzat al seu agressor a l’interior d’este transport públic. 

  

  

Els policies es van dirigir al lloc, on van localitzar a una jove, que va resultar ser menor d’edat, que va assenyalar a la persona que feia unes setmanes li havia fet tocaments en esta mateixa línia de bus, tal com explica la Prefectura Superior a través d’un comunicat. Pel que sembla, a principis del mes passat, quan una jove viatjava en un autobús de València, va sentir com una persona que anava darrere d’ella començava a tocar-li el pit, passant la mà entre el cristall i el seient. 

La xiqueta va acabar alçant-se del seu lloc, ja que l’home no cessava en la seua actitud i es va dirigir al conductor per a comunicar-li el que li ocorria, però, en adonar-se, el suposat agressor va abaixar de l’autobús. Els agents, després de realitzar les comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Detinguda la parella sentimental de la dona localitzada degollada a Planes el dissabte

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dilluns a la parella sentimental de la dona de 29 anys localitzada degollada dissabte passat en el seu habitatge de la localitat de Planes, a Alacant, com a presumpte autor del crim. El detingut, de 34 anys, portava un any de relació amb la víctima i tenien un fill en comú, segons han informat fonts de l’institut armat. Encara que els primers indicis apuntaven a un possible suïcidi, i no hi havia signes de violència en l’habitatge, els agents no van descartar cap hipòtesi i van continuar amb totes les línies d’investigació obertes. 

L’autòpsia practicada a la víctima ha revelat que la dona tenia ferides “incompatibles amb el suïcidi”, per la qual cosa s’ha detingut al seu company sentimental com presumpte autor d’un delicte d’homicidi en l’àmbit de violència de gènere. L’ara detingut va ser qui va donar l’avís i va declarar que va trobar a la seua parella morta després de despertar-se pels plors del fill en comú. Segons han informat a Europa Press fonts de la recerca, l’home suposadament hauria degollat a la dona mentre dormia. El jutge ha decretat el secret de sumari.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.