Detingut un home per tocar els pits a una menor d’edat en l’autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de tocar-li els pits a una jove, menor d’edat, en l’autobús. L’home va ser detingut dies després en tornar-se a trobar a la víctima en el mateix autobús i esta avisara a les forces de seguretat. Els fets es van produir al voltant de les tres de la vesprada quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Pascual i Genís de la capital, on una conductora d’un autobús de línia va parar el vehicle, ja que una víctima d’abusos tenia localitzat al seu agressor a l’interior d’este transport públic. 

  

  

Els policies es van dirigir al lloc, on van localitzar a una jove, que va resultar ser menor d’edat, que va assenyalar a la persona que feia unes setmanes li havia fet tocaments en esta mateixa línia de bus, tal com explica la Prefectura Superior a través d’un comunicat. Pel que sembla, a principis del mes passat, quan una jove viatjava en un autobús de València, va sentir com una persona que anava darrere d’ella començava a tocar-li el pit, passant la mà entre el cristall i el seient. 

La xiqueta va acabar alçant-se del seu lloc, ja que l’home no cessava en la seua actitud i es va dirigir al conductor per a comunicar-li el que li ocorria, però, en adonar-se, el suposat agressor va abaixar de l’autobús. Els agents, després de realitzar les comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Detinguda la parella sentimental de la dona localitzada degollada a Planes el dissabte

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dilluns a la parella sentimental de la dona de 29 anys localitzada degollada dissabte passat en el seu habitatge de la localitat de Planes, a Alacant, com a presumpte autor del crim. El detingut, de 34 anys, portava un any de relació amb la víctima i tenien un fill en comú, segons han informat fonts de l’institut armat. Encara que els primers indicis apuntaven a un possible suïcidi, i no hi havia signes de violència en l’habitatge, els agents no van descartar cap hipòtesi i van continuar amb totes les línies d’investigació obertes. 

L’autòpsia practicada a la víctima ha revelat que la dona tenia ferides «incompatibles amb el suïcidi», per la qual cosa s’ha detingut al seu company sentimental com presumpte autor d’un delicte d’homicidi en l’àmbit de violència de gènere. L’ara detingut va ser qui va donar l’avís i va declarar que va trobar a la seua parella morta després de despertar-se pels plors del fill en comú. Segons han informat a Europa Press fonts de la recerca, l’home suposadament hauria degollat a la dona mentre dormia. El jutge ha decretat el secret de sumari.

 

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.
FILMOTECA D'ESTIU