14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un home per tocar els pits a una menor d’edat en l’autobús

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 52 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, després de tocar-li els pits a una jove, menor d’edat, en l’autobús. L’home va ser detingut dies després en tornar-se a trobar a la víctima en el mateix autobús i esta avisara a les forces de seguretat. Els fets es van produir al voltant de les tres de la vesprada quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Pascual i Genís de la capital, on una conductora d’un autobús de línia va parar el vehicle, ja que una víctima d’abusos tenia localitzat al seu agressor a l’interior d’este transport públic. 

  

  

Els policies es van dirigir al lloc, on van localitzar a una jove, que va resultar ser menor d’edat, que va assenyalar a la persona que feia unes setmanes li havia fet tocaments en esta mateixa línia de bus, tal com explica la Prefectura Superior a través d’un comunicat. Pel que sembla, a principis del mes passat, quan una jove viatjava en un autobús de València, va sentir com una persona que anava darrere d’ella començava a tocar-li el pit, passant la mà entre el cristall i el seient. 

La xiqueta va acabar alçant-se del seu lloc, ja que l’home no cessava en la seua actitud i es va dirigir al conductor per a comunicar-li el que li ocorria, però, en adonar-se, el suposat agressor va abaixar de l’autobús. Els agents, després de realitzar les comprovacions, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Detinguda la parella sentimental de la dona localitzada degollada a Planes el dissabte

Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dilluns a la parella sentimental de la dona de 29 anys localitzada degollada dissabte passat en el seu habitatge de la localitat de Planes, a Alacant, com a presumpte autor del crim. El detingut, de 34 anys, portava un any de relació amb la víctima i tenien un fill en comú, segons han informat fonts de l’institut armat. Encara que els primers indicis apuntaven a un possible suïcidi, i no hi havia signes de violència en l’habitatge, els agents no van descartar cap hipòtesi i van continuar amb totes les línies d’investigació obertes. 

L’autòpsia practicada a la víctima ha revelat que la dona tenia ferides “incompatibles amb el suïcidi”, per la qual cosa s’ha detingut al seu company sentimental com presumpte autor d’un delicte d’homicidi en l’àmbit de violència de gènere. L’ara detingut va ser qui va donar l’avís i va declarar que va trobar a la seua parella morta després de despertar-se pels plors del fill en comú. Segons han informat a Europa Press fonts de la recerca, l’home suposadament hauria degollat a la dona mentre dormia. El jutge ha decretat el secret de sumari.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.