Detingut un home després d’agredir la seua parella que acabava de donar a llum a un hospital d’Elx

Un home ha sigut detingut per suposadament agredir a la seua parella, qui també li va propinar cops al cap amb un martell en una habitació de l’Hospital de Vinalopó (Elx), on ella acabava de donar a llum, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Policia Nacional.

L’home es troba detingut mentre que la Policia Nacional conclou les recerques del succes. L’agressió va succeir a les quatre de la matinada d’este dimecres 10 d’abril, poques hores després que la dona donés a llum a un bebé que es trobava en nounats.

Presumiblement, la baralla entre la parella va començar arran de la negativa d’ella de continuar amb la relació. En este moment, la dona li propina diverses martellades –es desconeix d’on el va obtenir– al cap a l’home i ell, amb un objecte tallant, li fa diversos talls a les mans i un d’ells en el coll, que és el que revesteix de major gravetat.

L’home va ser detingut i es troba en la comissaria de la Policia Nacional d’Elx, mentre que la dona es troba en l’UCI, segons han confirmat les citades fonts.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.