Detingut per robar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar a Sagunt

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut a un home després de furtar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar en veure’s sorprès per altres usuaris. A l’arribada dels agents, es va ficar posteriorment en l’aigua per a evitar ser identificat.

Els fets han ocorregut este dilluns a primera hora del matí, quan el Servici d’Emergències 112 va notificar a la Policia Local la denúncia d’un usuari que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d’una altra banyista al mar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Després de l’avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servei de socorrisme, ja que l’individu es negava a eixir de l’aigua. El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant de la negativa a col·laborar del sospitós i l’amenaça de l’onatge.

Finalment, un dels agents de Platges va entrar a l’aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència. L’arrestat, una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on s’han tramitat les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.