14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detingut per robar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar a Sagunt

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut a un home després de furtar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar en veure’s sorprès per altres usuaris. A l’arribada dels agents, es va ficar posteriorment en l’aigua per a evitar ser identificat.

Els fets han ocorregut este dilluns a primera hora del matí, quan el Servici d’Emergències 112 va notificar a la Policia Local la denúncia d’un usuari que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d’una altra banyista al mar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Després de l’avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servei de socorrisme, ja que l’individu es negava a eixir de l’aigua. El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant de la negativa a col·laborar del sospitós i l’amenaça de l’onatge.

Finalment, un dels agents de Platges va entrar a l’aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència. L’arrestat, una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on s’han tramitat les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.