Detingut per robar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar a Sagunt

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut a un home després de furtar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar en veure’s sorprès per altres usuaris. A l’arribada dels agents, es va ficar posteriorment en l’aigua per a evitar ser identificat.

Els fets han ocorregut este dilluns a primera hora del matí, quan el Servici d’Emergències 112 va notificar a la Policia Local la denúncia d’un usuari que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d’una altra banyista al mar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Després de l’avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servei de socorrisme, ja que l’individu es negava a eixir de l’aigua. El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant de la negativa a col·laborar del sospitós i l’amenaça de l’onatge.

Finalment, un dels agents de Platges va entrar a l’aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència. L’arrestat, una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on s’han tramitat les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.