Detingut per robar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar a Sagunt

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut a un home després de furtar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar en veure’s sorprès per altres usuaris. A l’arribada dels agents, es va ficar posteriorment en l’aigua per a evitar ser identificat.

Els fets han ocorregut este dilluns a primera hora del matí, quan el Servici d’Emergències 112 va notificar a la Policia Local la denúncia d’un usuari que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d’una altra banyista al mar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Després de l’avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servei de socorrisme, ja que l’individu es negava a eixir de l’aigua. El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant de la negativa a col·laborar del sospitós i l’amenaça de l’onatge.

Finalment, un dels agents de Platges va entrar a l’aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència. L’arrestat, una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on s’han tramitat les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.