Detingut per robar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar a Sagunt

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

Els agents de Platges de la Policia Local de Sagunt han detingut a un home després de furtar les pertinences de diversos banyistes i tirar-les al mar en veure’s sorprès per altres usuaris. A l’arribada dels agents, es va ficar posteriorment en l’aigua per a evitar ser identificat.

Els fets han ocorregut este dilluns a primera hora del matí, quan el Servici d’Emergències 112 va notificar a la Policia Local la denúncia d’un usuari que indicava que un home acabava de tirar les seues pertinences i les d’una altra banyista al mar, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Després de l’avís, una patrulla es va desplaçar fins al lloc dels fets i va sol·licitar la col·laboració dels agents de Platges i del servei de socorrisme, ja que l’individu es negava a eixir de l’aigua. El servici de salvament i socorrisme va activar una embarcació davant de la negativa a col·laborar del sospitós i l’amenaça de l’onatge.

Finalment, un dels agents de Platges va entrar a l’aigua per a realitzar la detenció per resistència activa i desobediència. L’arrestat, una vegada traslladat a la comissaria de Sagunt, on s’han tramitat les corresponents diligències, a més de les denúncies de les persones afectades, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.