Detingut un home per apunyalar a l’exparella de la seua germana

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Burjassot, a València a un home de 40 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a l’exparella de la seua germana. La víctima, un home de 51 anys, també va ser detinguda ja que estava en cerca per un delicte de maltractaments cap a la seua exparella. En el moment de la detenció es trobava en el domicili d’aquesta, amenaçant-la a crits, fins i tot en presència dels policies.

Els fets van ocórrer sobre les 11 de la nit del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de Burjassot, on pel que sembla hi havia un home en el domicili de la seua exparella en actitud agressiva.

Els agents es van presentar en el lloc en el menor temps possible, ja que tenien coneixement que el dia anterior s’havia produït una intervenció en el mateix domicili per amenaces i maltractaments i el sospitós tenia una ordre de cerca.

Una vegada en el lloc, els policies van localitzar a un home amb abundant sang en la cara, abdomen, braços i mans, el qual van reconéixer de la intervenció del dia anterior, a més d’observar cristalls trencats del portal de la finca, per la qual cosa el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments, mentre cridava “demà el pagarà la gossa aquesta”.

En el moment de la detenció els agents es van adonar que el sospitós presentava diversos talls, sent un més profund en el tòrax, per la qual cosa van sol·licitar un indicatiu sanitari per a assistir-lo, que el va traslladar a l’hospital.

Els agents van esbrinar que el detingut va ser atacat a l’entrada del seu domicili per un home al qual va reconéixer com el germà del seu ex. Pel que sembla es va abalançar sobre ell amb un martell amb el qual va aconseguir propinar-li diversos colps, per a posteriorment traure una agulla de punt amb la qual li va apunyalar en diferents part del cos, fugint del lloc i deixant-lo ferit.

Després del succeït l’home es va presentar en el domicili de la seua ex parella on va trencar un cristall del portal, arribant la patrulla als pocs minuts. Després de conéixer els fets altres agents es van desplaçar fins al domicili del detingut, on es va comprovar que hi havia una reguera de sang.

L’endemà i després de les perquisicions dels agents, l’atacant del detingut per maltractaments va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

L’altre detingut, es troba sota custòdia policial a l’hospital, a l’espera de rebre l’alta, ja que pel que sembla les ferides no revisten gravetat.

Últimes notícies

Les places docents del curs 2026-2027 s’adjudicaran el 13 de juliol, més de dos setmanes abans

Educació ha avançat al 13 de juliol l’adjudicació de places docents del curs 2026-2027, més de dos setmanes abans que en anys anteriors, per facilitar la planificació dels centres i del professorat.

Els museus etnològics locals guanyen força amb el suport de la Diputació de València

L'ETNO consolida un model estable de col·laboració amb 38 museus etnològics locals, amb ajudes, exposicions itinerants, formació i programes socials que impulsen la vida cultural als pobles valencians.

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.