16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detingut un home per apunyalar a l’exparella de la seua germana

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Burjassot, a València a un home de 40 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a l’exparella de la seua germana. La víctima, un home de 51 anys, també va ser detinguda ja que estava en cerca per un delicte de maltractaments cap a la seua exparella. En el moment de la detenció es trobava en el domicili d’aquesta, amenaçant-la a crits, fins i tot en presència dels policies.

Els fets van ocórrer sobre les 11 de la nit del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de Burjassot, on pel que sembla hi havia un home en el domicili de la seua exparella en actitud agressiva.

Els agents es van presentar en el lloc en el menor temps possible, ja que tenien coneixement que el dia anterior s’havia produït una intervenció en el mateix domicili per amenaces i maltractaments i el sospitós tenia una ordre de cerca.

Una vegada en el lloc, els policies van localitzar a un home amb abundant sang en la cara, abdomen, braços i mans, el qual van reconéixer de la intervenció del dia anterior, a més d’observar cristalls trencats del portal de la finca, per la qual cosa el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments, mentre cridava “demà el pagarà la gossa aquesta”.

En el moment de la detenció els agents es van adonar que el sospitós presentava diversos talls, sent un més profund en el tòrax, per la qual cosa van sol·licitar un indicatiu sanitari per a assistir-lo, que el va traslladar a l’hospital.

Els agents van esbrinar que el detingut va ser atacat a l’entrada del seu domicili per un home al qual va reconéixer com el germà del seu ex. Pel que sembla es va abalançar sobre ell amb un martell amb el qual va aconseguir propinar-li diversos colps, per a posteriorment traure una agulla de punt amb la qual li va apunyalar en diferents part del cos, fugint del lloc i deixant-lo ferit.

Després del succeït l’home es va presentar en el domicili de la seua ex parella on va trencar un cristall del portal, arribant la patrulla als pocs minuts. Després de conéixer els fets altres agents es van desplaçar fins al domicili del detingut, on es va comprovar que hi havia una reguera de sang.

L’endemà i després de les perquisicions dels agents, l’atacant del detingut per maltractaments va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

L’altre detingut, es troba sota custòdia policial a l’hospital, a l’espera de rebre l’alta, ja que pel que sembla les ferides no revisten gravetat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.