11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut per sis robatoris en habitatges en els municipis de Montroi i Real

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força en habitatges usats com a segones residències en les localitats de Montroi i Real.

L’operació va començar el mes de juny passat, quan agents de la Guàrdia Civil de Llombai van recepcionar diverses denúncies per robatoris en diferents cases dels municipis de Montroi i Real.

L’autor sempre procedia de la mateixa forma, forçava el pany de la porta o garatge de l’habitatge i, una vegada en el seu interior, sostreia diferents efectes, però, fonamentalment, tota maquinària agrícola i d’obra.

Fruit de la investigació, els agents van aconseguir trobar un comerç de segona mà, en un municipi pròxim a les localitats dels robatoris, diferent material sostret i reconegut per alguns denunciants.

El dia 14 de setembre, després de la localització del domicili del suposat autor dels fets en la localitat de Motroy, els investigadors van procedir al seu registre trobant, ocult en un entresolat, més objectes sostrets en els robatoris.

Entre els diversos materials i instruments que els agents van trobar hi havia diversos martells pneumàtics, caladores, desbrossadores, trepants, una bicicleta valorada en 1.800 euros i eines industrials.
Eixe mateix dia, la Guàrdia Civil de Llombai va detindre al propietari d’este habitatge, un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força.

Una vegada que els investigadors van formalitzar l’aprehensió del material robat, valorat en més de 2.500 euros, va ser retornat als seus legítims amos.

Les diligències i la persona detinguda han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Picassent.

Últimes notícies

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.