6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Detingut per sis robatoris en habitatges en els municipis de Montroi i Real

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força en habitatges usats com a segones residències en les localitats de Montroi i Real.

L’operació va començar el mes de juny passat, quan agents de la Guàrdia Civil de Llombai van recepcionar diverses denúncies per robatoris en diferents cases dels municipis de Montroi i Real.

L’autor sempre procedia de la mateixa forma, forçava el pany de la porta o garatge de l’habitatge i, una vegada en el seu interior, sostreia diferents efectes, però, fonamentalment, tota maquinària agrícola i d’obra.

Fruit de la investigació, els agents van aconseguir trobar un comerç de segona mà, en un municipi pròxim a les localitats dels robatoris, diferent material sostret i reconegut per alguns denunciants.

El dia 14 de setembre, després de la localització del domicili del suposat autor dels fets en la localitat de Motroy, els investigadors van procedir al seu registre trobant, ocult en un entresolat, més objectes sostrets en els robatoris.

Entre els diversos materials i instruments que els agents van trobar hi havia diversos martells pneumàtics, caladores, desbrossadores, trepants, una bicicleta valorada en 1.800 euros i eines industrials.
Eixe mateix dia, la Guàrdia Civil de Llombai va detindre al propietari d’este habitatge, un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força.

Una vegada que els investigadors van formalitzar l’aprehensió del material robat, valorat en més de 2.500 euros, va ser retornat als seus legítims amos.

Les diligències i la persona detinguda han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Picassent.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.