10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut per sis robatoris en habitatges en els municipis de Montroi i Real

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força en habitatges usats com a segones residències en les localitats de Montroi i Real.

L’operació va començar el mes de juny passat, quan agents de la Guàrdia Civil de Llombai van recepcionar diverses denúncies per robatoris en diferents cases dels municipis de Montroi i Real.

L’autor sempre procedia de la mateixa forma, forçava el pany de la porta o garatge de l’habitatge i, una vegada en el seu interior, sostreia diferents efectes, però, fonamentalment, tota maquinària agrícola i d’obra.

Fruit de la investigació, els agents van aconseguir trobar un comerç de segona mà, en un municipi pròxim a les localitats dels robatoris, diferent material sostret i reconegut per alguns denunciants.

El dia 14 de setembre, després de la localització del domicili del suposat autor dels fets en la localitat de Motroy, els investigadors van procedir al seu registre trobant, ocult en un entresolat, més objectes sostrets en els robatoris.

Entre els diversos materials i instruments que els agents van trobar hi havia diversos martells pneumàtics, caladores, desbrossadores, trepants, una bicicleta valorada en 1.800 euros i eines industrials.
Eixe mateix dia, la Guàrdia Civil de Llombai va detindre al propietari d’este habitatge, un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força.

Una vegada que els investigadors van formalitzar l’aprehensió del material robat, valorat en més de 2.500 euros, va ser retornat als seus legítims amos.

Les diligències i la persona detinguda han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Picassent.

Últimes notícies

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.