Detingut per sis robatoris en habitatges en els municipis de Montroi i Real

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força en habitatges usats com a segones residències en les localitats de Montroi i Real.

L’operació va començar el mes de juny passat, quan agents de la Guàrdia Civil de Llombai van recepcionar diverses denúncies per robatoris en diferents cases dels municipis de Montroi i Real.

L’autor sempre procedia de la mateixa forma, forçava el pany de la porta o garatge de l’habitatge i, una vegada en el seu interior, sostreia diferents efectes, però, fonamentalment, tota maquinària agrícola i d’obra.

Fruit de la investigació, els agents van aconseguir trobar un comerç de segona mà, en un municipi pròxim a les localitats dels robatoris, diferent material sostret i reconegut per alguns denunciants.

El dia 14 de setembre, després de la localització del domicili del suposat autor dels fets en la localitat de Motroy, els investigadors van procedir al seu registre trobant, ocult en un entresolat, més objectes sostrets en els robatoris.

Entre els diversos materials i instruments que els agents van trobar hi havia diversos martells pneumàtics, caladores, desbrossadores, trepants, una bicicleta valorada en 1.800 euros i eines industrials.
Eixe mateix dia, la Guàrdia Civil de Llombai va detindre al propietari d’este habitatge, un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força.

Una vegada que els investigadors van formalitzar l’aprehensió del material robat, valorat en més de 2.500 euros, va ser retornat als seus legítims amos.

Les diligències i la persona detinguda han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Picassent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.