Detenen a Torrent a un individu perseguit per la INTERPOL

 

Agents de la Policia Local de Torrent, en la feina de casa de vigilància habituals, van realitzar el dimecres un control de documentació rutinari en el qual es va detectar falsificació. En adonar-se, el sospitós va iniciar la fugida mentre era perseguit per diversos carrers fins que finalment es va produir la detenció.

 

El detingut, que va ser posat a disposició judicial, comptava amb diverses requisitòries de jutjats espanyols així com d’una ordre de detenció de la INTERPOL per delictes de gravetat. Entre la seua documentació, que va ser automàticament confiscada, es van trobar passaports de diferents nacionalitats: russa, polonesa i ucraïnesa.

 

L’actuació dels agents de la Policia Local va destacar per la seua ràpida resposta davant la situació, ja que es va intervindre de manera eficaç fins a aconseguir capturar al detingut i traslladar-lo a disposició judicial. Amb aquesta intervenció, es posa de manifest la important labor del cos de Policia Local de Torrent per a garantir la seguretat de la ciutadania, així com la col·laboració amb la resta de forces i cossos de seguretat de l’Estat.

 

Les labors de vigilància continuen durant l’estiu

Inma Amat, regidora de l’àrea de Seguretat, ha afirmat: “Torrent és una ciutat segura i actuacions com aquesta ho demostren. Hem de reconéixer la important labor dels agents en matèria de seguretat ciutadana. Demanem a la ciutadania col·laboració en aquestes tasques, qüestió que és essencial per al millor desenvolupament d’aquestes”.

 

La Policia Local de Torrent, en col·laboració amb Policia Nacional i Guàrdia Civil, continua desenvolupant la feina de casa amb els dispositius especials amb motiu de l’etapa estival, que inclouen vigilància de les àrees disseminades, així com una atenció especial en matèria de protecció antiincendis. D’altra banda, han continuat les intervencions especials de cap de setmana de prevenció d’aglomeracions en via pública amb incompliment de mesures COVID.

Últimes notícies

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.

Els caçadors reclamen frenar la prohibició de la munició amb plom en la caça

Les federacions de caça espanyola i valenciana han exigit al Govern Central que s’opose a la prohibició europea de la munició amb plom i que defense una transició basada en criteris científics, tècnics i socioeconòmics.

Es reconeix la tasca de la Generalitat en la reparació de carreteres després de la DANA

La Generalitat ha rebut la Medalla amb Menció Especial de l'Asociación Española de la Carretera per la ràpida recuperació de les vies autonòmiques afectades per la DANA d'octubre de 2024, amb inversions de més de 75 milions d'euros.

Les Arts tanca temporada amb ‘Carmina Burana’ i el Ballet Dortmund a València

El Palau de les Arts programa del 25 al 28 de juny la cantata escènica 'Carmina Burana', amb l'Orquestra de la Comunitat Valenciana, el Cor de la Generalitat i el Ballet Dortmund, que porta la coreografia d'Edward Clug.

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.