Detenen a Torrent a un individu perseguit per la INTERPOL

 

Agents de la Policia Local de Torrent, en la feina de casa de vigilància habituals, van realitzar el dimecres un control de documentació rutinari en el qual es va detectar falsificació. En adonar-se, el sospitós va iniciar la fugida mentre era perseguit per diversos carrers fins que finalment es va produir la detenció.

 

El detingut, que va ser posat a disposició judicial, comptava amb diverses requisitòries de jutjats espanyols així com d’una ordre de detenció de la INTERPOL per delictes de gravetat. Entre la seua documentació, que va ser automàticament confiscada, es van trobar passaports de diferents nacionalitats: russa, polonesa i ucraïnesa.

 

L’actuació dels agents de la Policia Local va destacar per la seua ràpida resposta davant la situació, ja que es va intervindre de manera eficaç fins a aconseguir capturar al detingut i traslladar-lo a disposició judicial. Amb aquesta intervenció, es posa de manifest la important labor del cos de Policia Local de Torrent per a garantir la seguretat de la ciutadania, així com la col·laboració amb la resta de forces i cossos de seguretat de l’Estat.

 

Les labors de vigilància continuen durant l’estiu

Inma Amat, regidora de l’àrea de Seguretat, ha afirmat: “Torrent és una ciutat segura i actuacions com aquesta ho demostren. Hem de reconéixer la important labor dels agents en matèria de seguretat ciutadana. Demanem a la ciutadania col·laboració en aquestes tasques, qüestió que és essencial per al millor desenvolupament d’aquestes”.

 

La Policia Local de Torrent, en col·laboració amb Policia Nacional i Guàrdia Civil, continua desenvolupant la feina de casa amb els dispositius especials amb motiu de l’etapa estival, que inclouen vigilància de les àrees disseminades, així com una atenció especial en matèria de protecció antiincendis. D’altra banda, han continuat les intervencions especials de cap de setmana de prevenció d’aglomeracions en via pública amb incompliment de mesures COVID.

Últimes notícies

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.