16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detenen a Torrent a un individu perseguit per la INTERPOL

 

Agents de la Policia Local de Torrent, en la feina de casa de vigilància habituals, van realitzar el dimecres un control de documentació rutinari en el qual es va detectar falsificació. En adonar-se, el sospitós va iniciar la fugida mentre era perseguit per diversos carrers fins que finalment es va produir la detenció.

 

El detingut, que va ser posat a disposició judicial, comptava amb diverses requisitòries de jutjats espanyols així com d’una ordre de detenció de la INTERPOL per delictes de gravetat. Entre la seua documentació, que va ser automàticament confiscada, es van trobar passaports de diferents nacionalitats: russa, polonesa i ucraïnesa.

 

L’actuació dels agents de la Policia Local va destacar per la seua ràpida resposta davant la situació, ja que es va intervindre de manera eficaç fins a aconseguir capturar al detingut i traslladar-lo a disposició judicial. Amb aquesta intervenció, es posa de manifest la important labor del cos de Policia Local de Torrent per a garantir la seguretat de la ciutadania, així com la col·laboració amb la resta de forces i cossos de seguretat de l’Estat.

 

Les labors de vigilància continuen durant l’estiu

Inma Amat, regidora de l’àrea de Seguretat, ha afirmat: “Torrent és una ciutat segura i actuacions com aquesta ho demostren. Hem de reconéixer la important labor dels agents en matèria de seguretat ciutadana. Demanem a la ciutadania col·laboració en aquestes tasques, qüestió que és essencial per al millor desenvolupament d’aquestes”.

 

La Policia Local de Torrent, en col·laboració amb Policia Nacional i Guàrdia Civil, continua desenvolupant la feina de casa amb els dispositius especials amb motiu de l’etapa estival, que inclouen vigilància de les àrees disseminades, així com una atenció especial en matèria de protecció antiincendis. D’altra banda, han continuat les intervencions especials de cap de setmana de prevenció d’aglomeracions en via pública amb incompliment de mesures COVID.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.