21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detenen a Torrent a un individu perseguit per la INTERPOL

 

Agents de la Policia Local de Torrent, en la feina de casa de vigilància habituals, van realitzar el dimecres un control de documentació rutinari en el qual es va detectar falsificació. En adonar-se, el sospitós va iniciar la fugida mentre era perseguit per diversos carrers fins que finalment es va produir la detenció.

 

El detingut, que va ser posat a disposició judicial, comptava amb diverses requisitòries de jutjats espanyols així com d’una ordre de detenció de la INTERPOL per delictes de gravetat. Entre la seua documentació, que va ser automàticament confiscada, es van trobar passaports de diferents nacionalitats: russa, polonesa i ucraïnesa.

 

L’actuació dels agents de la Policia Local va destacar per la seua ràpida resposta davant la situació, ja que es va intervindre de manera eficaç fins a aconseguir capturar al detingut i traslladar-lo a disposició judicial. Amb aquesta intervenció, es posa de manifest la important labor del cos de Policia Local de Torrent per a garantir la seguretat de la ciutadania, així com la col·laboració amb la resta de forces i cossos de seguretat de l’Estat.

 

Les labors de vigilància continuen durant l’estiu

Inma Amat, regidora de l’àrea de Seguretat, ha afirmat: “Torrent és una ciutat segura i actuacions com aquesta ho demostren. Hem de reconéixer la important labor dels agents en matèria de seguretat ciutadana. Demanem a la ciutadania col·laboració en aquestes tasques, qüestió que és essencial per al millor desenvolupament d’aquestes”.

 

La Policia Local de Torrent, en col·laboració amb Policia Nacional i Guàrdia Civil, continua desenvolupant la feina de casa amb els dispositius especials amb motiu de l’etapa estival, que inclouen vigilància de les àrees disseminades, així com una atenció especial en matèria de protecció antiincendis. D’altra banda, han continuat les intervencions especials de cap de setmana de prevenció d’aglomeracions en via pública amb incompliment de mesures COVID.

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.