Tres detinguts a Alacant per l’intent de robatori en un pis que va ser frustrat per la intervenció veïnal

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l’intent de robatori en un domicili, que va ser frustrat pels veïns que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.

Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat en la zona nord d’Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar en un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l’arribada dels efectius.

Els veïns, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van obtenir que desistiren del robatori, sense arribar a emportar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.

També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys a la porta d’accés, el trencament d’una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a obtenir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.

Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien obtingut accedir al lloc. En el dispositiu de cerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va obtenir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.

Gràcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l’intent de robatori amb força que s’havia comés. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconéixer els fets i va aportar dades d’una de les eines fetes servir per al robatori i que havien comprat esta mateixa vesprada.

Els autors, un home i dues dones, d’entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Les diligències queden obertes per a buscar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.