Tres detinguts a Alacant per l’intent de robatori en un pis que va ser frustrat per la intervenció veïnal

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l’intent de robatori en un domicili, que va ser frustrat pels veïns que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.

Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat en la zona nord d’Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar en un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l’arribada dels efectius.

Els veïns, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van obtenir que desistiren del robatori, sense arribar a emportar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.

També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys a la porta d’accés, el trencament d’una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a obtenir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.

Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien obtingut accedir al lloc. En el dispositiu de cerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va obtenir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.

Gràcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l’intent de robatori amb força que s’havia comés. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconéixer els fets i va aportar dades d’una de les eines fetes servir per al robatori i que havien comprat esta mateixa vesprada.

Els autors, un home i dues dones, d’entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Les diligències queden obertes per a buscar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.

Anuncios

Últimes notícies

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.