Tres detinguts a Alacant per l’intent de robatori en un pis que va ser frustrat per la intervenció veïnal

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l’intent de robatori en un domicili, que va ser frustrat pels veïns que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.

Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat en la zona nord d’Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar en un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l’arribada dels efectius.

Els veïns, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van obtenir que desistiren del robatori, sense arribar a emportar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.

També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys a la porta d’accés, el trencament d’una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a obtenir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.

Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien obtingut accedir al lloc. En el dispositiu de cerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va obtenir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.

Gràcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l’intent de robatori amb força que s’havia comés. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconéixer els fets i va aportar dades d’una de les eines fetes servir per al robatori i que havien comprat esta mateixa vesprada.

Els autors, un home i dues dones, d’entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Les diligències queden obertes per a buscar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València descobreix els anys de formació que van forjar el geni de Rubens

El Museu de Belles Arts de València presenta l’exposició 'Rubens. El floreixement d’un geni', que reconstrueix les influències i el context que van marcar els primers anys del mestre flamenc a Anvers.

La defensa d’Emilio Argüeso reclama un careo amb l’alcaldessa de Torrent per la telefonada del dia de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències, Emilio Argüeso, ha sol·licitat a la jutgessa un careo amb l’alcaldessa de Torrent per aclarir com va ser la telefonada que van mantindre el 29 d’octubre de 2024, en plena DANA, i el contingut exacte de la informació sobre el risc i una possible víctima.

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.