Tres detinguts a Alacant per l’intent de robatori en un pis que va ser frustrat per la intervenció veïnal

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l’intent de robatori en un domicili, que va ser frustrat pels veïns que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.

Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat en la zona nord d’Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar en un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l’arribada dels efectius.

Els veïns, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van obtenir que desistiren del robatori, sense arribar a emportar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.

També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys a la porta d’accés, el trencament d’una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a obtenir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.

Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien obtingut accedir al lloc. En el dispositiu de cerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va obtenir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.

Gràcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l’intent de robatori amb força que s’havia comés. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconéixer els fets i va aportar dades d’una de les eines fetes servir per al robatori i que havien comprat esta mateixa vesprada.

Els autors, un home i dues dones, d’entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Les diligències queden obertes per a buscar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.

Últimes notícies

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.