Tres detinguts a Alacant per l’intent de robatori en un pis que va ser frustrat per la intervenció veïnal

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a tres persones acusades de l’intent de robatori en un domicili, que va ser frustrat pels veïns que es van adonar del que estava succeint, els van recriminar la seua acció i els van fer desistir. Els sospitosos van ser localitzats moments després pels agents en els voltants.

Els fets van ocórrer a altes hores de la nit, quan agents de la Policia Nacional van ser enviats a un pis situat en la zona nord d’Alacant, on diverses persones estaven intentant entrar en un pis, encara que van aconseguir fugir abans de l’arribada dels efectius.

Els veïns, en veure in fraganti als ara detinguts, li van recriminar la seua actitud i van obtenir que desistiren del robatori, sense arribar a emportar-se cap objecte. En arribar al lloc, els agents es van poder entrevistar amb diversos testimonis i van poder esbrinar les característiques dels presumptes autors i la direcció de fugida.

També es va poder fer la primera inspecció en la zona, en la qual van descobrir danys a la porta d’accés, el trencament d’una barana, que va haver de ser retirada pels Bombers, les eines usades per a obtenir el robatori, i sang pertanyent a un dels presumptes autors.

Segons les primeres perquisicions, es va poder comprovar que no havien obtingut accedir al lloc. En el dispositiu de cerca que es va establir, on van intervenir diverses patrulles de la Policia Nacional, es va obtenir localitzar en els voltants a tres persones que coincidien plenament amb les característiques conegudes dels presumptes autors.

Gràcies a les dades aportades pels testimonis, els agents van relacionar a les tres persones amb l’intent de robatori amb força que s’havia comés. Els presumptes autors van ser detinguts per la Policia Nacional, moment en el qual un va reconéixer els fets i va aportar dades d’una de les eines fetes servir per al robatori i que havien comprat esta mateixa vesprada.

Els autors, un home i dues dones, d’entre 19 i 21 anys, nacionalitat espanyola i amb antecedents per diferents delictes, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. Les diligències queden obertes per a buscar connexions amb altres delictes amb similar modus operandi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.