15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Dos detinguts per assaltar a un xic amb el que havien quedat per una web de cites en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a una dona i un home que van assaltar de manera violenta a un jove amb el que havien quedat a través d’una pàgina web de cites i contactes esporàdics.

 

La investigació ha sigut desenvolupada per policies del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, lloc a on la víctima de 34 anys va presentar la denúncia, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

En esta, el xic va relatar com havia posat un anunci en una coneguda plataforma web de cites i contactes, usada per a buscar i trobar parella i també centrada en la busca de trobades casuals. D’esta forma, el denunciant va concertar una cita amb una dona en un apartament que anaven a pagar a mitges.

 

Robatori i agressió

Després de’arreplegar a la dona, esta va indicar a la víctima per a que es dirigiren a un punt de la ciutat a on havia quedat amb el propietari de l’apartament que havia llogat per a que els donara les claus.

 

No obstant això, el presumpte propietari de l’apartament era un còmplice de la dona i entre els dos van intentar furtar a la víctima tots els diners que portava, uns 800 euros, i el seu telèfon mòbil, agredint-li i donant-li punyades en la cara i el cos.

 

En un moment de l’agressió, la víctima va conseguir fugir i refugiar-se en el seu cotxe i se’n va anar del lloc, traslladant-se fins a l’hospital d’Alacant, a on va ser atés de les seues ferides lleus.

 

La investigació continua

Posteriorment, es va personar en la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, a on va interposar una denúncia i va aportar les dades que coneixia dels presumptes assaltants. Amb estes dades, els agents de la Policia Judicial de la Comissaria van iniciar les investigacions i van conseguir identificar als agressors.

 

Una volta identificats, els policies van establir un dispositiu policial i van conseguir localitzar i detindre als agressors en el barri de la Colònia Santa Isabel. Els arrestats, de 43 i 36 anys, amb antecedents per delictes contra el patrimoni, han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig.

 

El cas no es dona per tancat, ja que els agents continuen amb la investigació i treballen sobre la hipòtesi que l’esdeveniment no es tracta d’un fet aïllat i existix la possibilitat de trobar noves víctimes que fins al moment no hagen interposat denúncia.

Últimes notícies

El València s’aferra a Mestalla i a este efecte Sadiq davant un Elx revelació

El València rep a l'Elx en zona de descens i confia en la seua solidesa a Mestalla i en el retorn de Sadiq. L'Elx, revelació, busca el seu primer triomf fora.

Andalusia, Catalunya i Comunitat Valenciana concentrarien el 60% de l’augment de finançament proposat

La proposta del Govern concentraria sis de cada deu euros addicionals a Andalusia, Catalunya i la Comunitat Valenciana. El total per a les autonomies de règim comú ascendiria a 20.975 milions.

El Consell analitza el nou finançament, exigix fons d’anivellament i critica el pacte unilateral

El Govern valencià analitza la proposta d'Hisenda que assigna 3.667 milions a la Comunitat, detecta tres absències #greu i reclama un fons d'anivellament. A més, qualifica d'impresentables les formes i denúncia un pacte unilateral amb ERC.

Bolaños acusa a Feijóo de faltar a la veritat sobre Mazón i la DANA per a atacar al Govern

Bolaños ha retret a Feijóo haver-hi 'va faltar a la veritat' sobre les seues comunicacions amb Mazón en els dies de la DANA, després de rectificar davant la jutgessa. També ha valorat com molt positiva l'alliberament de presos espanyols a Veneçuela, ha emmarcat en 'persecució' la querella de Fes-te Sentir contra Zapatero i ha descartat tancar bases dels EUA.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central del València va ser intervingut de la musculatura isquiotibial dreta després de lesionar-se davant el Celta. La cirurgia es va realitzar 'amb èxit' i estarà diversos mesos de baixa.

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central va ser operat de l'isquiotibial dret després de lesionar-se davant el Celta. El club no va donar terminis, s'espera una baixa de diversos mesos i la cirurgia va ser 'amb èxit'.

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.