Dos detinguts per assaltar a un xic amb el que havien quedat per una web de cites en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a una dona i un home que van assaltar de manera violenta a un jove amb el que havien quedat a través d’una pàgina web de cites i contactes esporàdics.

 

La investigació ha sigut desenvolupada per policies del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, lloc a on la víctima de 34 anys va presentar la denúncia, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

En esta, el xic va relatar com havia posat un anunci en una coneguda plataforma web de cites i contactes, usada per a buscar i trobar parella i també centrada en la busca de trobades casuals. D’esta forma, el denunciant va concertar una cita amb una dona en un apartament que anaven a pagar a mitges.

 

Robatori i agressió

Després de’arreplegar a la dona, esta va indicar a la víctima per a que es dirigiren a un punt de la ciutat a on havia quedat amb el propietari de l’apartament que havia llogat per a que els donara les claus.

 

No obstant això, el presumpte propietari de l’apartament era un còmplice de la dona i entre els dos van intentar furtar a la víctima tots els diners que portava, uns 800 euros, i el seu telèfon mòbil, agredint-li i donant-li punyades en la cara i el cos.

 

En un moment de l’agressió, la víctima va conseguir fugir i refugiar-se en el seu cotxe i se’n va anar del lloc, traslladant-se fins a l’hospital d’Alacant, a on va ser atés de les seues ferides lleus.

 

La investigació continua

Posteriorment, es va personar en la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, a on va interposar una denúncia i va aportar les dades que coneixia dels presumptes assaltants. Amb estes dades, els agents de la Policia Judicial de la Comissaria van iniciar les investigacions i van conseguir identificar als agressors.

 

Una volta identificats, els policies van establir un dispositiu policial i van conseguir localitzar i detindre als agressors en el barri de la Colònia Santa Isabel. Els arrestats, de 43 i 36 anys, amb antecedents per delictes contra el patrimoni, han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig.

 

El cas no es dona per tancat, ja que els agents continuen amb la investigació i treballen sobre la hipòtesi que l’esdeveniment no es tracta d’un fet aïllat i existix la possibilitat de trobar noves víctimes que fins al moment no hagen interposat denúncia.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.