Detinguts una àvia i el seu net menor d’edat per traficar amb droga a la Ribera Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut en una localitat de la Ribera Baixa a una dona, de 72 anys d’edat, i al seu net menor d’edat, de 17 anys, per presumptament traficar amb droga. Així mateix, ha sigut investigada una altra dona que suposadament se servia dels seus dos fills menors d’edat, de 9 i 12 anys, per al sovintege de drogues en el seu domicili, que va arribar a utilitzar al fill major per a fer els lliuraments.

L’operació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement, a la fi de febrer, que una dona podia estar servint-se del seu net per al tràfic de drogues en una localitat de la Ribera Baixa, ha indicat l’institut armat en un comunicat.

Una vegada identificats, els agents van procedir a la detenció d’estes dos persones, perquè a més sobre l’àvia pesava dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.

Paral·lelament, els agents van poder constatar l’existència de dos xiquets que podien estar presenciant sovint el sovintege de substàncies estupefaents en el seu propi domicili i fins i tot el major d’ells podia estar sent emprat per a realitzar les vendes.

Davant la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors, la Guàrdia Civil va centrar tots els seus esforços a tractar d’identificar als responsables, i finalment va localitzar a una dona, de 45 anys, mare dels menors.

Per tal motiu, es va procedir a l’entrada i registre de dos domicilis en els quals van ser intervinguts 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Sueca

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.