Detinguts una àvia i el seu net menor d’edat per traficar amb droga a la Ribera Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut en una localitat de la Ribera Baixa a una dona, de 72 anys d’edat, i al seu net menor d’edat, de 17 anys, per presumptament traficar amb droga. Així mateix, ha sigut investigada una altra dona que suposadament se servia dels seus dos fills menors d’edat, de 9 i 12 anys, per al sovintege de drogues en el seu domicili, que va arribar a utilitzar al fill major per a fer els lliuraments.

L’operació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement, a la fi de febrer, que una dona podia estar servint-se del seu net per al tràfic de drogues en una localitat de la Ribera Baixa, ha indicat l’institut armat en un comunicat.

Una vegada identificats, els agents van procedir a la detenció d’estes dos persones, perquè a més sobre l’àvia pesava dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.

Paral·lelament, els agents van poder constatar l’existència de dos xiquets que podien estar presenciant sovint el sovintege de substàncies estupefaents en el seu propi domicili i fins i tot el major d’ells podia estar sent emprat per a realitzar les vendes.

Davant la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors, la Guàrdia Civil va centrar tots els seus esforços a tractar d’identificar als responsables, i finalment va localitzar a una dona, de 45 anys, mare dels menors.

Per tal motiu, es va procedir a l’entrada i registre de dos domicilis en els quals van ser intervinguts 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Sueca

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.