Detinguts una àvia i el seu net menor d’edat per traficar amb droga a la Ribera Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut en una localitat de la Ribera Baixa a una dona, de 72 anys d’edat, i al seu net menor d’edat, de 17 anys, per presumptament traficar amb droga. Així mateix, ha sigut investigada una altra dona que suposadament se servia dels seus dos fills menors d’edat, de 9 i 12 anys, per al sovintege de drogues en el seu domicili, que va arribar a utilitzar al fill major per a fer els lliuraments.

L’operació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement, a la fi de febrer, que una dona podia estar servint-se del seu net per al tràfic de drogues en una localitat de la Ribera Baixa, ha indicat l’institut armat en un comunicat.

Una vegada identificats, els agents van procedir a la detenció d’estes dos persones, perquè a més sobre l’àvia pesava dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.

Paral·lelament, els agents van poder constatar l’existència de dos xiquets que podien estar presenciant sovint el sovintege de substàncies estupefaents en el seu propi domicili i fins i tot el major d’ells podia estar sent emprat per a realitzar les vendes.

Davant la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors, la Guàrdia Civil va centrar tots els seus esforços a tractar d’identificar als responsables, i finalment va localitzar a una dona, de 45 anys, mare dels menors.

Per tal motiu, es va procedir a l’entrada i registre de dos domicilis en els quals van ser intervinguts 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Sueca

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.