Detinguts una àvia i el seu net menor d’edat per traficar amb droga a la Ribera Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut en una localitat de la Ribera Baixa a una dona, de 72 anys d’edat, i al seu net menor d’edat, de 17 anys, per presumptament traficar amb droga. Així mateix, ha sigut investigada una altra dona que suposadament se servia dels seus dos fills menors d’edat, de 9 i 12 anys, per al sovintege de drogues en el seu domicili, que va arribar a utilitzar al fill major per a fer els lliuraments.

L’operació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement, a la fi de febrer, que una dona podia estar servint-se del seu net per al tràfic de drogues en una localitat de la Ribera Baixa, ha indicat l’institut armat en un comunicat.

Una vegada identificats, els agents van procedir a la detenció d’estes dos persones, perquè a més sobre l’àvia pesava dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.

Paral·lelament, els agents van poder constatar l’existència de dos xiquets que podien estar presenciant sovint el sovintege de substàncies estupefaents en el seu propi domicili i fins i tot el major d’ells podia estar sent emprat per a realitzar les vendes.

Davant la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors, la Guàrdia Civil va centrar tots els seus esforços a tractar d’identificar als responsables, i finalment va localitzar a una dona, de 45 anys, mare dels menors.

Per tal motiu, es va procedir a l’entrada i registre de dos domicilis en els quals van ser intervinguts 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Sueca

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.