15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detinguts una àvia i el seu net menor d’edat per traficar amb droga a la Ribera Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut en una localitat de la Ribera Baixa a una dona, de 72 anys d’edat, i al seu net menor d’edat, de 17 anys, per presumptament traficar amb droga. Així mateix, ha sigut investigada una altra dona que suposadament se servia dels seus dos fills menors d’edat, de 9 i 12 anys, per al sovintege de drogues en el seu domicili, que va arribar a utilitzar al fill major per a fer els lliuraments.

L’operació es va iniciar quan la Guàrdia Civil va tindre coneixement, a la fi de febrer, que una dona podia estar servint-se del seu net per al tràfic de drogues en una localitat de la Ribera Baixa, ha indicat l’institut armat en un comunicat.

Una vegada identificats, els agents van procedir a la detenció d’estes dos persones, perquè a més sobre l’àvia pesava dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.

Paral·lelament, els agents van poder constatar l’existència de dos xiquets que podien estar presenciant sovint el sovintege de substàncies estupefaents en el seu propi domicili i fins i tot el major d’ells podia estar sent emprat per a realitzar les vendes.

Davant la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors, la Guàrdia Civil va centrar tots els seus esforços a tractar d’identificar als responsables, i finalment va localitzar a una dona, de 45 anys, mare dels menors.

Per tal motiu, es va procedir a l’entrada i registre de dos domicilis en els quals van ser intervinguts 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Sueca

Últimes notícies

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.