Dos homes detinguts per cinc delictes d’estafa


La Guàrdia Civil d’Alberic i Xiva, en el marc de l’operació “STARPOOL”, han detingut a dos homes de 47 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, per cinc delictes d’estafa.

L’operació es va iniciar el mes de gener, després de la recepció de diverses denúncies interposades en el Lloc Principal de Xiva per part de diversos perjudicats on denunciaven haver sigut estafats per la construcció de piscines.

Durant la investigació, els agents van aconseguir descobrir que els detinguts sol·licitaven un avançament de diners en efectiu per a la construcció de piscines, les quals no s’acabaven o es realitzaven de manera inadequada.

Fruit de les labors d’investigació els agents van constatar que també havien comés els mateixos fets en les localitats de Xiva, Montserrat, Sant Antoni de Benagéber, Teulada i Turis.
Els detinguts utilitzaven diverses empreses, de les quals eren administradors, per a formalitzar els contractes.

Una vegada eren formalitzats els contractes, sol·licitaven un avançament de diners amb el qual iniciaven l’obra, si bé sempre es quedava paralitzada per algun motiu alié. Motiu que aprofitaven per a sol·licitar més diners per a la seua continuació i així obtindre majors beneficis.

Amb aquesta investigació s’ha aconseguit l’esclariment de 5 fets delictius en els quals s’han estafat més de 120.000 euros.

Finalment, la investigació va culminar amb la detenció de 2 homes de 47 i 49 anys, de nacionalitat espanyola, per 5 delictes d’estafa.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número de Requena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.