Detinguts dos ultres del València CF per l’agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb discapacitat

La Policia Nacional ha detingut en el municipi de Mislata dos jóvens, tots dos de 20 anys i d’origen espanyol, acusats de la violenta agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb “diversitat funcional”. Els arrestats són dos “ultres” del València CF, segons fonts policials.

Després del partit disputat el passat dissabte 22 de febrer entre el Villarreal CF i el València CF en l’estadi de la Ceràmica, tres seguidors ‘groguets’ van ser atacats per sorpresa pel que es va definir com un “grup d’encaputxats”. Inicialment, diferents testimonis van parlar d’entre tres i cinc agressors.

Del grup de tres seguidors locals, tots de 18 anys, dos van patir lesions a causa dels colps. I una de les víctimes va patir una fractura de mandíbula i la pèrdua d’una peça dental, per la qual cosa va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

Segons informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, després de conéixer l’agressió, les Brigades Provincials d’Informació de València i de Castelló van iniciar les investigacions. Estes perquisicions han tingut com a resultat “la identificació dels dos presumptes agressors, ultres seguidors del València CF”.

La investigació “ha culminat” amb la detenció este dissabte 22 a Mislata com a presumptes responsables d’un delicte de lesions. La primera detenció es va produir cap a les 10.00 hores i es va detindre el segon home presumptament implicat cap a les 14.30 hores. Els arrestats, afig el comunicat policial, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Mislata en el matí d’este diumenge.

Un dels ultres acusats de la agressió.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.