Detinguts dos ultres del València CF per l’agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb discapacitat

La Policia Nacional ha detingut en el municipi de Mislata dos jóvens, tots dos de 20 anys i d’origen espanyol, acusats de la violenta agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb “diversitat funcional”. Els arrestats són dos “ultres” del València CF, segons fonts policials.

Després del partit disputat el passat dissabte 22 de febrer entre el Villarreal CF i el València CF en l’estadi de la Ceràmica, tres seguidors ‘groguets’ van ser atacats per sorpresa pel que es va definir com un “grup d’encaputxats”. Inicialment, diferents testimonis van parlar d’entre tres i cinc agressors.

Del grup de tres seguidors locals, tots de 18 anys, dos van patir lesions a causa dels colps. I una de les víctimes va patir una fractura de mandíbula i la pèrdua d’una peça dental, per la qual cosa va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

Segons informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, després de conéixer l’agressió, les Brigades Provincials d’Informació de València i de Castelló van iniciar les investigacions. Estes perquisicions han tingut com a resultat “la identificació dels dos presumptes agressors, ultres seguidors del València CF”.

La investigació “ha culminat” amb la detenció este dissabte 22 a Mislata com a presumptes responsables d’un delicte de lesions. La primera detenció es va produir cap a les 10.00 hores i es va detindre el segon home presumptament implicat cap a les 14.30 hores. Els arrestats, afig el comunicat policial, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Mislata en el matí d’este diumenge.

Un dels ultres acusats de la agressió.

Últimes notícies

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.
FILMOTECA D'ESTIU