Detinguts dos ultres del València CF per l’agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb discapacitat

La Policia Nacional ha detingut en el municipi de Mislata dos jóvens, tots dos de 20 anys i d’origen espanyol, acusats de la violenta agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb “diversitat funcional”. Els arrestats són dos “ultres” del València CF, segons fonts policials.

Després del partit disputat el passat dissabte 22 de febrer entre el Villarreal CF i el València CF en l’estadi de la Ceràmica, tres seguidors ‘groguets’ van ser atacats per sorpresa pel que es va definir com un “grup d’encaputxats”. Inicialment, diferents testimonis van parlar d’entre tres i cinc agressors.

Del grup de tres seguidors locals, tots de 18 anys, dos van patir lesions a causa dels colps. I una de les víctimes va patir una fractura de mandíbula i la pèrdua d’una peça dental, per la qual cosa va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

Segons informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, després de conéixer l’agressió, les Brigades Provincials d’Informació de València i de Castelló van iniciar les investigacions. Estes perquisicions han tingut com a resultat “la identificació dels dos presumptes agressors, ultres seguidors del València CF”.

La investigació “ha culminat” amb la detenció este dissabte 22 a Mislata com a presumptes responsables d’un delicte de lesions. La primera detenció es va produir cap a les 10.00 hores i es va detindre el segon home presumptament implicat cap a les 14.30 hores. Els arrestats, afig el comunicat policial, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Mislata en el matí d’este diumenge.

Un dels ultres acusats de la agressió.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.