Detinguts dos ultres del València CF per l’agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb discapacitat

La Policia Nacional ha detingut en el municipi de Mislata dos jóvens, tots dos de 20 anys i d’origen espanyol, acusats de la violenta agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb “diversitat funcional”. Els arrestats són dos “ultres” del València CF, segons fonts policials.

Després del partit disputat el passat dissabte 22 de febrer entre el Villarreal CF i el València CF en l’estadi de la Ceràmica, tres seguidors ‘groguets’ van ser atacats per sorpresa pel que es va definir com un “grup d’encaputxats”. Inicialment, diferents testimonis van parlar d’entre tres i cinc agressors.

Del grup de tres seguidors locals, tots de 18 anys, dos van patir lesions a causa dels colps. I una de les víctimes va patir una fractura de mandíbula i la pèrdua d’una peça dental, per la qual cosa va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

Segons informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, després de conéixer l’agressió, les Brigades Provincials d’Informació de València i de Castelló van iniciar les investigacions. Estes perquisicions han tingut com a resultat “la identificació dels dos presumptes agressors, ultres seguidors del València CF”.

La investigació “ha culminat” amb la detenció este dissabte 22 a Mislata com a presumptes responsables d’un delicte de lesions. La primera detenció es va produir cap a les 10.00 hores i es va detindre el segon home presumptament implicat cap a les 14.30 hores. Els arrestats, afig el comunicat policial, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Mislata en el matí d’este diumenge.

Un dels ultres acusats de la agressió.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.