Detinguts dos ultres del València CF per l’agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb discapacitat

La Policia Nacional ha detingut en el municipi de Mislata dos jóvens, tots dos de 20 anys i d’origen espanyol, acusats de la violenta agressió a dos aficionats del Villarreal CF amb “diversitat funcional”. Els arrestats són dos “ultres” del València CF, segons fonts policials.

Després del partit disputat el passat dissabte 22 de febrer entre el Villarreal CF i el València CF en l’estadi de la Ceràmica, tres seguidors ‘groguets’ van ser atacats per sorpresa pel que es va definir com un “grup d’encaputxats”. Inicialment, diferents testimonis van parlar d’entre tres i cinc agressors.

Del grup de tres seguidors locals, tots de 18 anys, dos van patir lesions a causa dels colps. I una de les víctimes va patir una fractura de mandíbula i la pèrdua d’una peça dental, per la qual cosa va haver de ser intervinguda quirúrgicament.

Segons informa la Prefectura Superior de Policia en un comunicat, després de conéixer l’agressió, les Brigades Provincials d’Informació de València i de Castelló van iniciar les investigacions. Estes perquisicions han tingut com a resultat “la identificació dels dos presumptes agressors, ultres seguidors del València CF”.

La investigació “ha culminat” amb la detenció este dissabte 22 a Mislata com a presumptes responsables d’un delicte de lesions. La primera detenció es va produir cap a les 10.00 hores i es va detindre el segon home presumptament implicat cap a les 14.30 hores. Els arrestats, afig el comunicat policial, han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Mislata en el matí d’este diumenge.

Un dels ultres acusats de la agressió.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els regants del Tajo-Segura culpen a l’Estat del conflicte pel transvasament

Els regants del Tajo-Segura acusen l'Estat d'alimentar la divisió entre comunitats i de planificar l'aigua amb criteris electorals, perjudicant el transvasament.

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.